توالت صحرایی و مسافرتی

کد ۸۸۹۴۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 195 سانتی متر
1,840,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی توالت صحرایی و مسافرتی ، از سری محصولات پر کاربرد در سفر ها می باشد . با استفاده از این محصول می توانید یک توالت سیار را همراه خود داشته باشید و در هنگام سفر از آن استفاده نمایید

شاید برایتان اتفاق بیوفتد که در طول سفر خود احتیاج به توالت داشته باشید و دسترسی شما به آن میسر نباشد ، و یا در طول سفر سرویس های بهداشتی را که صف های طولانی در انتظار هستند را دیده باشید و ایستادن شما در صف کاری زمان بر و حوصله بر باشد ، برخی نیز به دلیل کثیف بودن سرویس ها و توالت های سر راهی از آن ها استفاده نمی کنند . اما ما برای شما محصولی را آورده ایم که بتواند حریمی را برای شما فراهم کند تا در صورت نیاز داشتن از آن استفاده کنید . این محصول چیزی نیست جز توالت صحرایی فنری . این توالت صحرایی دارای ابعاد استانداردی برای استفاده می باشد و افراد می توانند به راحتی درون آن جای بشوند . سازه این محصول فنری بوده و جنس بدنه آن از تفلون می باشد ، این جنس بسیار مقاوم است و در برخورد با رطوبت می تواند به خوبی مقاومت کند و به مرور پوسیده نشود .از مهم ترین ویزگی های این توالت صحرایی می توان به سبک بودن آن اشاره کرد ، همچنین حجم بسته بندی آن بسیار کم بوده و به همین خاطر می توان به راحتی ان را در سفر ها نزد خود داشت . از این محصول تنها برای توالت استفاده نمی شود و چه بسا کاربرد های دیگری دارد ف به عنوان مثال افراد می توانند برای تعویض لباس خود نیز از آن استفاده کنند . به عنوان مثال می توانید این محصول را در کنار ساحل به عنوان اتاق تعویض لباس راه اندازی کنید و پس از آب تنی در داخل دریا وارد اتاق شوید و لباس های خود را عوض کنید . برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه کرده و آن را با قیمتی ارزان تهیه کنید .

نوع
مسافرتی
طول
130 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
195 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
دایره به قطر 65 یانتی متر
جنس بدنه
تفلون
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
آفتاب گیر
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت 12 نفر
دارای هواکش
اقلام همراه
ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...