صندلی شنی دورنگ بست وی

کد ۷۷۶۶۹

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی دورنگ بست وی با بدنه ای از چرم مصنوعی و رنگی جذاب و محتویاتی از جنس یونولیت های خرد شده ، محصولی نرم و راحت بوده و در عین حال در زیبایی منزل شما نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت . وزن اندک آن حمل این محصول را آسان نموده و تحمل وزن بالای این صندلی شنی استفاده از آن را برای افراد بزرگسال نیز امکان پذیر نموده است . خرید صندلی شنی بست وی از تمام نقاط کشور و به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس میسر می باشد .

صندلی شنی دورنگ بست وی از سری صندلی های شنی گرد شرکت بست وی بوده که با دارا بودن رنگی شاد دارای ظاهری زیبا و قابل توجه می باشد . برای تولید بدنه این صندلی شنی چرم مصنوعی به کار گرفته شده است که علاوه بر افزایش زبایی ظاهری محصول ، نقش بسزایی در طول عمر بالای آن داشته است . این رویه در عین استحکام بالا از نرمی و انعطاف پذیری قابل قبولی برخوردار بوده و یقینا یکی از راحت ترین صندلی های شنی بست وی می باشد . همچنین به منظور افزایش راحتی آن ، محتویات داخل این صندلی شنی از یونولیت های خرد شده قرار داده شده است که دارای انعطاف و شکل پذیری قابل توجهی بوده و در حین استراحت به خوبی با بدن شما فرم گرفته و آن را در بر می گیرد . هچنین با توجه به نوع طراحی این محصول شما قادر خواهید بود که به سادگی رویه و نیز محتوای داخل آن را تعویض نمایید . طراحی گرد این صندلی شنی و نیز ابعاد مناسب آن موجب شده که افراد به راحتی آن را ساعت ها در هر مکانی مورد استفاده قرار دهند . وزن این محصول در حدود 5 کیلو گرم وده که این امر جا به جایی آن را آسان نموده و تحمل وزنی در حدود 130 کیلو گرم استفاده از آن را برای بزرگسالان با وزن بالا را میسر نموده است . برای تهیه این صندلی شنی جذاب و کاربردی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

صندلی شنی دورنگ بست وی

مبل ها و صندلی های شنی در مدل های متنوعی تولید شده اند. این محصولات راحتی برای استراحت و انواع فعالیت ها مناسب بوده و به سادگی قابل استفاده می باشند. انواع این محصولات دارای قالب های فانتزی هستند. مبل های شنی از طراحی های جذابی برخوردار می باشند و مناسب تمامی گروه های سنی تولید شده اند. صندلی شنی دورنگ بست وی یکی از این محصولات راحت و زیبا می باشد که در سایت اینتکس تهران به فروش می رسد. این صندلی شنی از طراحی ساده و جذابی بهره مند است و بیش تر مورد توجه دختران واقع می شود. در ادامه این صندلی شنی جذاب را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی توپی

این مبل شنی به صورت یک کره نرم و راحت طراحی شده است. این محصول دارای رویه ای دو رنگ می باشد. رویه این صندلی شنی به رنگ صورتی تیره و روشن است. دوخت های رویه عمودی بوده و رویه محصول از قسمت داخلی بزرگتر دوخته شده است تا مقاومت بیشتری داشته باشد. این محصول از ارتفاع استانداردی بهره مند می باشد به گونه ای که در هنگام نشستن کف پاها به خوبی بر روی زمین قرار می گیرد. هم چنین با دارا بودن ارتفاع مناسب، نشستن و برخاستن بر روی این صندلی راحت بوده و به کمر و زانو فشاری وارد نمی شود. صندلی شنی دارای تکیه گاهی یک تکه با نشیمنگاه می باشد. این تکیه گاه نسبتا کوتاه می باشد اما با پر کردن گودی کمر راحتی را در حین نشستن برای شما فراهم می کند. مبل شنی از طراحی بی نظیری بهره مند است و رنگ آمیزی جذابی دارد. 


کیفیت رویه 

این مبل شنی از رویه ای از جنس پارچه مخملی تولید شده است. این رویه مقاومت بالایی در برابر فشار دارد و در قسمت درزها نیز بسیار مقاوم است. این رویه برای استفاده در هر محیطی مناسب بوده و به سادگی دچار آسیب و پارگی نمی شود. هم چنین رویه مبل شنی در برابر ساییدگی نیز مقاوم است. درزهای این مبل شنی از بهترین و مقاوم ترین نوع نخ دوخته شده اند و با نشستن افراد با وزن زیاد، دوخت ها پاره نشده و مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. در صورت کثیف شدن مبل شنی، رویه قابلیت شستشو دارد. می توانید توسط زیپ که در پشت محصول تعبیه شده است رویه را از قسمت آستر جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. این نوع جنس رویه در برابر تغییر رنگ نیز مقاومت کرده و به سادگی تغییر رنگ نمی دهد. در صورتی که رویه مبل شنی آسیب دید می توانید رویه را تعویض کنید. 


مواد داخلی مورد استفاده 

داخلی این مبل شنی از بهترین نوع فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است. دلیل انتخاب این مواد برای پر کردن داخل مبل شنی سبک بودن این مواد و دارا بودن حجم بالا می باشد. این مواد داخلی در عین سبکی بسیار حجیم هستند و از استحکام بالایی در برابر فشار برخوردار می باشند. به همین جهت مبل شنی از تحمل وزن زیادی بهره مند است و هر شخصی با وزن بالا نیز می تواند از این محصول استفاده کند. برای حفظ کیفیت این مواد داخلی باید مراقب بود تا آب و مایعات دیگر بر روی مبل نریزد. با ریختن مایعات بر روی مبل شنی، مواد داخلی مبل شنی به هم چسبیده و سفت شده و از حجم آن کاسته می شود. به همین جهت محصول دیگر کیفیت سابق را نخواهد داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی مبل شنی را از سایت اینتکس تهران خریداری کرده و مواد داخلی را جایگزین کنید تا مبل شنی به کیفیت اولیه بازگردد. 


روش خرید

مبل ها و صندلی های شنی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که گاه انتخاب و خرید را برای شما دشوار می کنند. در صورت نیاز به مشاوره خرید می توانید با شماره های سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. هم چنین صندلی شنی دورنگ بست وی را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران از طریق سایت اینتکس تهران تهیه نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...