قایق بادی اینتکس مدل Explorer Pro 200

قایق بادی اینتکس مدل Explorer Pro 200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 196 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
10%
2,100,000
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل Explorer Pro 200 یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

قایق بادی اینتکس مدل Explorer Pro 200

یکی از بهترین گزینها برای تفریحات آبی می باشد که با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار است . جنس بدنه این محصول از پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد بههمین جهت این محصول مناسب برای استفاده 2 نفر همزمان می باشد که این تعداد نفرات معادل 200 کیلوگرم می باشد . در قسمت کناری این محصول دو اهرم برای نگهداری پارو و جلوگیری از افتادن آن داخل آب ، دو دستگیره برای حفظ تعادل قایق تعبیه شده است .


این محصول را شما می توانید با طنابی که وجود دارد به قایق موتوری متصل کرده و از سرعت بیشتر این قایق لذت ببرید . از مهمترین ویژگی این محصول می توان به مهلت تست 48 ساعته این محصول اشاره کرد برای اطمینان شما از سالم بودن قایق بروی این محصول قرار داده شده است . از این محصول زیبا می تولنید در آب های آرام و رودخانه ها استفاده نمایید و همچنین با توجه به ضخیم بودن بدنه قایق این شرایط را برای شما فراهم می کند که از این قایق در آب های خروشان هم بتوانید استفاده نمایید بدون اینکه صدمه ای به بدنه وارد شود . شما می توایند با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی دو نفره ماهیگیری 2017 با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قایق بادی دو نفره ماهیگیری

قایق بادی دو نفره ماهیگیری 2017 با بدنه پرتابل و تحمل وزن بالا بوده و سبک و قابل حمل می باشد. این محصول طول عمر بالایی داشته و برای استفاده در اب های آرام یک انتخاب ایده آل به شمار رفته که به دلیل قیمت مناسب محصول موجب جلب رضایتمندی مصرف کنندگان شده است. در این بخش قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این قایق بادی به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید قایق بادی را دارید برای کسب تجربه متفاوت از خرید آنلاین توصیه می کنیم ما را تا انتهای این بخش همراهی کنید.

قایق بادی دو نفره ماهیگیری 2017 | نمایندگی اینتکس


طراحی ظاهری قایق بادی

قایق بادی دو نفره ماهیگیری یک نمونه محصول مستطیل شکل بوده که بخش ابتدایی آن از یک انحنای زیبا برخوردار بوده تا در زمان ایجاد موج و تلاطم بر روی سطح اب بدنه محصول دچار تحرکات نشده و به حرکت خود ادامه بدهد. در دو سمت بدنه این محصول اهرم های نگهدارنده پلاستیکی تعبیه شده که برای قراردادن پارو در زمان استفاده از محصول مورد استفاده قرار می گیرد. در بخش ابتدایی محصول نیز یک دستگیره حمل برای جا به جایی ساده قایق بادی وجود دارد. بدنه اصلی این قایق بادی ترکیبی از رنگ های نارنجی ، طوسی و مشکی بوده که زیبایی خیره کننده ای به این محصول می بخشد. بخش کف قایق بادی از نوع بادشو طراحی شده و دارای خطوط موازی می باشد. به همین دلیل بوده که با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان استفاده جلوگیری کرده و یک محیط نرم را در اختیار شما قرار می دهد. 


کیفیت و طول عمر قایق بادی

افراد در زمان خرید قایق بادی به دنبال محصولی بوده کیفیت قابل قبولی در زمینه جنس بدنه داشته زیرا در این صورت می توان از طول عمر بالای آن آسوده خاطر بوده و از سوی دیگر ایمنی و سلامت شما در زمان استفاده حفظ خواهد شد. به همین دلیل بوده که کارخانه بست وی در پروسه طراحی و تولید قایق بادی دو نفره ماهیگیری 2017 به سراغ مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم رفته است. این جنس بدنه مقاوم و باکیفیت بوده و امکان استفاده از محصول را در سال های طولانی فراهم می کند. کف قایق بادی به دلیل قرارداشتن در بخش اصلی محصول که با سطح اب در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده از نوع پی وی سی طرح چرم دولایه انتخاب شده است. این نوع جنس بدنه موجب می شود شما بتوانید از این قایق بادی به راحتی در زمان ماهیگیری و تفریحات ابی در آب های آرام و تمامی محیط های باز و سرپوشیده استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی نظیر تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دماهای مختلف آب موجب بروز آسیب در بدنه این محصول نخواهد شد.


سایز و تحمل وزن قایق بادی

قایق بادی دو نفره ماهیگیری 2017 یک محصول استاندارد برای استفاده دو نفر بزرگسال به صورت همزمان بوده که بدنه ای مستطیل شکل دارد. بر همین اساس بوده که طول بدنه این قایق بادی برابر با 188 سانتی متر و عرضی معادل 98 سانتی متر می باشد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای اینق ایق بادی از کف محصول تا بالاترین سطح دیواره های آن 30 سانتی متر بوده که تنها 15 سانتی متر آن مخصوص کف بادی این محصول در نظر گرفته می شود. این ارتفاع کف در زمان وارد شدن وزن بالا به بدنه محصول از غرق شدن قایق بادی در داخل آب جلوگیری خواهد کرد. وزن بدنه این قایق بادی تنها 3 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که همراه داشتن این محصول در زمان سفر نیز مشکلی ندارد. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه قایق بادی نداشته و این محصول قادر به تحمل وزنی بالغ بر 120 کلیوگرم وزن بر روی خود می باشد.


خرید قایق بادی

شما می توانید برای خرید قایق بادی دو نفره ماهیگیری 2017 با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصالت کالا در ایران دریافت نمایید.

نوع
تفریحی
طول
196 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC بادشو
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
دارای طناب حمل
دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
دارای دستگیره حمل
مناسب کودکان و بزرگسالان
دارای کف بادشو و مواج
دارای طناب و دستگیره حمل
مناسب سنین بزرگسال و کودکان
دارای اهرم مخصوص پارو
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...