دستگاه گرم کننده آب استخر اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 69 کیلوگرم
  • قدرت هیتر: 2.5 متر مکعب در ساعت
  • ظرفیت استاندارد: 10 الی 22 متر مکعب
  • سایر ویژگی ها: دارای درجه مخصوص دما جریان برق مورد استفاده 15 آمپری مناسب استفاده برای استخر های بزرگ قابلیت نصب بر روی زمین و یا دیوار دارای کاور مخصوص دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت
960,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هیتر آب استخر پیش ساخته اینتکس یک محصول بسیار عالی برای گرم نمودن آب استخر های پیش ساخته می باشد

گرمکن آب استخر پیش ساخته اینتکس یک محصول بسیار عالی برای گرم نمودن آب استخرهای پیش ساخته می باشد . این هیتر دارای ظرفیت گرم کنندگی 2.5 مترمکعب در ساعت می باشد . و حجم استاندار این هیتر برای گرم کردن 10الی 22 متر مکعب می باشد . بر روی این هیتر یک نمایشگر LCD بوده که وضعیت مختلف دستگاه را نمایش می دهد . این دستگاه مجهز به درجه نمایش دمای آب نیز می باشد . این دستگاه را می توان هم بر روی زمین و هم بر روی دیواره استخر نصب نمود. این هیتر دارای بدنه ی بسیار مقاومی می باشد که در برابر وضعیت های مختلف آب و هوایی مقاوم می باشد . این دستگاه با برق 220الی 240 ولت شهری(15 آمپر) کار میکند .این دستگاه دارای یک کاور می باشد که در مواقعی که دستگاه خاموش می باشد از آن برای پوشش دستگاه استفاده نمایید تا دربرابر آفتاب و گردوغبار در امان باشد . برای سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید یا با همکران ما تماس حاصل فرمایید .

وزن
69 کیلوگرم
قدرت هیتر
2.5 متر مکعب در ساعت
ظرفیت استاندارد
10 الی 22 متر مکعب
سایر ویژگی ها
دارای درجه مخصوص دما
جریان برق مورد استفاده 15 آمپری
مناسب استفاده برای استخر های بزرگ
قابلیت نصب بر روی زمین و یا دیوار
دارای کاور مخصوص
دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...