عنوان مقاله : فروشگاه اینترنتی آنلاین محصولات اینتکس

اینتکس یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات بادی و همچنین استخر پیش ساخته در سطح بین المللی می باشد که محصولات آن شهره جهانی دارد و با توجه به کیفیت ساخت بالا و قیمت های مقرون به صرفه ای که دارد به بازار ایران نیز توسط نمایندگی اینتکس تهران راه پیدا کرده است. فروشگاه اینترنتی آنلاین محصولات اینتکس تهران به عنوان اولین عرضه کننده محصولات این برند در ایران از چهارده سال پیش تاکنون توانسته است رضایت حداکثری خریداران را جلب کند و کیفیت اورجینال محصولات را به دست آنان برساند. این فروشگاه با بهره مندی از کارشناسان با تجربه در تمامی زمینه ها به خوبی عمل کرده است و محصولاتی همچون استخر پیش ساخته را در سراسر کشور عرضه و همچنین اقدام به نصب و راه اندازی این محصولات در دورترین نقاط کشور کرده است. اگر شما هم به دنبال آشنایی با فروشگاه اینترنتی محصولات اینتکس هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا این فروشگاه را به نقد و بررسی بگذاریم.

فروشگاه اینتکس تهران به نشانی اینترنتی www.intextehran.ir اقدام به فعالیت می کند و راحتی می توانید از طریق پلتفرم های مختلف به آن دسترسی داشته باشید . یکی از مهمترین ویژگی های این فروشگاه آنلاین را می توان تنوع گسترده محصولات آن دانست که باعث می شود تا دست خالی از فروشگاه خارج نشوید. با نگاهی به منوی سایت این فروشگاه می توانید کامل ترین مجموعه محصولات بادی به همراه انواع استخر پیش ساخته ، مبل های شنی و ترامپولین را در اختیار داشته باشید و فارغ از چالش های واردات این محصولات، دسترسی به طیف گسترده ای از محصولات نایاب داشته باشید.

دسته بندی هایی همچون تختخواب بادی ، تشک بادی ، کاناپه بادی ، قایق بادی ، استخر بادی ، مبل بادی ، تشک بادی روی آب و انواع قلعه های بادی کودک اینتکس که هر کدام می توان کاربردهای خود را به خوبی به نمایش بگذارد. گفتنی است که فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات اینتکس در ایران ، تمامی این محصولات را با تضمین اصالت و خدمات پس از فروش حرفه ای عرضه می کند تا علاوه بر قبل از خرید ، پس از خرید نیز با خیالی راحت اقدام به استفاده از محصولات نمایید.

این فروشگاه علاوه بر وب سایت اینترنتی ، دارای شعبه حضوری نیز می باشد که با مراجعه به آن می توانید محصولات را از نزدیک بررسی کرده و در صورت نیاز اقدام به سفارش آن نمایید. از مزایای فروش اینترنتی و حضوری محصولات اینتکس در ایران ، بررسی توضیحات کارشناسی شده و مشاهده ویدیوهای محصول مورد نظر و سپس اقدام به مراجعه حضوری به شعبه و مشاهده محصول از نزدیک می باشد تا خریدی آگاهانه و مطابق با نیازهای خود را تجربه نمایید. در حال حاضر به هنگام تدوین این مقاله باید بگوییم که فروشگاه اینتکس تهران دارای دو نمایندگی حضوری در استان های تهران و مازندران می باشد که در حال عرضه محصولات به صورت فیزیکی هستند؛ آدرس دقیق این شعب را می توانید از بخش انتهایی سایت مشاهده نمایید. 

یکی از مزیت های بزرگ فروشگاه اینترنتی اینتکس را می توان عرضه مستقیم محصولات وارداتی بدون هزینه های اضافی با توجه به حذف واسطه های فروش دانست که باعث می شود تا محصول اورجینال با قیمت ارزان به دست شما برسد. قیمت محصولات بادی با توجه به وارداتی بودن آن ها و همچنین طیف بزرگ مدل هایی که وجود دارد را نمی توان در این مقاله به صورت کلی اعلام کرد اما می توانید برای استعلام قیمتی هر کدام از محصولات به دسته بندی آن ها از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا قیمت های به روز شده را مشاهده نمایید. علاوه بر قیمت هر محصول ، در صفحه آن می توانید توضیحات کوتاه ، نقد و بررسی هر مدل و همچنین ویدیوهای آن را مشاهده کرده و یا آگاهی کامل دست به خرید محصول مور نظر خود بزنید تا بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید.

از جمله خدمات این فروشگاه می توان به ضمانت کیفیت محصولات ارائه شده ، خدمات پس از فروش برخی از مدل ها که شامل خدمات نمایندگی می شوند ، مشاوره رایگان تخصصی پیش از خرید توسط پرسنل مجرب و همچنین نصب و راه اندازی محصولاتی همچون استخرهای پیش ساخته در مدل های مختلف در محیط مورد نظر شما . استخرهای پیش ساخته یکی از برترین گزینه ها برای جایگزنی استخرهای بتنی می باشند که توسط برند اینتکس با کیفیت فوق العاده به تولید می رسند و نصب و راه اندازی آن ها در ابعاد بزرگ نیاز به دانش کافی دارد که این امر توسط افراد کمی صورت می گیرد و نمایندگی اینتکس تهران در هر جای کشور که باشید خدمات نصب و راه اندازی را برای شما امکان پذیر کرده است.

همین حالا می توانید با مراجعه به دسته بندی های مختلف محصولات از طریق منوی سایت ، جدیدترین محصولات برند اینتکس را مشاهده کرده و سفارش خود را در صورت نیاز ثبت ون نهایی کنید. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره و پاسخگویی به ابهامات در مورد محصولات همین حالا می توانید با شماره تلفن های موجود در قسمت های مختلف سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان نمایندگی بهره مند شوید.