صندلی تاشو مسافرتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 60 سانتی متر
  • عرض: 40 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
2,725,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی تاشو مسافرتی آلومینیومی برای 4 نفر در نمایندگی تهران اینتکس با قیمت ارزان و مناسب ، ارسال به تمام نقاط کشور

صندلی تاشو مسافرتی آلومینیومی برای 4 نفر طراحی شده است. بسیار جمع و جور و سبک و کمجا می باشد و می توان همیشه در صندوق ماشین قرار داد و در سفر و پیک نیک از آن استفاده کرد. دارای ساک مخصوص حمل می باشد و بدنه آن تمام فلز است . به سرعت نصب و راه اندازی می شود و سریع هم می توان جمع کرد. اگر دنبال یک وسیله پر کاربرد و ارزان قیمت هستید ما به شما این میز و صندلی تاشو مسافرتی را پیشنهاد می کنیم. در کنار چادر مسافرتی صندلی مسافرتی هم نیاز است و به راحتی ما در سفر کمک می کند. ابعاد بسته بندی آن به قدری کوچک است که مشاهده آن در اولین بار برای افراد باور نکردنی است. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خردیاری نمایید.

صندلی تاشو مسافرتی
صندلی تاشو مسافرتی وسیله های مورد نیاز جهت رفتن به سفر و یا رفتن به تفریح های روزانه می باشد و می توان با استفاده از آن بهترین و مناسب ترین محل را برای اقامت ایجاد کرد. همچنین با داشتن چنین محصولی فراهم کردن شرایط برای غذا خوردن و یا فعالیت های دیگر میسر می شود. از این رو محصولی که در تصویر مشاهده می کنید راحتی را در خارج خانه برای شما ایجاد می سازد و می تواند منحصر به فرد و مقاوم باشد. بدنه این محصول دارای دوام بالا بوده است و از جنسی تشکیل شده است که می تواند بالاترین طول عمر را برای علاقه مندان ایجاد سازد. همچنین این محصول با بدنه مقاوم در طول سال های زیاد در کنار افراد می باشد و در تمامی سفر ها و تمامی آب و هوا ها نیز قادر به استفاده بوده است. مزیت هایی که در صندلی تاشو مسافرتی جای گرفته است مورد محبوبیت قرار گرفتن محصول را افزایش می دهد و می تواند برای پر فروش بودن این گونه محصولات دلایل قابل قبولی را ایجاد کند. از این رو هر زمان که افراد مایل به داشتن مسافرت های مختلف می باشند و یا در روز های تعطیل قادر به رفتن به سفر هستند می توانند از این محصول استفاده کرده و آن را برای خود داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.
جا به جایی آسان و حمل محصول
این محصول کاربردی قابلیت های بسیار زیادی دارد که می توان از آن بهترین استفاده را به عمل آورد همچنین می توان در فضاهای مختلف از وجود آن بهره مند شد تا توانست موقعیتی برای افراد ایجاد سازد و راحتی را برای آن ها فراهم کند. با داشتن چنین مزیت هایی می توان گفت که این صندلی و میز تاشو به آسانی به همراه افراد قرار می گیرند و می توانند به صورت بادوام در دسترس آن ها باشند. در صورت تمایل به حمل محصول و یا نگه داری از آن در زمان نیاز نداشتن بدنه به صورت مورد نیاز تا می شود و می تواند فضای کمی را به خود اختصاص دهد. از سوی دیگر این محصول زمانی که به حالت تاشو در می آید قادر به آن است که به راحتی در فضایی کوچک جای بگیرد و فضای زیادی را اشغال نکند. علاوه بر این موارد کم بودن جا برای جای دادن این محصول باعث می شود تا به راحتی در کنار وسایل دیگر سفر جای بگیرد و با افراد به همراه باشد.
ویژگی های مطلوب
بدنه این محصول که با چهار صندلی و یک میز می باشد دارای ظرفیتی است که چهار فرد را به راحتی بر روی خود جای می دهد. از این رو برای خانواده های چهار نفره مناسب است و محلی خوب برای غذا خوردن آن ها می باشد. علاوه بر این موارد پیش از آن گفتیم که محصول دارای دوام بالا در زمان استفاده در تمامی آب و هوا ها می باشد. از این رو در زمان استفاده در مناطق مرطوب نیز ظاهر خود را حفظ می کند چرا که بدنه ضد زنگ بوده است و ثابت بودن رنگ محصول را برعهده دارد .همچنین می تواند در طول زمان مصرف پوسیدگی را شامل حال محصول نسازد. از این رو بهترین گزینه برای استفاده دائمی بوده است.
علت ضد زنگ بودن محصول
ضد زنگ بودن این صندلی و میز تاشو به دلیل آن است که بدنه از جنس آلومینیوم تشکیل شده است که هم می تواند وزن کمی را برای آن ایجاد سازد و هم می تواند بهترین طول عمر را برای محصول فراهم کند. از این رو بدنه در شرایط بارانی بالاترین میزان مصرف را دارد و قادر به آن است که به راحتی بدون ایجاد هیچ رنگ پریدگی استفاده شود. آلومینیوم نیز علاوه بر سبک بودن دارای رنگ ثابت و بدون زنگ زدگی است و بهترین جنس برای ساخت این محصول می باشد.
خرید
برای خرید صندلی تاشو مسافرتی همین حالا با شماره های مربوط به واحد فروش اینتکس تهران تماس حاصل نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
60 سانتی متر
عرض
40 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
آلومینیوم
رنگ
نقره ای
تعدا صندلی ها
4
وزن
9.3 کیلوگرم
ساک حمل
بله
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
قابل تا شدن برای میز و صندلی ها
ضد زنگ
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...