قایق بادی اکسپلورر ۳۰۰ سه نفره

intex 58318

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 211 سانتی متر
  • عرض: 117 سانتی متر
  • ارتفاع: 41 سانتی متر
9%
2,500,000
2,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره بادی محصولی از شرکت اینتکس، که با کیفیت خوب و قیمت فوق العاده ارزان در نمایندگی محصولات بادی

قایق بادی اکسپلورر ۳۰۰ سه نفره محصولی جدید از شرکت اینتکس است که کیفیت خوب خود را به همراه قیمت فوق العاده ارزان به همراه دارد. این قایق برای آبهای آرام و آبهایی که کم کوج هستند بسیار مناسب است و می تواند نیاز شما را در این زمینه ها به خوبی بر طرف کند. از این قایق بادی می توانید برای ماهی گیری بدون مشکل استفاده کنید. نکته جالب در مورد آن این است با این قیمت ارزان به همراه خود پارو های 130 سانتی متری با کیفیت را نیز دارد که واقعا خوب است. به علاوه وجود پمپ برای باد کردن این محصول موجب شده که در هر زمانی بدون مشکل آن را باد کرده و استفاده کنید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قایق بادی اکسپلورر ۳۰۰ سه نفره

نمونه های قایق های بادی تفریحی دارای تنوع بسیار بالایی در رنگ و طرح و ظرفیت می باشد. نکته مشترک در طراحی تمامی قایق های بادی تفریحی فرم بدنه یکسان می باشد. به گونه ای که در تمامی قایق های بادی تفریحی شاهد بدنه ای پهن هستیم که بالاترین اصطکاک را با سطح آب داشته باشد تا به خوبی بر سطح آب منطبق شود. قایق بادی سه نفره زرد قایق بادی زیبایی می باشد که به دلیل جذابیت بدنه توجه خریدار را جلب می کند. این قایق بادی به فروش بالایی رسیده و توسط شرکت اینتکس تولید شده است. این قایق بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی جذاب قایق بادی 

این قایق بادی از کامل ترین قایق های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد. قایق بادی سه نفره بدنه جذاب زیبایی دارد که به رنگ نارنجی می باشد. بر روی بدنه این قایق بادی نقش هایی به رنگ زرد وجود دارد که به زیبایی بیشتر قایق کمک می کند. هم چنین نام قایق با رنگ مشکی در کناره های این قایق بادی نقش بسته است. ضخامت قایق بادی در کناره ها کم تر است و در قسمت دماغه قایق ضخامت بیشتر می شود. در دو طرف این قایق بادی اهرم نگه دارنده پارو تعبیه شده است. این اهرم به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی و بدون فشار زیاد به بازوها و بدن به هدایت قایق بپردازید. پارو ها را در داخل این اهرم ها قرار دهید و شروع به پارو زدن کنید. دیواره داخلی این قایق بادی مشکی است. کفی این قایق بادی به صورت مواج طراحی شده است. این کفی دارای خطوط موازی فرو رفته می باشد که باعث انعطاف بسیار بالای کفی قایق می شود. هم چنین کفی قایق از رویه ضدحساسیت و ضد تعریق نیز برخوردار است. به دلیل انعطاف بالا، در صورت قایق سواری طولانی مدت بدن فرد اذیت نشده و خسته نمی شود. 


پارامتر های ظاهری

این قایق بادی دارای طول 211 سانتی متر و عرض 117 سانتی متر می باشد. ارتفاع این قایق بادی معادل 41 سانتی متر است. این قایق بادی برای استفاده سه نفر مناسب بوده و تحمل وزنی بالغ بر 250 کیلوگرم را دارد. وزن بسته بندی این قایق بادی حدود 5 کیلوگرم است که با توجه به ابعاد بزرگ و ظرفیت بالا، وزنی ناچیز به شمار می رود. 


کاربردها

این قایق بادی برای کاربری تفریحی ساخته شده است و قایق کاملی برای گردش و مسافرت های خانوادگی می باشد. به دلیل وزن بسیار کم این قایق بادی می توانید از این قایق در مسافرت ها استفاده کنید. هم چنین به راحتی می توانید آن را در خودرو جای دهید و در هر محیطی به همراه خود ببرید. این قایق بادی قابلیت استفاده در تمامی آب های آرام را دارا می باشد. در دریاچه و یا رودخانه های آرام به راحتی می توانید این قایق را راه اندازی کرده و از قایق سواری لذت ببرید. هم چنین می توانید با استفاده از این قایق به ماهیگیری نیز بپردازید. شما باید قایق بادی را در محیطی که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد بر روی زمین پهن کنید. سپس با استفاده از پمپ باد قایق را باد کنید. برای انداختن قایق به داخل آب به هیچ وجه آن را بر روی زمین نکشید. شما باید قایق را به طور کامل از روی زمین بلند کرده، سپس به داخل آب بیندازید. هم چنین در خشکی از نشستن بر روی قایق خودداری کنید. تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده قایق در داخل آب می باشد. 


لوازم همراه

به همراه این قایق بادی یک پمپ دستی کوچک قرار دارد. هم چنین دو عدد پارو آلومینیومی بسیار محکم و مقاوم در بسته بندی قرار داده شده است. تولید کننده با قرار دادن این لوازم در داخل بسته بندی، شما را از خرید هر گونه تجهیزات اضافی بی نیاز کرده است. به همراه این قایق یک بسته برچسب تعمیرات و یک عدد دفترچه راهنما نیز موجود می باشد. 


ثبت سفارش

برای خرید قایق بادی سه نفره زرد با ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید. سفارش خود را ثبت کرده و قایق بادی را درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
تفریحی
طول
211 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 5.2 کیلوگرم
دارای کف بادی
دارای پارو و پمپ باد
دارای طناب نجات
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...