استخر بادی یکی از محصولات بادی پرطرفدار در تمامی فصول سال می باشد که علاوه بر استفاده تابستانی در محیط های روباز، در محیط های سربسته در فصل زمستان نیز قابلیت استفاده را دارد. پرفروش ترین دسته بندی محصولات بادی را می توان همین دسته بندی استخر بادی دانست که طرفداران بسیاری از کودک تا بزرگسال به خود اختصاص داده است. اما تضمین کیفیت ساخت محصول و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش استخرهای بادی را می توان دغدغه بسیاری از افراد به هنگام خرید استخر بادی دانست که باعث می شود تا با خیالی راحت تر بتوانند دست به خرید این محصولات بزنند. به همین خاطر در این مقاله برآن شدیم تا در خصوص خرید استخر بادی با گارانتی اطلاعاتی را به شما منتقل کنیم تا خریدی مطمئن تر داشته باشید.

همانطور که می دانید گارانتی برندهای خارجی در کشور ایران کار ساده ای نیست و باید نمایندگی آن برند را در ایران برعهده داشته باشید؛ برندهایی همچون اینتکس و بست وی نیز که برندهایی خارجی و با کیفیت هستند در ایران دارای نمایندگی فروش می باشند که با نام نمایندگی اینتکس تهران شناخته می شود. این نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران توانسته است با بهره مندی از کارشناسان با تجربه اقدام به ارائه خدمات پس از فروش محصولات بادی به ویژه استخرهای بادی نماید، پس توصیه می کنیم برای خریدی مطمئن حتما از نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران استفاده کنید.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران برای اولین بار اقدام به ارائه خدمات پس از فروش کرده است. البته باید توجه داشته باشید که تمامی محصولات این فروشگاه شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نیست و برای اطلاع از گارانتی محصول قبل از خرید باید توضیحات آن را به دقت مطالعه کرده و از ارائه این خدمات اطمینان حاصل نمایید. در صورت بروز مشکل در بدنه استخرهای بادی با گارانتی ابتدا باید مورد را با مشاورین ما در نمایندگی اینتکس تهران در میان گذاشته و سپس با سپردن محصول به دست نمایندگی، پس از طی روال کوتاهی، مشکل محصول برطرف شده و برای شما هر جای ایران که باشید ارسال خواهد شد. هزینه های ارسال و دریافت محصول برای هر کدام از مدل ها متفاوت می باشد و این امر در هنگام تماس با نمایندگی برای شما شرح داده می شود. به این صورت در هنگام خرید استخرهای بادی و همچنین پس از خرید و در هنگام استفاده با خیالی راحت می توانید لحظات فراموش نشدنی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

اما محصولات بادی به همانند سایر محصولات تفریحی دارای نقاط آسیبب پذیر می باشند که در هنگام استفاده از آن ها در صورت رعایت نکات استاندارد، هیچگونه آسیبی به بدنه وارد نخواهد شد. در ادامه این مطلب سعی بر آن داریم تا اقدام به بازگوی برخی از نکات نماییم تا استخر بادی خریداری شده خود را بدون مشکل سالیان سال استفاده کنید. در هنگام باد کردن این محصولات باید توجه داشته باشید تا آن ها را به اندازه استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد کردن آن ها خودداری کنید. استخرهای بادی باید به گونه ای باد شود که با فشردن دست بر روی آن ها مقدار کمی به سمت داخل فرو رود. این نوع باد کردن باعث می شود تا فشار بسیار کمی در هنگام استفاده به بدنه وارد شود و در نهایت فشارهای بالا در هنگام استفاده هیچگونه آسیبی به بدنه نزند.

همچنین در هنگام استفاده از استخرهای بادی باید از برخورد اجسام تیز و حرارت بالا به بدنه جلوگیری کنید تا آسیبی به بدنه وارد نشود. این نوع اجسام تیز که بیشتر موجب خسارت به استخرهای بادی شده اند می توانند عبارت باشند از سنگ های تیز موجود بر روی زمین و یا گیره های سر کودکان دختر که می تواند موجب سوراخ شدن بدنه استخر و درز باد به بیرون از بدنه شود. همچنین استفاده از این محصولات در محیط های سربسته و در کنار بخاری و یا شوفاژ در فصول سرد سال می تواند دردسرساز باشد و بدنه را به مرور زمان آسیب پذیر کند.

همچنین توصیه می کنیم تا به هنگام برپایی این محصولات زمین را از سنگ و خس و خاشاک تیز تمیز کنید تا سطحی هموار برای استفاده از استخرهای بادی برای شما فراهم آید. همچنین استخرهای بادی را باید در زمینی هموار و یکدست برپا کنید تا فشار به یک سمت بدنه وارد نشود و بهترین عملکرد را از استخر بادی مورد نظر شاهد باشید. در صورت برپایی استخر در محیطی شیبدار ، فشار به یک سمت بدنه وارد می شود و این امر می تواند در طول مدت زمان زیاد منجر به باز شدن درزها و یا تغییر در ساختار بدنه محصول منجر شود. علاوه بر گارانتی و خدمات پس از فروش به همراه بسیاری از مدل های استخر بادی ، لوازم جانبی نیز قرار دارد تا استفاده ای لذت بخش را برایتان فراهم آورد. این لوازم جانبی می توان شاکل پمپ باد برقی و یا دستی، برچسب های تعمیرات مخصوص و همچنین ساک حمل باشد که هر کدام در مواردی می تواند کاربردهای خود را به نمایش بگذارد.

اگر قصد خرید استخر های بادی با کیفیت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش را دارید همین حالا می توانید به دسته بندی مورد نظر از طریق منوی سایت مراجعه کرده و بهترین انتخاب را که متناسب با نیازهای تان است برگزینید. فروشگاه اینتکس تهران با دسترسی مستقیم به برندهایی همچون اینتکس، بست وی و اینتایم جدیدترین و محبوب ترین استخرهای بادی کودک و بزرگسال را برای شما فراهم آورده است. این فروشگاه با حذف واسطه های داخلی باعث شده تا استخرهای بادی ارزان قیمت نیز به دست شما برسد تا تجربه ای لذت بخش را با قیمت ارزان داشته باشید. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره رایگان قبل از خرید کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید.