خرید حضوری استخر بادی

استخر بادی یکی از محبوب ترین و البته پرفروش ترین دسته بندی های تمامی محصولات بادی می باشد که کاربردهای تفریحی آن باعث شده است تا در میان مردم بسیار محبوب شود . اما در این میان بسیاری از افراد علاوه بر خرید اینترنتی استخر بادی به دنبال این امر هستند که خرید این محصولات را به صورت حضوری تجربه کنند . البته باید گفت که این حق نیز به جا می باشد و با بررسی حضوری محصولات از نزدیک می توانید خریدی دقیق تر و مطابق با نیازهای خود داشته باشید . به همین خاطر فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی در ایران با برپایی شعب حضوری در کشور توانسته است تا این امر را به گونه ای محقق کند تا خریدی لذت بخش را برای شما به وجود آورد . این فروشگاه در دو استان تهران و مازندران دارای نمایندگی حضوری می باشد و علاوه بر مراجعه به این شعب حضوری می توانید به صورت اینترنتی نیز محصولات را در سایت جامع این فروشگاه بررسی کنید و سفارشاتی که ثبت می کنید در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می شود .

آدرس نمایندگی اینتکس تهران برای خرید حضوری :

آدرس  : تهران – بالاتر از فلکه صادقیه – ابتدای جلال آل احمد – پلاک 188 واحد 1

استان مازندران – نور – رویان – روبروی پمپ بنزین شهردای – فروشگاه اینتکس

شماره تماس نمایندگی فروش بین بگ : 021-44384080 و 021-44384090

توجه داشته باشید که این آدرس ها امکان دارد در طول زمان تغییر کند و نمایشگاه دائمی اینتکس نمی باشد به همین خاطر قبل از مراجعه حضوری آدرس دقیق ما را می توانید از همین وب سایت و از طریق صفحه تماس با ما به دست بیاورید . اما قبل از خرید استخر بادی حتی از برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی نیز باید به برخی اطلاعات را به دست بیاورید تا خرید مطابق با نیازهای خود و لذت بخش را تجربه کنید . در ادامه این مقاله برخی از اطلاعات مفید در خصوص خرید استخر های بادی را به شما منتقل می کنیم تا خریدی آگاهانه را تجربه کنید .

ابتدای این امر بهتر است تا به سراغ اصلی ترین فاکتوری برویم که در هنگام خرید استخرهای بادی باید مورد بررسی قرار بگیرد . این فاکتوری چیزی نیست جز جنس بدنه و متریالی که در ساخت این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد . بسیاری از برندهای سازنده استخرهای بادی به یک ترکیب کاربردی و مطمئن برای ساخت استخرهای بادی دست پیدا کرده اند تا توسط آن علاوه بر استحکام بالای محصولات به خوبی بتوانند انعطاف پذیری استخر را نیز تامین کننده تا در هنگام آب تنی بهترین حس به شما منتقل شود . بهترین ترکیب ساخت بدنه برای استخرهای پیش ساخته را می تواند استفاده از متریال پی وی سی چرمی به صورت دو لایه در بدنه این محصولات دانست . پی وی سی که با نام وینیل نیز شناخته می شود و در صورت استفاده دو لایه ضخیم در بدنه استخرهای بادی می تواند وزن های بالا و همچنین فشار آب داخل استخر را به خوبی مهار کند .

استخرهای بادی عموما قابل استفاده در محیط های روباز علاوه بر محیط های سرپوشیده به دلیل بدنه مقاومی که دارند می باشند اما توصیه ما به شما این است که این محصولات را در محیط هایی به زیر سایه انتقال دهید و از آن ها استفاده نمایید . بدنه بسیاری از استخرهای بادی در برابر نور خوشید مقاوم سازی شده اند اما استفاده مداوم در این شرایط می تواند از طول عمر این محصولات بکاهد و کارایی مورد نیاز را از آن شاهده نباشید . اما این محصولات در ابعاد مختلف و برای رده های سنی مختلفی تولید شده اند همانطور که با نگاهی کوتاه به دسته بندی استخر بادی می توانید استخر بادی کودک ، استخر بادی بزرگسال و استخرهای بادی سرسره دار و غیره را مشاهده نمایید و می توانیم به طور قطع بگوییم که با هر سلیقه ای که باشید از خرید این محصولات دست خالی خارج نخواهید شد .

در رابطه با ساختار استخر های بادی باید بگوییم که با تنوع بسیار بالایی در این زمینه رو به رو هستید . استخرهای بادی از نظر شکل ظاهری در مدل های استخر بادی مستطیلی ، استخر بادی گرد ، استخر بادی مربعی و استخر بادی بیضی وجود دارند که بسته به فضایی که در اختیار دارید می توانید اقدام به تهیه هر کدام از مدل ها نمایید . همچنین ابعاد این محصولات نیز بسیار تنوع بالایی دارد و در واقع می توان گفت با هر فضایی که در اختیار دارید می توانید استخر شخصی خود را راه اندازی کنید . اما نکته قابل توجه این است که با پیشرفت تکنولوژی در میان شرکت های سازنده استخرهای بادی می توانیم در کاتالوگ این محصولات استخر بادی سرسره دار و استخر بادی با فواره آب را مشاهده کنیم که بسیار خلاقانه می باشد و در حوزه استخر بادی کودک می تواند شادابی بالایی را برای کودک در هنگام آب تنی به وجود بیاورد .

در خصوص بهترین برند تولید کننده استخر های بادی باید بگوییم که دو برند در تمامی دسته بندی های محصولات بادی به چشم می خورد که خوشبختانه دردسته بندی استخر بادی به صورت گسترده فعالیت می کنند و جزو بهترین های بازار قابل معرفی هستند . برند اینتکس و برند بست وی بهترین و مدرن ترین استخرهای بادی را تولید می کنند اما اگر قصد خرید استخر بادی با ارتفاع بلند را دارید بهتر است تا علاوه بر مدل های این دو برند ، نیم نگاهی به استخرهای بادی برند اینتایم نیز داشته باشید . در این جا باید در مورد راه اندازی این محصولات بگوییم که کار سختی را پیش رو ندارید و باد کردن یک استخر بادی می تواند توسط انواع پمپ باد های دستی و برقی با توجه به دریچه هایی که در بدنه آن تعبیه شده است صورت بگیرد . برای راه اندازی بزرگ ترین استخرهای بادی مدت زمانی بالغ بر پنج دقیقه را نیاز دارید که زمان زیادی نیست . همچنین این محصولات در حالت خالی از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کنند که از این رو به سادگی می توانید آن ها را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید و در صورت نیاز اقدام به راه اندازی آنها نمایید .

قیمت استخر بادی بسته به متریال هایی که در ساخت آن ها استفاده می شود و همچنین بسیاری از پارامترهای دیگر تعیین می شود . برند سازنده ، ابعاد استخری که انتخاب می کنید ، لوازم جانبی که درون بسته بندی استخر وجود دارد و همچنین قیمت ارز در کشور به دلیل وارداتی بودن این محصولات می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تمام شده این محصولات داشته باشد . به صورت حدودی می توانیم قیمت استخرهای بادی در رنج قیمتی 300.000 تومان در کوچک ترین ابعاد تا 3.000.000 تومان در بزرگ ترین ابعاد اعلام بکنیم که بسته به بودجه ای که برای تهیه این محصولات در نظر گرفته اید می توانید اقدام به خرید آن ها نمایید . پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید و همچنین استعلام قیمت استخرهای بادی در تنوع گسترده به دسته بندی استخر بادی در همین وب سایت مراجعه نمایید و جدیدترین مدل ها را به همراه توضیحات کارشناسی شده و تصاویر و سایر اطلاعات مشاهده نمایید .