صندلی شنی راحتی شیبدار

کد : اینتکس 4900313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی راحتی شیبدار یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که در سال 2018 توسط شرکت بست وی تولید شده و با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . از مهترین ویزگی این محصول می توان به گارانتی 2 ساله این صندلی اشاره نموده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت کناری این محصول یک جیب طراحی شده که به شما کمک می کند که اشیا کوچک و قیمتی خود را داخل آن بگذارید . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که در برابر وزن بالا و فشار از مقاومت بالایی برخوردار است و همچنین با توحه به طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . مواد داخلی این محصول از جنس فیبر خرد شده سبک می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استراحت حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . از این محصول زیبا می توانید به عنوان دکوراسیون منل و محل کار استفاده نمایید . این کالا دارای نشیمنگاه بزرگ و بسیار نرم می باشد که راحتی این محصول را دوچندان نموده است . شما می توانید در صورت کثیف شدن بدنه به راحتی رویه را از آستر جدا نموده و شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به پارچه وارد شود و همچنین می توانید مواد داخلی محصل را شارژ نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید . برای خرید صندلی شنی راحتی شیبدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه مخملی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 قابلیت تعویض پوسته
 دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراه
-


صندلی شنی راحتی شیبدار را در رنگبندی های زیبا و متنوعی که در بازار وجود دارد می توان بهترین گزینه برای استراحت در اتاق های خواب و محیط های خانگی دانست که با توجه به بدنه مقاومی که دارند امروزه در محیط های باز نیز مورد استفاده قرار می گیرند . این مبل شنی زیبا دارای رویه ای چند رنگ می باشد که در بخش دور و کف آن از پارچه طوسی رنگ استفاده شده است و در بخش نشیمنگاه و تکیه گاه می توانیم رویه سفید صورتی را مشاهده کنیم که زیبایی فوق العاده ای را به این محصول داده است . گفتنی است که قابلیت سفارش مبل های شنی در رنگبندی دلخواه و سفارشی با انواع پارچه های مخصوص ساخت شنی در فروشگاه اینتکس تهران وجود دارد که این امر با استقبال گسترده خریداران مواجه شده است . همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید در بخش کناری این صندلی شنی یه عدد جیب مخصوص تعبیه شده است که از ابعاد بزرگی نیز برخوردار می باشد و از آن می توانید برای نگهداری وسایل شخصی خود استفاده کنید . اگر شما هم قصد خرید مبل شنی شیبدار را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا قبل از خرید اطلاعات مفیدی را در رابطه با این صندلی شنی محبوب در اختیارتان قرار دهیم .

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این مبل شنی از نوع پارچه جیر می باشد که در ساخت اغلب محصولات بادی از آن استفاده می شود و دلیل آن کیفیت فوق العاده در برابر فشار و ضربه می باشد . باید توجه داشته باشید که تار و پود های این مبل شنی از ترکیب الیاف مخمل و ابریشمی استفاده می کند که پاره شدن و باز شدن درزها را به صورت اتفاقی کاملا غیرممکن می کند . اما باز هم باید توجه داشته باشید که این مبل شنی همانند سایر لوازمی که در محیط های خانگی مورد استفاده قرار می دهیم ، در برابر اجسام تیز و برنده و همچنین حرارت مستقیم آسیب پذیر هستند و در استفاده از آن ها باید این نکات را مدنظر قرار دهید . همچنین گفتنی است که در درزهای این مبل شنی از دوخت ریز و متراکم استفاده شده است که کیفیت فوق العاده را به همراه دارد . فروشگاه اینتکس تهران به دلیل سابقه بالایی که در زمینه فروش و تولید مبل های شنی دارد به همراه این صندلی شنی خود ضمانت دو ساله را قرار داده است تا خیال خریداران را به طور کلی از بابت کیفیت و طول عمر بالا راحت کند .

در بخش داخلی این مبل شنی از یونولین مخصوص خرد شده استفاده شده است که دارای تراکم بالایی می باشد . باید گفت که در واقع این یونولیت ها درون پارچه آستر داخلی قرار داده شده اند تا حالت یکپارچه خود را از دست ندهند . استفاده از پارچه آستر داخلی به جداسازی تمامی بخش های مبل شنی از جمله پارچه رویه و حتی مواد داخلی کمک بسیاری می کند و این امر به شما اجازه می دهد تا پارچه رویه را به راحتی در آورده و در صورت کثیف شدن ، آن را بشویید . باید گفت که به منظور سهولت در جداسازی پارچه رویه این مبل شنی ، در بخش کف آن یک عدد زیپ بزرگ تعبیه شده است که از این طریق می توانید به راحتی پارچه رویه را از ساختار داخلی جدا کنید . باید توجه داشته باشید که علاوه بر پارچه رویه ، تمامی مواد داخلی این محصولات نیز قابلیت تعویض را دارند و در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید مواد داخلی این صندلی شنی را نیز جدا و مواد خریداری شده جدید را جایگزین کنید . یونولیت مخصوص داخلی مبل های شنی نیز به صورت جداگانه توسط فروشگاه اینتکس تهران قابل خرید می باشند .

اما از جمله فاکتورهای مهم مبل های شنی قابلیت تحمل وزن آن ها می باشد که در هنگام خرید نیز به کررات پرسیده می شود . باید گفت که قابلیت تحمل وزن این مبل شنی صد کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن یک نفر بزرگسال ایده آل است و به راحتی می توانید از آن در محیط های خانگی استفاده نمایید . همچنین به همراه این مبل شنی ضمانت تست و گارانتی دو ساله وجود دارد که خیال شما را از بابت خرید این محصول به طور کلی راحت می کند . برای خرید صندلی شنی راحتی شیبدار همین حالا می توانید از طریق راه های ارتباطی اقدام نمایید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...