عنوان مقاله : سایت اصلی نمایندگی اینتکس

قطعا اگر شما هم تصمیم خود را برای خرید محصولات اینتکس گرفته باشید به فکر این افتاده اید که خرید خود را از نمایندگی اصلی این برند در کشور ایران نهایی کنید تا بهترین کیفت را با کمترین قیمت تجربه نمایید . اما سوال اینجاست که سایت اصلی نمایندگی اینتکس کدام است؟ در پاسخ به این سوال ابتدا باید به این امر فکر کنید که سایت اصلی نمایندگی اینتکس به طبع باید سابقه بالایی داشته باشد و سایتی که محصولات این برند را از دیرباز در ایران وارد نموده است قطعا می تواند بهترین انتخاب برای ما در کشور ایران باشد . فروشگاه اینتکس تهران با سابقه 14 ساله ای که د زمینه عرضه محصولات برند اینتکس در ایران دارد ، اولین و در واقع برترین نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران می باشد که با نشان اینترنتی www.intextehran.ir در کشور فعالیت می کند و تمامی مجوزهای لازم برای این امر را اخذ کرده است .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اصلی برند اینتکس در ایران ابتدا فعالیت خود را در حوزه فروش قایق های بادی این برند شروع کرد و سپس با فراهم آوردن امکانات لازم دست به واردات محصولات دیگر این برند نظیر استخر پیش ساخته ، استخر بادی ، تختخواب بادی ، تشک بادی ، مبل و کاناپه بادی و چندین دسته بندی پرطرفدار زد که در این زمینه به خوبی توانست بدرخشد و بهترین عملکرد را به ثبت برساند . فروشگاه اینتکس تهران با ارائه خدمات کیفیت اورجینال و در سطح جهانی به خوبی توانسته است خیال خریداران محصولات را راحت کند و در این زمینه دارای مشتریان پر و پا قرصی است که نیازهای خود را در این زمینه از این فروشگاه تامین می نمایند.

همچنین یکی دیگر از مزیت های خرید محصولات بادی از نمایندگی اصلی برند اینتکس در ایران، قیمت های ارزان آن ها می باشد که به دلیل حذف واسطه ها صورت می گیرد و باعث می شود تا واردکننده به راحتی بتواند محصول خود را به دست خریداران برساند و رضایت حداکثری را به همراه داشته باشد. البته همانطور که می دانید قیمت محصولات این برند به دلیل عرضه جهانی که دارند و همچنین وارداتی بودن آنها با نرخ ارز در کشور رابطه مستقیمی دارند و به همین خاطر نوسانات قیمت محصولات در هنگام خرید مشاهده می شود که پیشنهاد می کنیم برای رفع این اختلاف قیمتی قبل از خرید محصولات از نمایندگی ، قیمت های به روز شده را چک کنید .

یکی دیگر از مزیت های خرید محصول اورجینال از نمایندگی اصلی برند اینتکس را می توان ، خدمات پس از فروش حرفه ای دانست که توسط کارشناسان مجموعه ارائه می شود و در واقع علاوه بر قبل از خرید محصولات از نظر قیمتی ، بعد از خرید نیز با خیالی راحت می توانید از محصول خریداری شده استفاده کنید و در صورت بروز مشکل با نمایندگی در تماس باشید . این امر می تواند برای محصولاتی همچون استخرهای پیش ساخته ، تختخواب های بادی و همچنین استخرهای بادی که قیمت چندان ارزانی نیز ندارند ، بسیار حائز اهمیت باشد و با خیالی راحت در به هزینه کردن برای این محصولات بزنید . البته لازم به ذکر است که تمامی مدل های محصولات موجود در نمایندگی اینتکس تهران شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشند و محصولات در این زمینه دسته بندی شده اند و در قسمت توضیحات می توانید شامل شدن یا نشدن خدمات پس از فروش را بدست آورید.

کیفیت ساخت بالای محصولی که خریداری می کنید باید یکی از مهمترین فاکتورهایی باشد که در هنگام خرید به آن توجه می کنید. در بازار امروز ایران جنس های فیک یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از مشتریان با آن دست و پنجه نرم می کنند و گاهی اوقات این امر از دید عرضه کنندگان محصول نیز مخفی می شود و خودشان نیز نمی دانند که در حال عرضه محصولات فیک در بازار هستند ، به همین خاطر خرید از نمایندگی اصلی برندها می تواند این دغدغه را به طور کلی برطرف نماید و باعث شود تا جنس اورجینال با کیفیت فوق العاده به دست شما برسد تا بهترین عملکرد را در هنگام استفاده تجربه نمایید. فروشگاه اینتکس تهران این تضمین را به شما می دهد که جنس خریداری شده شما، اورجینال بوده و در صورت عدم تطابق جنس با تصویر و توضیحاتی که در هنگام عرضه عنوان شده است می توانید جنس را مرجوع کرده و هزینه خود را به صورت کامل پس بگیرید که این امر البته به دلیل تضمین اورجینال بودن محصولات تا به این لحظه در طول این سال ها اتفاق نیفتاده است.

یکی از مزیت هایی که نمایندگی اینتکس تهران در اختیار شما قرار می دهد ، قابلیت مشاهده ، بررسی و انتخاب محصولات به صورت آنلاین و همچنین حضوری می باشد . همانطور که در وب سایت ما مشاهده می کنید ، محصولات در دسته بندی های مجزا از هم قرار داده شده اند و علاوه بر تصاویر هر محصول در صفحه اختصاصی آن می توانید توضیحات کوتاه ، نقد و بررسی ، جدول مشخصات و همچنین ویدیو های بررسی را مشاهده کنید تا به صورت اینترنتی نیز به راحتی بتوانید محصولی را که مطابق با نیازهایتان است را انتخاب کنید. همچنین علاوه بر وب سایت اینترنتی ، فروشگاه حضوری نیز برای مراجعه افراد در استان تهران و مازندران نیز دایر شده است تا بتوانند محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و خرید خود را در صورت نیاز نهایی نمایند. همچنین در صورت نیاز به مشاوره و همچنین پاسخگویی به تمامی ابهامات و سوالات می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.