قایق بادی اکسکروشن 4 نفره

intex 68324

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 315 سانتی متر
  • عرض: 165 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
11,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن  4 نفره محصول اینتکس با کد intex 68324 که می تواند میزبان چهار نفر باشد، این قایق بادی بسیار با کیفیت و مقاوم است که برای استفاده در دریا و رودخانه قابل استفاده است ، سبک و قابل حمل بودن این محصول و بزرگی این کالا ،از ویژگی های این کالای بادی ارزشمند میباشد

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره محصولی شگفت انگیزی دیگر از اینتکس که می تواند میزبان چهار نفر باشد. این محصول ویژگی های بسیاری از قبیل وزن سبک و طراحی فوق العاه دارد که می تواند انواع نیاز های مشتریان را بر طرف سازد.


سبکی این قایق بادی به شما اجازه می دهد که به هر مکانی بدون مشکل آن را حمل کنید و کیفیت فوق العاده بدنه آن نیز موجب می شود که به مدت طولانی همراه شما باشد. از سایر ویژگی های قایق بادی اکسکروشن 4 می توان به کیت نصب موتور اشاره نمود که وقتی می خواهید موتور را روی آن نصب کنید متوجه نیازتان به آن می شوید.

قایق بادی اکسکروشن چهار نفره اینتکس را با توجه به ابعاد داخلی و ظرفیت بالایی که در اختیار شما قرار می دهد می توان بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت های دسته جمعی در نظر گرفته که دسترسی به آب در آن منطقه برای شما به راحتی وجود دارد . این قایق بادی با توجه به حجم نسبتا کمی که در حالت جمع شده دارد و وزن کمی که با ساختار مهندسی شده آن برایش در نظر گرفته شده است ، قابلیت جا به جایی توسط ماشین سواری را به راحتی دارد . همچنین جنس بدنه این محصول از الیاف با کیفیت و مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که قابلیت تحمل وزن بالایی را فراهم آورده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی دقیق این محصول نماییم پس اگر شما هم قصد خرید قایق بادی اینتکس را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

با نگاهی به ساختار این قایق بادی می توان مشاهده کرد که این محصول از سکوهای بادی برای نشستن افراد در بخش داخلی بهره می برد که فضایی بسیار ایده آل و امن را در هنگام قایق بادی برای سرنشینان فراهم می آورد . باید گفت که سکوهای داخلی و همچنین بخش کف این قایق به صورت مواج تعبیه شده است که از سر خوردن افراد به خوبی جلوگیری به عمل آورد . همچنین باید گفت که این قایق بادی در لبه های کناری خود دارای یک عدد اهرم ماهیگیری و چهار عدد نگهدارنده پارو می باشد که شرایط را برای پارو زدن در هر جهتی توسط همه افراد سوار بر قایق فراهم می آورد . دور تا دور این قایق بادی طناب نجات کشیده شده است و در بخش داخلی این قایق از کیسه های نگهدارنده لوازم شخصی استفاده شده است که به راحتی می توانید برای نگهداشتن لوازم نه چندان بزرگ همراهتان از آن استفاده نمایید . 

یکی از نکات مثبت این قایق بادی را می توان پکیج کامل همراه آن در نظر داشت بدین منظور که این قایق بادی به همراه خود و درون پکیج بسته بندی ، دارای دو عدد پاروی بزرگ آلومینیومی می باشد که به صورت ضد زنگ تعبیه شده است و با توجه به استقامت بالایی که دارد به خوبی وزن نسبتا سنگین سرنشینان به همراه قایق را در آب به حرکت در می آورد . باید گفت که این قایق بادی علاوه  بر در اختیار قرار دادن دو عدد پارو ، یک عدد پمپ باد سایز متوسط دو کاره نیز برای شما فراهم می آورد که با استفاده از آن می توانید در مدت زمان کوتاهی اقدام به راه اندازی قایق نمایید . توجه داشته باشید که با توجه به ابعادی که قایق های بادی اکسکروشن چهار و پنج نفره دارند بهتر است برای راه اندازی آن ها در صورت دسترسی به برق شهری از پمپ باد های برقی استفاده نمایید تا سرعت راه اندازی این محصولات به شدت افزایش پیدا کند . برای تهیه انواع پمپ باد دستی و یا برقی می توانید این محصولات را به صورت جداگانه از نمایندگی اینتکس تهران تهیه نمایید .

جنس بدنه قایق های بادی از جمله فاکتورهای مهمی می باشد که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . باید گفت که این قایق بادی دارای بدنه ای بسیار مقاوم و مستحکم می باشد که از این رو شرایط را برای استفاده در آب های آرام و خروشان فراهم می کند . قایق بادی اکسکروشن در بدنه اصلی خود از متریال پی وی سی برزنتی در لایه های دو و سه تایی استفاده می کند که بسته به فشاری که به بخش های مختلف بدنه وارد می شود در قسمت های مختلف از لایه های کم یا زیاد تر استفاده شده است . این قایق دارای کف باد شونده می باشد و به همین دلیل برخلاف قایق های بادی با کف فایبرگلاس از وزن بسیار کمتری برخوردار است . وزن قایق بادی چهار نفره اکسکروشن را می توان 23 کیلو گرم در نظر گرفت . همچنین قایق تحمل وزن این محصول برابر با 400 کیلو گرم است که نشان از کیفیت فراتر از استاندارد این قایق بادی دارد . به طور کلی قایق بادی اکسکروشن چهار نفره را می توان مناسب برای استفاده در انواع شرایط آب و هوایی دانست که دارای قابلیت تحمل وزن فوق العاده ، وزن سبک جهت سهولت در جا به جایی و پکیج لوازم جانبی کامل می باشد و شرایط ایده آل را برای یک تفریح آبی دلچسب به خوبی فراهم می آورد .

نوع
تفریحی
طول
315 سانتی متر
عرض
165 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
400 کیلو گرم
جنس رویه
PVC سه لایه برزنتی
جنس بخش کناری
PVC سه لایه برزنتی
جنس کف
PVC سه لایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی دوکاره بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 23.2 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگری
دارای کیسهای برای حمل وسیله های کوچک
جنس: PVC دو لایه با کف باد شو
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...