صندلی شنی چرمی یک نفره

کد : اینتکس 91۶313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی چرمی یک نفره بست وی محصولی زیبا و کار آمد می باشد که از ساختاری قوی و با کیفیت تشکیل شده است . این محصول زیبا با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . جنس رویه محصول از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای دوختی بسیار محکم و نخ با کیفیت تولید شده که به مقاومت این کالا افزوده است . این محصول با توجه به تکیه گاهی که دارد به راحتی این محصول افزوده است و همچنین دارای نشیمنگاه نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول برای استراحت های طولانی مدت و تماشای تلویزیون استفاده نمایید . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت و فیبر فشرده شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استراحت راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد . صندلی شنی چرمی یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . این محصول با توجه به ضد آب بودن بدنه برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در کنار استخر و مکان های مختلف استفاده نمایید . برای خرید صندلی شنی چرمی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 85 سانتی متر
عرض
 75 سانتی متر
ارتفاع
 100 سانتی متر
جنس رویه
 چرم مصنوعی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه
-


صندلی شنی اینتکسی که در این بخش برای شما فراهم آورده ایم دارای رویه ای با کیفیت فوق العاده می باشد که در برابر فشار و ضربه مقاومت قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارد . این صندلی شنی دارای رنگبندی های متنوع و زیبایی است که در این بخش مدل آبی رنگ را برای شما فراهم کرده ایم تا به خوبی با دیزاین محیط پذیرایی خانه و یا اتاق خواب شما ست شود . مبل های شنی و بین بگ ها عموما در محیط های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند زیرا دارای کاربردهای بسیاری می باشند و در این زمینه بسیاری از نیاز ها همچون استراحت پس از یک روز خسته کننده کاری و همچنین پذیرایی از مهمانان را برآورده می کنند . این محصولات را می توان دارای تنوع های گسترده دانست که در مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند و همچنین از قسمت های مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند . اگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر خواستار تهیه این مبل شنی زیبا هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا نقد و بررسی را بر روی این مدل داشته باشیم .

همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید این مبل شنی دارای ساختار استانداردی به همانند سایر مبل های شنی می باشد و در بخش پشتی نشیمنگاه خود از تکیه گاهی نسبتا بلند بهره می برد که کمر را به خوبی در بر می گیرد و این امر در هنگام استفاده طولانی مدت از خستگی کمر جلوگیری به عمل می آورد . شیارهایی در بخش بیرونی این صندلی شنی دیده می شود که نشان از دوخت های آب بندی شده این محصول دارد و باید گفت که در بدنه این صندلی شنی از دوخت های مستحکم و متراکم استفاده شده است تا به خوبی در برابر فشار وارده مقاومت نشان دهد و باز شدن دوخت این محصول را غیرممکن نماید . باید گفت که این دوخت ها هم از داخل و هم از بیرون صورت می گیرند و به همین خاطر دارای کیفیت فوق العاده هستند و این امر باعث شده است تا بدنه این محصول در برابر نفوذ آب نیز مقاوم باشد . با توجه به مقاوم بودن بدنه این صندلی شنی شما عزیزان می توانید اقدام به شستشوی بدنه کنید .

برای شستشوی بدنه این مبل شنی کافیست با کمک گرفتن از زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است اقدام به جداسازی رویه مبل شنی نمایید و به صورت جداگانه آن را تمیز کنید . فقط باید توجه داشته باشید که پس از شستشو باید متریال رویه را به خوبی خشک کنید که این امر از بو گرفتن رویه و همچنین پوسیدگی به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . علاوه بر لایه رویه این مبل شنی ، ساختار داخلی آن نیز به راحتی قابلیت جدا شدن دارد و به منظور تعویض پوشش داخلی می توانید از این درز استفاده نمایید . باید گفت که مواد داخلی تشکیل دهنده این مبل شنی از جنس یونولیت یا همان فوم مخصوص فشرده شده می باشند که حالت توپی شکل به خود گرفته اند و سازگاری بالایی را با وزن انسان به نمایش می گذارند . این مواد داخلی مخصوص توسط نمایندگی اینتکس تهران نیز به صورت جداگانه قابل تهیه است و در صورت بروز مشکل می توانید خودتان اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید .

در بخش رویه این مبل شنی از متریال چرم صنعتی استفاده شده است که کیفیت بالا را به همراه نرمی و انعطاف پذیری به نمایش می گذارد . این چرم به خوبی صنعتی سازی شده است تا در برابر پوسیدگی به مقاومت بالایی دست پیدا کند و وزن کلی این مبل شنی بالغ بر شش کیلو گرم می باشد که بر خلاف حجم بزرگی که دارد نشان از سبک بودن آن است . این وزن کم سبب شده است تا جا به جایی این صندلی شنی در محیط های خانگی نیز به راحتی امکان پذیر باشد . اما قابلیت تحمل وزن صندلی های شنی که بسیار مهم است و در هنگام خرید نیز به کررات در مورد آن پرسیده می شود در مورد این صندلی شدن برابر با صد کیلو گرم است که نشان از کیفیت استاندارد آن دارد و برای استفاده یک نفر بزرگسال قابل قبول می باشد .

برای خرید صندلی شنی اینتکس می توانید همین حالا از طریق دکمه سفارش محصول اقدام کرده و سفارش خود را نهایی کنید و یا از طریق بخش های مربوطه با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید .


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...