صندلی شنی پشتدار

کد : اینتکس 76۶313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی پشتدار یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات شرکت بست وی می باشد که ساخته شده از بهترین پارچه و دوختی بسیار محکم می باشد . بدنه این محصول از جنس پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر سایدگی و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد و همچنین با توحه به ضد تعریق بودن برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول مدت زمان بیشتری استفاده نمایید . از این کالا شما می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده کنید . از این محصول شما می توانید برای استراحت ، تماشای تلویزیون و همچنین مطالعه کتاب استفاده نمایید و حس خوش آیندی را تجربه نمایید . از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به ضمانت 2 ساله اشاره نمود که برای شما این شرایط را فراهم می کند که بتوانید با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . در قسمت کناری این محصول یک جیب تعبیه شده که به شما کمک می کند که اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن بگذارید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی پشتیدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 75 سانتی متر
عرض
 65 سانتی متر
ارتفاع
 100 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه
-


صندلی شنی پشتدار

تنوع در میان محصولاتی مانند مبل شنی به حدی زیاد می باشد که خریدار را با مشکل مواجه می کند. این محصولات دارای انواع متفاوتی هستند که انتخاب از میان یکی از آن ها، دشوار به نظر می رسد. در سایت اینتکس تهران مشاورانی حضور دارند که با تماس با آن ها می توانید انتخابی بهتر و خریدی لذت بخش داشته باشید. کارشناسان اینتکس تهران به شما برای خریدی متناسب با شرایط یاری می دهند و خرید را برای شما آسان می کند. صندلی شنی پشتدار یکی از انواع بی نظیر مبل های شنی می باشد که در این مرکز با قیمتی ارزان به فروش می رسد. این مبل شنی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 

صندلی شنی پشتدار | نمایندگی اینتکس


مبل شنی فوق العاده راحت

طراحی اغلب مبل های شنی به گونه ای می باشد که دارای پشتی های کوتاه و بدون پشتی هستند. اما بر خلاف اکثر این محصولات، صندلی شنی دارای پشتی بلندی می باشد که برای استفاده در تمام طول روز مناسب است. این صندلی شنی به رنگ خاکستری تیره بوده که رنگی همه پسند و شیک می باشد و در قسمت دوخت ها دارای یراقی به رنگ طوسی روشن است. نشیمنگاه این مبل شنی به صورت گرد ساخته شده است و حالتی همانند استوانه دارد. دوخت های این صندلی دور تا دور این نشیمنگاه واقع شده است. پشتی این صندلی شنی به صورت بلند می باشد که تمامی کمر تا گردن شخص را دربر می گیرد و بسیار راحت است. هم چنین در هنگام استفاده کوچک ترین فشاری به بدن شخص وارد نمی شود. پشتی مستطیلی این مبل شنی برای استفاده بسیار راحت بوده و با تکیه دادن بدن در فرمی ایده آل قرار می گیرد. بر روی مبل شنی نیز دوخت های لوزی شکلی انجام شده است که باعث زیبایی بیشتر محصول می شود. 


اندازه های ظاهری

صندلی شنی پشتدار دارای طول 75 سانتی متر و عرض 65 سانتی متر است. ارتفاع این صندلی 100 سانتی متر می باشد. ارتفاع این صندلی شنی کاملا استاندارد می باشد. حجم مواد داخلی مبل شنی معادل 220 لیتر است. مبل شنی وزنی معادل با 6 کیلوگرم دارد. این صندلی شنی دارای گارانتی دو ساله می باشد. 


کیفیت پارچه

پارچه مبل شنی کاملا استاندارد بوده و از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. رویه این مبل در برابر فشار استحکام بالایی دارد و در قسمت دوخت ها، دچار آسیب نمی شود. هم چنین در برابر ساییدگی نیز مقاوم است و در اثر مرور زمان، با رعایت نکات نگه داری، پوسیده و ساییده نمی شود. برای نگه داری هر چه بهتر این محصول باید در هنگام جابه جایی آن را بر روی زمین نکشید و به طور کامل از روی زمین بلند کنید. هم چنین از کشیدن اجسام تیز بر روی پارچه مبل شنی خودداری نمایید. پارچه مبل شنی کاملا قابلیت شستشو را دارد و در صورت کثیف شدن می توانید آن را به طور کامل از مبل جدا کرده و مورد شست و شو قرار دهید. برای سهولت در انجام این کار بر روی بدنه یک زیپ قرار دارد که توسط آن می توانید رویه را جدا کنید. 


کیفیت مواد داخلی

مواد داخلی به کار رفته در این مبل شنی در عین سبک بودن، دارای انعطاف بالایی می باشند و مقاومت بسیار خوبی دارند. مواد داخلی این مبل از فیبر (یونولیت خرد شده) تشکیل شده است که استحکام بالایی داشته و تحمل وزن خوبی دارند. مواد داخلی این مبل شنی قابلیت تعویض و یا شارژ را دارند و در صورت خراب شدن می توانید آن ها را تعویض کنید. برای نگه داری بهتر، از ریختن مایعات بر روی سطح محصول خودداری کنید. زیرا با ریختن مایعات، مواد داخلی به هم می چسبند و حجم مواد داخلی کم تر می شود. هم چنین در صورت کثیف شدن پوسته، آن را مستقیم مورد شست و شو قرار ندهید و برای این کار، حتما رویه را جدا کنید. 


روش خرید

صندلی شنی پشتدار را با قیمتی ارزان می توانید از سایت اینتکس تهران خریداری نمایید. با مراجعه به این سایت و ثبت سفارش، محصول را درب منزل تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...