عنوان مقاله : فرق استخر ایزی ست با استخر بادی

استفاده از استخر پیش ساخته و استخر بادی در فصل های گرم سال به اوج خود می رسد و فروش بسیاری را در دسته بندی محصولات تفریحی آبی به خود اختصاص می دهند . استخر بادی و استخر ایزی ست یکی از گزینه های ایده آل برای برپایی فضایی جهت آب تنی در محیط های شخصی می باشند که در سال های گذشته به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند . این نمونه از استخرها به نسبت استخرهای پیش ساخته برزنتی و فایبرگلاس قیمت های مقرون به صرفه تری دارند و به همین خاطر قابلیت استفاده از آن ها برای تمامی افراد با صرف هزینه های کم امکان پذیر می باشد . در هنگام خرید استخر ایزی ست و استخر بادی ، سوالاتی ذهن افراد را مشغول خود می کند که باعث می شود تا نیاز به راهنمایی داشته باشند ، در این مقاله قصد داریم تا یکی از مهمترین سوالات افراد که در خصوص فرق استخر ایزی ست و استخر بادی است را جواب دهیم پس اگر شما هم به دنبال جواب این سوال هستید در ادامه این راه همراه ما باشید .

ابتدا بهتر است تا با ساختار استخرهای بادی آشنا شوید تا بتوانید فرق دقیق این دو محصول را متوجه شوید . به طور کلی ما در بازار دو نوع استخر داریم ، استخرهای تماما بادی و استخرهای نیمه بادی . استخرهای بادی در تمامی قسمت های بدنه خود از جداره های بادی استفاده کرده اند و تمامی ساختار آن ها توسط پمپ بادهای دستی و یا برقی باد می شود . در برخی از مدل های تازه ای که به بازار عرضه شده اند ، قسمت کف این محصولات برای حفظ هر چه بهتر تعادل استخر در هنگام آب تنی ، به صورت غیربادی ایجاد شده است تا مقاومت بیشتری داشته باشد و بتوانید در وزن های بالاتر از آن بهره مند شوید .

اما استخرهای ایزی ست فقط در لبه بالایی دیواره خود دارای قسمت بادشونده می باشند و هشتاد درصد دیواره به همراه کف آن غیر بادی است . استخرهای ایزی ست ابعاد بزرگ تری به نسبت استخرهای بادی دارند و در واقع این محصولات را می توان دسته میانی استخرهای پیش ساخته و استخرهای بادی دانست که به صورت نیمه بادی می باشند . فرق اصلی استخرهای بادی و استخر های ایزی ست را می توان در همین حوزه دانست که بدنه تماما بادی و یا بدنه های نیمه بادی دارند . جنس بدنه نیز یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر بادی و ایزی ست باید مورد بررسی قرار بگیرد .

فرق دیگر این محصولات را نیز می تواند در متریال سازنده بدنه آن ها دانست . جایی که در استخرهای بادی از متریال وینیل یا همان پی وی سی چرمی استفاده شده است که به صورت کاملا ضد آب می باشند . اما در بدنه استخرهای ایزی ست و پیش ساخته عمدتا برای بالا بردن استحکام و مقاومت از متریال برزنتی استفاده می شود . استخرهای ایزی ست معمولا در محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین با توجه به ابعاد بزرگ تر و ظرفیت آب بیشتری که دارند ، بدنه هایی مقاوم تر در ساختار آن ها مورد استفاده قرار می گیرد تا عملکرد فوق العاده تری را داشته باشند . بدنه مقاوم تر باعث شده است تا بتوانید از این محصولات با خیالی راحت تر در محیط های روباز همانند باغ و ویلا استفاده کنید و کیفیت ساخت ایده آل و استانداردی دارند .

استخرهای بادی عمدتا برای استفاده کودکان به بازار عرضه شده اند و در سال های گذشته برخی از مدل های این محصولات ، قابل استفاده برای افراد بزرگسال هستند اما اگر به دنبال خرید استخر بادی بزرگسال باشید به طور دقیق می توان گفت که با کمبود تنوع در انتخاب خود رو به رو خواهید شد . اما استخرهای ایزی ست علاوه بر مدل های کوچک که برای استفاده کودکان استانداردسازی شده اند ، دارای مدل های بزرگ برای آب تنی افراد به همراه خانواده نیز می باشند . بدنه هر دو مدل از استخر به صورت کاملا مقاوم سازی شده در برابر نور خورشید می باشند .

فرق دیگر این محصولات را می توان در شکل های ساختاری و ابعادی آن ها دانست . جایی که استخرهای ایزی ست عمدتا در ساختار های گرد و بیضی در بازار عرضه می شوند اما استخرهای بادی را می توان در ابعاد گرد ، مربعی و مستطیلی در اختیار داشته باشید و تنوع بسیار بالای استخر های بادی باعث می شود تا دست خالی از فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران خارج نشوید . همچنین طرح های بدنه استخرهای ایزی ست به صورت یکدست در رنگ های آبی و یا در طرح حصیری می باشند اما استخر های بادی دارای طرح های فانتزی و کارتونی نیز می باشند که تنوع گسترده آن ها باعث شده تا کودکان و نوجوانان با هر سبک و سلیقه ای که دارند ، بتوانند مدل محبوب خود را انتخاب نمایند .

همچنین در خصوص فرق این دو مدل می تواند به محدودیت عمق آب این محصولات اشاره داشت . جایی که استخرهای ایزی ست در این قسمت به خوبی عمل کرده اند و ارتفاع استخرهای ایزی ست در بزرگ ترین مدل های خود تقریبا بیست تا سی سانتی متر از استخرهای بادی بزرگ تر است . یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر بادی و ایزی ست باید مد نظر داشته باشید ، اندازه گیری دقیق محیطی است که امکان آب تنی را برای شما فراهم می آورد . بر روی بسته بندی تمامی استخرهای موجود در بازار ابعاد دقیق محصول درج شده است و در هنگام خرید حتما ابعاد استخری که انتخاب می کنید را با اندازه محیطی که در اختیار دارید مقایسه و سپس اقدام به خرید محصول نمایید .

نمایندگی اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین عرضه کننده محصولات بادی و استخرهای پیش ساخته در ایران ، یکی از برترین و مطمئن ترین گزینه ها برای خرید این محصولات به شمار می رود . به همراه تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه ، خدمات پس از فروش و ضمانت کیفیت وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طورکلی راحت می کند و خریدی لذت بخش رقم خواهد خورد . اگر قصد خرید استخر بادی ، استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست را دارید همین حالا می توانید به دسته بندی مربوطه مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس گرفته و از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید .