رویه طبی تخت خواب بادی دو نفره AirTek

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: لوازم جانبی تخت بادی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی رویه طبی تخت خواب بادی دو نفره AirTek ، از سری لوازم های جانبی تخت خواب بادی می باشد که استفاده از آن بسیار کاربردی است .

رویه طبی تخت خواب بادی دو نفره AirTek یکی از محصولات شرکت ایرتک می باشد که برای تخت خواب های انحصاری این شرکت تولید و روانه بازار های جهانی شده است . مدل های مختلفی از تخت خواب ها وجود دارد که رویه مجزا بر روی محصول و در داخل بسته بندی آن قرار دارد ، اما برخی از آن ها دارای این رویه ها نبوده و به همین دلیل تولید کنندگان برای تهیه هر چه بهتر این رویه های طبی اقدام کنند . این محصول از لوازم های جانبی تخت خواب به شمار می رود که حتی در صورت کهنه شدن رویه تخت بادی قبلی شما می توانید دوباره اقدام به خرید رویه طبی کنید و از وجود این محصول پر کاربرد بهره مند شوید . 

جنس این رویه از ساختار دو قسمتی فوم و پارچه تولید شده است و طرز استفاده از آن بدین شکل است که ابتدا رویه فومی آن را بر روی تخت قرار داده و سپس پارچه را بر روی آن بکشید . جنس این رویه بسیار با کیفیت است و می توان مدت ها از آن استفاده کرد . این رویه همچنین در ابعاد ( طول : 203 سانتی متر و عرض : 46 سانتی متر ) عرضه شده است و با توجه به ابعاد آن مناسب برای استفاده در تخت های بادی دو نفره شده است . از مهم ترین ویژگی هایی که می توان به نسبت این رویه گفت خاصیت ضد تعریقی آن می باشد . شما می توانید این محصول را از فروشگاه intex خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل آن را تحویل بگیرید .

رویه طبی تخت خواب بادی دو نفره AirTek

رویه طبی تخت خواب بادی دو نفره جزو محصولات طبی و پر کاربرد در سری جدید تخت خواب های بادی می باشد که دارای یک عدد رویه برای ایجاد نظم و تمیزی بیش تر است و می توان آن را در صورت لزوم شستشو داد و هر زمان محصولی تمیز دارای نشیمنی راحت و نرم را داشت. این محصول برای استفاده دو فرد به صورت همزمان می باشد و برای آن ها فضایی راحت را ایجاد می کند تا بتوانند حتی در شب نیز بر روی آن مشغول خواب و استراحت شوند. تخت خواب بادی ضخامت بسیاری نیز دارد و برای افزایش طول عمر بدنه و محصول نقش مهمی را ایفا می کند و قادر به مقاومت بسیار بالا در زمان تحمل وزن افراد است و به روشی آسان آماده بهره برداری و استفاده می شود. برای آشنایی بیش تر با این رویه طبی تخت خواب بادی دو نفره به دسته بندی زیر توجه کنید.


مزیت وجود رویه طبی

از آن جایی که این محصول دارای رویه ای نرم و لطیف می باشد و با طراحی خاص می تواند نشیمنی طبی را مهیا سازد می تواند مورد استفاده مداوم افراد قرار گیرد و آن را به جای تخت خواب های دیگر استفاده نمود. از این رو مدت زمان استفاده آن بیش تر شده و لک و آلودگی ممکن است پیش بی آید. در این زمان نمی توان رویه محصول را شستشو داد و از لک ها برطرف نمود اما با وجود رویه طبی که به همراه این تخت خواب بادی وجود دارد می توانبه راحتی این رویه را شستشو داد و مجدد یک رویه تمیز و پاک را داشت. این بخش از محصول قابلیت جداسازی دارد و می توان در هر زمان که علاقه مند هستید از رویه محصول جدا شود و به تنهایی این تخت خواب بادی را استفاده کرد. به مرور زمان این رویه طبی کهنه شده و ظاهر زیبایی تخت خواب بادی را برهم می زند به این ترتیب شما می توانید این رویه را با رویه طبی دیگر تعویض کرده و مجدد ظاهر محصول را زیبا و جذاب نمایید و مانند روز اول تخت خواب بادی نو را داشته باشید.


تجدید نرمی و لطافت با رویه طبی

این قسمت محصول از جنسی با دوام و مرغوب تشکیل شده است که خاصیت ضد تعریق و ضد حساسیت داشته و می تواند بدن را از هر گونه آسیب در زمان استفاده در امان نگه دارد. این رویه طبی از دو قسمت فوم و پارچه تشکیل شده است و دو لایه می باشد به این طریق می تواند راحتی و نرمی را افزایش دهد و لطافت بسیاری برای استراحت افراد فراهم سازد. این بخش به منظور راحتی بسیار زیاد در زمان خواب و ایجاد آرامش در این زمان در نظر گرفته شده است و فضا را برای استراحت های عصر گاهی و شب هنگام آماده می سازد. به همراه بودن این رویه طبی با این تخت خواب بادی موجب افزایش محبوبیت محصول در بین افراد شده و فروش آن را نیز زیاد می کند و می توان با هزینه ای اندک این محصول کاربردی و راحت را تهیه فرمایید.


استفاده از محصول برای سالمندان

از آن جایی که این تخت خواب بادی برای استفاده تمامی افراد در هر رده سنی تولید شده است می توان آن را برای سالمندان تهیه نمود. برخی از سالمندان تمایلی به تخت خواب های چوبی و فلزی ندارند ولی با مشاهده این محصولات بادی به آن ها جذب شده و علاقه مند به خرید آن می شوند. برای اسنراحت افرادی که در بخش کمر دچار آسیب هستند و نیز کمردرد های شدید دارند می توان این محصول را برای آن ها تهیه نمود و با استفاده از این محصول بدن را در شرایط استاندارد قرار داد.


خرید

برای انتخاب و خرید رویه طبی تخت خواب بادی دو نفره AirTek به نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه نمایید و از این طریق محصول مورد نظر را برای بهره مندی تمامی اعضای خانواده خریداری کنید.

نوع
لوازم جانبی تخت بادی
طول
203 سانتی متر
عرض
152سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
جنس
پارچه و فوم
جنس بخش کناری
جنس کف
پمپ
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت ایرتک
جنس بدنه از پارچه و فوم
رویه ضد تعریق
اقلام همراه
ساک حمل
شرکت سازنده
airtek

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...