حمام مسافرتی کمپینگ عصایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 165 سانتی متر
  • عرض: 165 سانتی متر
  • ارتفاع: 214 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حمام مسافرتی کمپینگ عصایی محصولی باکیفیت و زیبا و استاندارد قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش حمام و چادر مسافرتی در ایران

حمام مسافرتی کمپینگ عصایی یک محصول جدید با تمامی امکانات مورد نیاز در زمان سفر های خارج از شهر و کمپینگ بوده که از ساختاری ایده ال و جدید برخوردار است. این محصول جدید ساختاری مربع شکل داشته که در بالاترین سطح ارتفاع تولید شده تا تمامی افراد به راحتی بتوانند از ان استفاده کنند. شما می توانید از این محصول به عنوان توالت صحرایی و یا در مناطق ساحلی به عنوان رختکن استفاده نمایید. برای تولید بدنه محصول از پارچه پلی استر استفاده شده که دارای یک روکش از نوع پلی اورتان است. به همین دلیل در تمامی شرایط جوی اب و هوایی می توانید از ان استفاده کنید. زیرا ساختار محصول کاملا ضداب بوده و در اثر تابش مستقیم نور خورشید و قرار گرفتن در معرض وزن باد و یا بارش باران دچار اسیب نخواهد شد. سازه های محصول از نوع عصایی و از جنس فایبرگلاس طراحی شده که وزن بسیار کم در مقابل توان تحمل بالا و طول عمر فوق العاده زیاد را دارا می باشد. این محصول مجهز به یک دوش صحرایی همراه بوده که با متصل شدن به لوله کشی پلاستیکی فضای داخلی قابل استفاده می شود. نمایندگی مرکزی اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند.

حمام مسافرتی کمپینگ عصایی

حمام مسافرتی کمپینگ عصایی از جمله متفاوت ترین نمونه های حمام مسافرتی بوده که با امکانات کامل لوازم جانبی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با طول عمر بالای بدنه و طراحی منحصر به فرد خود توانسته درزمان کوتاهی در میان مصرف کنندگان محترم مخصوص طبیعت گرد ها به محبوبیت بالایی دست یابد. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و انتخاب کالایی باکیفیت و مناسب توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

حمام های مسافرتی از جمله محصولات مورد نیاز و ضروری در کمپینگ ها هستند که از تنوع نسبتا خوبی برخوردار هستند. این محصول از ارگونومی ساخت مربع شکل تشکیل شده و سازه های ان از نوع عصایی تولید می شوند. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ برای تردد اسان افراد تعبیه شده که از طریق سه عدد بند قابل جمع اوری می باشد. بر روی دیواره های مجانب محصول نیز تعداد 2 عدد پنجره مجهز به توری طراحی شده است. این حمام صحرایی از خاصیت دوپوش برخوردار است که استفاده از پوشش دوم که در قسمت سقف قرار می گیرد می تواند حمام شما را در برابر بارش باران مقاوم می سازد. اما بهترین بخش محصول لوله کشی داخلی ان بوده که مربوط به دوش صحرایی محصول می باشد. با استفاده از پرکردن مخزن اب این دوش می توانید به راحتی و با متصل کردن ان به بخش سقف کالا و لوله های طراحی شده داخلی یک حمام راحت را در فضای باز تجربه خواهید کرد. در داخل حمام مسافرتی فوق نیز جیب های توری و طناب و محل قرار گیری کیسه آب و نیز توشه نگه دار طراحی شده است که شما می توانید وسایل مورد نیاز خود را در جیب ها قرار داده و لباس های خود را آویزان کنید. بدنه این محصول ترکیبی از رنگ های طوسی و سبز بوده به زیبایی کالا می افزایند.

جنس بدنه

حمام های مسافرتی با توجه به نوع کارکرد خود نیاز به جنس بدنه ای باکیفیت دارند تا طول عمر ان ها حفظ شود. زیرا افراد در مقابل پرداخت هزینه برای خرید محصول لنتظار دریافت کالایی با طول عمر حداکثری را دارند. به همین دلیل بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پلی استر با نرمی و دوام بالا تولید شده است. این نوع ساختار در برابر رطوبت مقاوم بوده و کاملا ضداب می باشد. سازه این محصول که به صورت عصایی نیز می باشد از فایبرگلاس ساخته شده و همین موضوع باعث شده تا محصول استحکام بالایی داشته باشد. این جنس سازه ها از وزن بسیار کم و طول عمر و دوام بالا برخوردار هستند. با توجه به نکات یادشده می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در تمامی شرایط اب و هوایی استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

با توجه به ارگونومی ساخت مربع شکل این محصول طول و عرض ان همسان و برابر 165 سانتی متر با ارتفاع 214 سانتی متر است. این ابعاد موجب شده تا فضای داخلی محصول از ابعاد استانداردی برای استحمام برخوردار شده به طوری که بتوانید لوازم جانبی مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید. وزن کلی این محصول در ساک حمل و بسته بندی خود به همراه تمامی اقلام همراه به 4 کیلوگرم می رسد به همین دلیل نیز شما می توانید به سهولت محصول را در سفر ها به همراه خود ببرید بدون اینکه فضای زیادی را هم اشغال کند. البته از این محصول می توانید به عنوان توالت صحرایی نیز استفاده نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

سازه های این محصول از نوع عصایی بوده به همین دلیل با قدری زمان راه اندازی می شوند. در راه اندازی این محصول شما دو میله عصایی بلند که قابل جدا شدن از یک دیگر و تقسیم شدن به ابعاد کوچکتر را دارند با به یکدیگر متصل می کنید پس از آن میله را به صورت ضربدری در داخل بدنه قرار می دهید ، دو دهانه در چهار گوشه حمام مسافرتی قرار دارد که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، با رد کردن میله ها از پل های موجود در بدنه می توانید فرم اصلی را به محصول بدهید. برای مراقبت از این محصول لازم بوده پس از هربار استفاده ان را کاملا خشک و سپس جمع اوری نمایید. همچنین از وارد کردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه و یا وارد کردن ضربه به سازه های ان جدا بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده برای این محصول از سوی نمایندگی مرکزی این کالای جذاب از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار می باشد.

جمع بندی

حمام مسافرتی کمپینگ عصایی محصولی مقاوم با ساختاری استاندارد و پرتابل بوده و مناسب استفاده در کمپینگ می باشد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع
عصایی
طول
165 سانتی متر
عرض
165 سانتی متر
ارتفاع
214 سانتی متر
ظرفیت
1 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان
جنس پایه
فایبرگلاس
اتوماتیک
-
درپوش
دارد
ضد آب
است
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
دارای ارتفاع بالا
دوش صحرایی همراه
دارای درب بزرگ ورود و خروج
راه اندازی آسوده و کم زمان
وزن: 4 کیلوگرم
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...