صندلی شنی یک نفره مخمل

bestway 43796

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,345,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی یک نفره مخمل با قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی ، دارای وزن اندک و تحمل وزن بالا ، قابل شست و شو

صندلی شنی یک نفره مخمل از سری صندلی های شنی می باشد که به صورت گرد طراحی شده و با توجه به رنگ زیبا و جذاب آن مورد استقبال بسیاری از افراد به ویژه بانوان قرار گرفته است . پارچه ای که برای رویه این محصول در نظر گرفته شده از جنس مخمل بوده که بسیار زیبا ، نرم و لطیف بوده و از انعطاف قابل توجهی برخوردار می باشد . همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین صندلی شنی و بدن مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت شده و این امکان را فراهم می اورد که شما بتوانید مدت زمان بیشتری را با آن سپری نمایید . داخل این محصول نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تشکیل شده که خاصیت ضربه گیری داشته و آسیب نمی پذیرد . همچنین این ویژگی موجب شده تا در حین استراحت با بدن شما شکل گرفته و مانع از درد و خستگی شود . از ویژگی های مطلوب این محصول می توان به قرار گیری یک زیپ در قسمت زیرین آن اشاره نمود که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید .و یا با تغییر حجم یونولیت ها آن را به شکل و فرم دلخوه خود تبدیل نموده و از آن لذت ببرید . وزن این صندلی شنی اندک و در حدود 5 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل جا به جایی بوده و نیز قادر است تا وزن 180 کیلو گرم را به خوبی تحمل نماید . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با ضمانت نامه ای دو ساله از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه مخملی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر



صندلی شنی یک نفره مخمل

صندلی شنی یک نفره مخمل یکی دیگر از محصولاتی می باشد که به تازگی طراحی و تولید شده است و افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده است. از این رو در طولانی مدت بهترین وسیله به جهت راحتی افراد بوده است و در بخش های مختلف منزل به کار می رود. مبل شنی می تواند هم به خاطر راحتی و استراحت کردن افراد به کار بی آید و هم می تواند وسیله ای کاربردی به جهت انجام برخی فعالیت ها باشد. این محصول برای تمامی سنین به کار می رود و مرغوب ترین بدنه را شامل شده است. از این رو برای افراد سنگین وزن نیز کاربرد داشته است و می تواند با دوامی که دارد در طولانی مدت بدون آسیب باقی بماند. از این رو صندلی شنی را می توان برای محلی که دارای استفاده دائمی افراد است قرار داد و از آن بهترین استفاده را به عمل آورد. محصول مورد نظر دارای بدنه ای با طول عمر بالا بوده است تا با پرداخت هزینه بتوان تایم زیادی را از آن استفاده کرد و لذت کافی را از داشتن محصولی با بدنه طبی کسب نمود. این محصول خاص و منحصر به فرد مزیت های مختلفی دارد که امروزه سبب جلب توجه خریداران شده است. این مزیت ها به صورت زیر دسته بندی شده اند.


مزیت داشتن صندلی شنی

این محصول خاص دارای کارایی بسیار زیاد می باشد و می تواند به راحتی در شرایط مختلف استفاده شود. از این رو دارای بدنه ای مقاوم است که در صورت بهره برداری از کارایی آن بتوان از وجود آن در  طول سال های زیاد استفاده کرد و راحتی را برای خود و یا اعضای خانواده خود کسب نمود. افرادی که تمایل به خرید مبل شنی دارند باید محلی برای استفاده از آن را نیز در نظر بگیرند و بتوانند بهترین استفاده را از آن داشته باشند. از این رو در موقعیت مطلوب و مناسب می توان این مبل شنی را نصب نمود و در طول روز بار ها از آن مصرف کرد. مبل شنی دارای بدنه ای نرم و مناسب است و در زمان فعالیت هایی نظیر کار با کامپیوتر و یا تماشای فیلم می توان از این محصول استفاده کرد و آن را به عنوان نشیمنگاهی نرم و مناسب در نظر گرفت. از این رو دارای طرفداران بسیار زیادی بوده است و در هر شرایط استفاده می شود. علاوه بر این موارد برخی از افراد به دنبال بخشی منعطف هستند تا بتوانند در منزل حرکات ورزشی مختلف را تمرین کنند و یا به انجام آن ها بپردازند. از این رو این محصول مناسب ترین گزینه برای این افراد نیز می باشد و می تواند سبب راحتی آن ها باشد.


نحوه طراحی بدنه

این صندلی شنی به عنوان یک محصول ساده ساخته شده است و دارای بدنه ای به صورت گرد بوده است. این بدنه به راحتی سبب تشکیل نشیمنی گرد و راحت را می دهد و می تواند در موقعیت های مختلف از وجود آن بهره مند شد. بدنه از جنسی نرم و لطیف تشکیل شده است تا افراد در زمان حضور بر روی آن شرایط ویژه ای را تجربه کنند و بتوانند موقعیتی خاص و مناسب را داشته باشند. از این رو بدنه با طراحی استاندارد و طبی دارای فرورفتگی در بخش وسط می باشد که در واقع محلی برای نشستن افراد بوده است.


تعویض مواد درونی محصول

این مبل شنی قابلیتی خاص دارد که مزیت های آن را شامل می شود. در زمان نیاز و در صورت کم شدن کیفیت مواد درونی محصول می توان آن را با مواد جدیدی پر کرد و بدنه را مجدد به صورت مناسب و منعطف طراحی نمود. با تعویض مواد درونی محصول بدنه مجدد کیفیت و کارایی خود را به دست می آورد گویی محصول نو شده است.


خرید

در صورت تمایل به داشتن صندلی شنی یک نفره مخمل می توانید به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه این مرکز بزرگ محصولات بادی و طبی بهره مند گردید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...