صندلی شنی شیبدار چرمی

کد ۶۶۵۴۳

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی شیبدار چرمی بست وی یکی از زیباترین و جدیدترین محصولاتی است که در فروشگاه اینتکس تهران با کمترین قیمت عرضه می گردد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس فیبر خرد شده سبک می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت این محصول از نرمی و راحتی بیشتری برخوردار است . جنس رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و فشار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحت قابل حمل می باشد .  صندلی شنی شیبدار چرمی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید .


این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استراحت و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی را تجربه نمایید . در صورت کثیف شدن بدنه محصول می توانید به راحتی با دستمالی نمدار آن را تمیز نموده و همچنین می توانید مواد داخلی این محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولا سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی شیبدار چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 80 سانتی متر
عرض
 80 سانتی متر
ارتفاع
 100 سانتی متر
جنس رویه
 چرم مصنوعی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 قابلیت تعویض پوسته
 
اقلام همراه
-

صندلی شنی شیبدار چرمی از سری صندلی های راحتی می باشد که با طراحی و نوع ساخت بسیار مدرن و عالی خود توانسته نشیمنگاه نرم و راحتی را برای افراد به ارمغان بی آورد . این صندلی ها می تواند در جلوی تلویزیون ، پذیرایی ، اتاق خواب و حتی در آشپز خانه نیز مورد استفاده قرار گیرد .


و به دلیل اینکه وزن آن ها بسیار کم است به راحتی می توانید آن را به جای دلخواه حمل کنید و از استفاده ی راحت از آن لذت ببرید . این صندلی دارای ویژگی های بسیاری می باشد که در ادامه می خواهیم آن ها را مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان با کسب اطلاعات بیشتر از آن محصول ، اقدام به خرید صندلی شنی محبوب و مد نظر خود کنید . پس در ادامه همراه ما باشید با ویژگی های صندلی شنی شیبدار چرمی...

 

طراحی و ارگونومی ساخت

 

این صندلی شنی در طراحی بسیار شیک تولید شده و دارای رنگ بندی  ها مختلف می باشد . این مدل در رنگ نارنجی تولید شده که زیبایی منحصربه فردی دارد و بسیار مورد پسند خریداران واقع شده است . رویه ی این صندلی شیب دار بوده و نشیمنگاه مناسبی را برای افراد به ارمغان آورده است .


هنچنین قسمت نشیمنگاه آن کمی گود می باشد که فرد در هنگام استفاده از آن در بهترین حالت خود قرار میگیرد و با استفاده از پشتی استاندارد و نرمال خود می تواند گردن و کنر را در حالت خوبی نگه دارد و مانع از وارد شدن فشار به کمر شود . این صندلی همچنین به شکل هندسی دایره ای می باشد . یکی از ویژگی های دیگر این صندلی این است که شما می توانید حتی پوسته ی آن را عوض کرده و پوسته ی دیگری را بر روی آن راه اندازی کنید .


جنس بدنه

 

یکی از نکاتی که همواره باید در هنگام خرید به آن توجه داشت ، جنس بدنه ی این محصولات است . جنس بدنه ی این صندلی از چرم مصنوعی می باشد که بسیار با کیفیت و مقاوم بوده و در برابر ضربه و فشار می تواند به خوبی مقاومت کند ، از ویژگی های مهم رویه ی چرمی این محصول می توان به ضد آب بودن و نیز انعطاف پذیری زیاد آن اشاره کرد .


به دلیل اینکه رویه این صندلی را می توان جدا کرد ، شما عزیزان می توانید به راحتی رویه ی آن را جدا کرده و اقدام به شست و شو کنید . قسمت داخلی و محتوای داخلی این مبل را نیز یونولیت یا همان فیبر تشکیل داده است . همانطور که می دانید فیبر خاصیتی اسفنجی و ابری دارد و می تواند در هنگام فشرده شدن خاصیت فنری از خود نشان دهد ، به همین منظور سطحی بسیار نرم و فنری را برای فرد ایجاد می کند .

 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

 

یکی از فاکتور های مهمی که خریداران همواره به آن توجه می کنند ابعاد صندلی و محصول می باشد تا دریابند که آیا با ابعاد مد نظر خود همخوانی دارد یا خیر . به همین منظور ابعاد آن را بیان می کنیم . ابعاد این صندلی شنی ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که با ابعاد گفته شده می تواند هر فردی را با هر اندازه ای بر روی خود جای دهد .


همچنین تحمل وزن آن نیز با توجه به رویه ی بسیار مقاوم و انعطاف پذیر چرمی اش بسیار زیاد است و افراد سنگین وزن نیز می توانند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند  . وزن کلی بسته بندی این محصول 6 کیلوگرم می باشد که برخلاف ظاهر بزرگ آن بسیار پایین می باشد ، چرا که در بالا هم گفته شد بیشتر حجم این صندلی را یونولیت تشکیل داده است . پس به راحتی  و با کم ترین زحمت شا عزیزان می توانید این صندلی را جابجا کنید و در هر جای منزل از وجود آن بهره مند شوید .

 

جمع بندی

 

صندلی شنی شیبدار چرمی که در متن بالا ویژگی های آن را بررسی کردیم می تواند بستر و نشیمنگاه بسیار مناسبی را برای افراد در هر جایی مانند منزل یا محل کار فراهم کند . این صندلی با طراحی بسیار زیبا و مدرن خود توانسته توجه بسیاری از دوست داران این محصولات را به خود جلب کند .


طراحی هندسی زیرین آن دایره ای است و دارای سطح نشیمنگاه فرو رفته و گودی می باشد که به منظور راحتی بیشتر افراد اینگونه طراحی شده است . همچنین دارای تکیه گاه استانداردی می باشد که فرد می تواند با تکیه دادن بر آن در بهترین حالت خود قرار بگیرد و از وارد شدن فشار به کمر خود جلوگیری کند . جنس رویه ی این صندلی از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم بوده و خاصیت ضد آبی دارد .


به دلیل اینکه می توان رویه ی این صندلی را جدا کرد ،  به راحتی نیز می توان آن را شست و یا تعویض کرد . محتوای داخلی آن را نیز یونولیت یا همان فیبر تشکیل داده است که خاصیت فنری خوبی به صندلی داده است . شما عزیزان می توانید این محصول بی نظیر و پرکاربرد را به راحتی از طریق فروشگاه intex و با کیفیت بسیار بالا و قیمتی ارزان خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...