قایق بادی اکسکروشن 5

کد intex 68325

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 366 سانتی متر
  • عرض: 168 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
3%
13,800,000
13,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن 5 محصولی دیگر از شرکت بسیار معتبر اینتکس با کیفیت فوق العاده و ویژگی های تمام نشدنی. این محصول بسیار زیبا بوده و طراحی منحصر به فردی دارد که متناسب با اکثر نیاز های مشتریان این دسته از محصولات می باشد. سبکی خاص این محصول یا اینکه از 5 نفر پشتیبانی می کند واقعا شگفت انگیز است. دلیل این موضوع می تواند استفاده از مواد بسیار با کیفیت و سبک پی وی سی در ساخت آن باشد که از پیشرفته ترین و بهترین ها در این گونه محصولات می باشد.


به همراه این قایق بادی لوازم جانبی کاملی به شما اهدا می شود که در تصویر می توانید تمامی آنها را ببینید. پمپ باد در تمامی شرایط به کارتان خواهد آمد. پارو های با کیفیت نیز به سرعت شما خواند افزود. همه اینها به همراه قایق بادی 5 نفره در ساک اورجینال اینتکس که درکنار آن قرار دارد جای می گیرد تا همراه شما در تمامی لحظات باشد. بر خلاف سایر محصولات این قایق دارای طناب نجات می باشد که می توانید در مواقعی که بسیار بحرانی است از آن استفاده کنید. 


قایق بادی اکسکروشن 5

قایق بادی اکسکروشن 5 از سری محصولات به روز و باکیفیت می باشد که با توجه به نیاز هر فردی طراحی و تولید شده است. این محصول زیبا برای استفاده گروهی پنج نفره در نظر گرفته شده است اما می توان از تعداد کمتر نیز در این قایق استفاده کرد و فضایی نیز برای قرار دادن وسایل های مورد نیاز یک گردش شگفت انگیز در نظر گرفت. اینت قایق بادی خاص در رنگبندی زیبا دارای یک سری ویژگی های بی نظیر می باشد که در ادامه به بحث درمورد آن ها می پردازیم.


نوع ساختار بدنه قایق بادی 

در نظر اول می توان ساختار مواج کف قایق بادی را مشاهده کرد که در استفاده راحت از این محصول نقش بسزایی دارد. در هنگام ایستادن و جابه جایی اعضای درون قایق بادی این ساختار موج دار از لیز خوردن و بروز حادثه جلوگیری می کند و در زمان نشستن و دیدن منظره های اطراف برای افراد نشیمنگاه راحتی را فراهم می کند و از خستگی در زمان های طولانی استفاده از ان جلوگیری می کند.


این محصول دارای دو عدد صندلی روبه روی هم می باشد که دارای پشتی مواج هستند و در زمان تکیه دادن کمر را دچار درد نمی کند و راحتی خاصی به افراد می بخشد. جنس بدنه این محصول جذاب در قسمت کناری از پی وی سی برزنتی می باشد و در مقابل برخورد با اشیاء گوناگون مقاومت نشان می دهد و سریع دچار آسیب نمی شود همچنین قسمت کف آن از پی وی سی دو لایه باکیفیت تشکیل شده است که دارای طول عمر بالا می باشد و در گذر زمان از نفوذ آب و رطوبت به داخل قایق بادی جلوگیری می کند. این انتخاب جنس کفه قایق بادی به دلیل ارتباط مستقیم آن با آب می باشد و همچنین تحمل بالای این جنس کفه در برابر وزن افراد تا 455 کیلوگرم دلیل دیگر کفه دولایه پی وی سی قایق بادی است و می تواند پنج نفر را همزمان در خود جای دهد.


ابعاد قایق بادی و بسته بندی آن

این محصول باکیفیت بدون باد در بسته بندی با وزن 26 کیلوگرم موجود است که در هنگام خرید یک پمپ دستی درون آن وجود دارد که دارای ابعاد بزرگ بوده تا در مدت زمان کوتاه بشود این قایق بادی را راه اندازی نمود. در زمان آماده شدن قایق بادی ابعاد آن در طول 366 سانتی متر و عرض 168 سانتی متر و ارتفاع 43 سانتی متر می شود تا به راحتی بتوان در مسافرت و تفریح های دست جمعی و خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد.


قابلیت های قایق بادی 

به همراه این محصول بادوام دو عدد پارو نیز قرار دارد که برای هدایت صحیح قایق بادی درون آب های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و کار به جلو راندن قایق را بر عهده دارد. در هنگام توقف حرکت قایق بادی می توان این پاروها را در قسمت هایی که مناسب قرار دادن آن است قرار داد و به این ترتیب از آسیب دیدن پارو ها در خشکی جلوگیری نمود.


یک دستگیره در بدنه قایق بادی تعبیه شده است که برای حمل آسان این محصول می باشد همچنین دارای طنابی در دور محصول است که به منظور نجات افرادی که درون آب می افتند موجود است. یکی دیگر از ویژگی های مثبت قایق بادی داشتن اهرم ماهیگیری برای یک گردش زیبا در رودخانه ای آرام است که دارای مقاومت و دوام بالایی می باشد.


این محصول دارای کیسه ای برای حمل وسایل اضافه است تا به راحتی هر آنچه که برای مسافرت لازم است به همراه داشت. برای نصب آسان این محصول یک دفترچه راهنما درون بسته بندی ان وجود دارد که با مطالعه آن در زمانی کوتاه می توان قایق بادی را راه اندازی کرد. یک سری برچسب برای تعمیرات جزئی و سطحی قایق بادی به همراه آن وجود دارد که برای جلوگیری از آسیب رسیدن بیش تر محصول و پارگی بیش تر آن به کار می رود. روش خرید قایق بادی اکسکروشن 5 را می توان از وب سایت رسمی فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید.

نوع
تفریحی
طول
366 سانتی متر
عرض
168 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
455 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی دو کاره بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 26.4 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگری
دارای کیسه حمل وسیل های کوچک
نوع پارو: آلومینیومی
رده سنی: بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...