قایق بادی با کف فایبرگلاس سه نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی ، حرفه ای
  • طول: 230 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره از جنس فایبرگلاس مناسب برای دریا ها و دریاچه ها با ظرفیت سه تفره محصول شرکت اینتکس ،  عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت �

قایق بادی سه نفره با کف فایبرگلاس محصول شرکت GL می باشد و از بدنه بسیار بزرگی که برای استفاده سه نفر به صورت همزمان مناسب است بدنه این محصول با استفاده از لایه های ضخیم پلی استری ساخته شده است که از پی وی سی و وینیل ضخیم تر می باشد.


بر روی کف این قایق بادی یک لایه ضخیم فایبرگلاس تعبیه شده است تا در برابر فشار چند صد کیلویی سرنشینان مقاومت کافی را داشته باشد. از سایر مشخصه های این کالا می توان به حلقه های که برای تسهیل در پارو زدن قرار داده شده اند و پارو های آلومینیومی سبنک و مقاوم اشاره کرد که در مجموع منجر به تولید محصولی فوق العاده شده است. به علاوه برای افزایش ایمنی در بدنه از چند محفظه باد استفاده شده است که باعث افزایش ایمنی سرنشینان می شود . این محصول را می توانید با کمترنی قیمت از سایت اینتکس تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

قایق بادی با کف فایبرگلاس سه نفره

قایق بادی با کف فایبرگلاس سه نفره برای استفاده تمامی افراد حتی افراد سنگین وزن می باشد که توسط شرکت جی ال طراحی و تولید شده است. مقاومت بالای بدنه این محصول باعث شده تا در بین محصولات دیگر متمایز شود و برای استفاده در دریا و آب های عمیق نیز به کار رود. ابعاد بزرگ این محصول سبب شده که علاوه بر سه نفر گنجایش حمل وسایل اضافه برای تفریح را نیز داشته باشد و همه افراد به راحتی تمام در این قایق بادی حرفه ای قرار بگیرند. این محصول بی نظیر دارای مزیت های گوناگونی در طراحی و ساختار می باشد که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.


مشخصات ظاهری قایق بادی

ساختار این قایق بادی شبیه به پیکان می باشد علت انتخاب این نوع طراحی نیز افزایش سرعت و شتاب حرکت در آب های آرام و آب های مواج می باشد که بتوان به آسانی مسیر را شکافت و به حرکت ادامه داد. این قایق بادی دارای بدنه ای با ضخامت بالا است و با داشتن لبه های بلند محافظت از سرنشینان را افزایش می دهد. این محصول دارای یک نشیمن بادی می باشد که به راحتی در هنگام نشستن کمک می کند و با ایجاد راحتی یک گردش خوب را برای شما رقم می زند. این قایق بادی زیبا برای استفاده ورزشکاران نیز به کار می رود همچنین می تواند برای هدیه دادن به افراد دیگر مناسب باشد. کف این قایق بادی دارای یک لایه فایبرگلاس بادی مجزا می باشد که در نوع خود منحصر به فرد بوده و علت جذب طرفداران بسیار شده است. این جنس از فایبرگلاس دارای مقاومت بالا و طول عمر زیاد است و می تواند وزن افراد سنگین را به راحتی تحمل کند و در زمان استفاده دچار فشار و ترکیدگی نشود. 


ابزار جانبی موجود در قایق بادی

در طراحی این محصول بی نظیر دارای چند قسمت مهم می باشد که هر محصول باکیفیت و خوبی باید این بخش ها را داشته باشد. داشتن این قسمت ها دلیلی بر ضمانت کارایی و دوام این قایق بادی می باشد. همچنین آن ها باعث ایجاد ایمنی بیش تر برای سرنشینان قایق بادی شده اند. یکی از این قسمت ها وجود بخشی برای نگه داشتن پارو است که در هنگام قرار گرفتن در آب باعث تعادل قایق بادی می شود. در زمانی که آب دارای موج های فراوان می شود و از حالت آرام خارج می شود این اهرم باعث جلوگیری از بر هم خوردن تعادل قایق می شود و از بروز حادثه برای افراد داخل آن جلوگیری می کند. اما در صورت افتادن افراد به داخل آب به هر دلیلی این قایق بادی دارای یک طناب نجات بوده که در همچین مواقعی می توان به وسیله آن فردی که از قایق بادی بیرون افتاده را در کمترین زمان نجات داد. دیگر مزیتی که در هنگام خرید این قایق بادی به شما تعلق میگیرد داشتن طناب ماهیگیری است که قابلیت ماهیگیری در زمان گردش رفتن را به شما می دهد. در زمانی که به محلی برای قایق سواری سفر میکنید و قصد ماهیگیری ندارید اما ناگهان با مشاهده ماهی هایی در آن آب فکر ماهیگیری به سرتان می زند می توانید با خیال راحت که وسیله مورد نیاز در دسترستان است مشغول ماهیگیری شوید. 


ابزار موجود در بسته بندی قایق بادی

در هنگامی که این محصول با بسته بندی خاص به دست شما می رسد وزن کمی داشته و با ابعاد کوچک در جاهای مختلف قرار می گیرد تا زمان راه اندازی آن برسد. برای راه اندازی این قایق بادی با وجود دفترچه راهنما درون بسته بندی می توان به راحتی و درست آن را آماده استفاده نمود. همچنین یک پمپ دستی برای این قایق بادی در نظر گرفته شده است که به وسیله محفظه های ورود باد کار خود را انجام می دهد. دو عدد پارو نیز وجود دارد که از جنس آلومینیوم که در بهترین نوع خود است و دارای وزن سبک می باشد و در طی مدت زمان طولانی دچار آسیب نمی شود.


راهی آسان برای خرید قایق بادی

برای خرید قایق بادی با کف فایبرگلاس سه نفره به نمایندگی شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید و با ارسال در کمترین زمان آن را درب منزل دریافت نمایید.

نوع
تفریحی ، حرفه ای
طول
230 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
210 کیلو گرم
جنس رویه
پلی استر
جنس بخش کناری
پلی استر
جنس کف
فایبرگلاس
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 17 کیلوگرم
دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
دارای یک نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
دارای اهرم پارو
جنس پلی استر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...