قایق بادی تفریحی جیمینی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: حرفه ای، 6 نفره
  • طول: 380 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
25,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی تفریحی جیمینی حرفه ای بهترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که شما می توانید با کمترین قیمت از این فروشگاه تهیه نمایید .

قایق بادی تفریحی جیمینی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه مقاوم در برابر وزن بالا و ضربه می باشد . کف این محصول از جنس آلمینیوم نرم می باشد که نشیمنگاه نرمی همچون قایق بادی برای شما فراهم می کند . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه طرح چرم می باشد که با توجه به ضخیم بودن بدنه برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در آب های خورشان هم استفاده نمایید .


این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است به همین دلیل این محصول از محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان داراست . به همراه این کالا یک پارو آلمینیومی با کیفیت و یک پمپ وجود دارد که به شما کمک می کند که به راحتی در مدت کوتاهی آن را باد نموده و استفاده نمایید . در قسمت کناری این محصول یک دستگیره برای نگهداری پارو و دستگیره های طراحی شده که به شما کمک می کند که تعادل قایق را حفظ نموده و از واژگونی قایق جلوگیری نمایید .


پمپ این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول بسیار مناسب برای تفریحات آبی در رودخانه ها و آب های آرام می باشد که هم به عنوان ورزش و هم به عنوان ماهیگیری می توان مور استفاده قرار داد .شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی تفریحی جیمینی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

قایق بادی تفریحی جیمینی

قایق بادی تفریحی جیمینی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب با هر نوع سلیقه ای طراحی شده است . این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی و ماهیگیری می باشد به همین جهت این محصول در لیست پرفروش ترین قایق های تفریحی قرار گرفته است . از این محصول زیبا شما می توانید در آب های آرام و رودخانه ها استفاده نمایید و همچنین با توجه به بدنه ضخیمی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این قایق در آب های خورشان هم استفاده نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم این قایق را مورد نقد و بررسی قرار دهیم . 

طراحی و آرگونومی ساخت 

طراحی و آرگونومی این محصول به شکل مستطیلی می باشد که انتهای آن باز بوده و نوک پیکان قایق به شکل موشک بوده که به زیبایی و جذابیت آن افوزده است . در قسمت میانی این محصول یک نشیمنگاه نرم و راحت وجود دارد که برای شما این امکان را فراهم می کند که در زمان نشستن بروی آن احساس ناراحتی نکنید و از تفریح خود لذت ببرید . در قسمت کناری این محصول دو اهرم رای نگهداری پارو و جلوگیری از افتادن پارو داخل آب ، دو دستگیره برای حفظ تعادل قایق و جلوگیری از وارونه شدن آن طراحی شده است . دور تا دور این قایق یک طناب کشیده شده که به شما کمک می کند که به راحتی قایق خود را حمل نمایید و در زمان وقوع حوادث احتمالی زمان غرق شدن از آن طناب می توانید کمک بگیرید . این محصول دارای کف آلمینیومی می باشد که به مقاومت قایق افزوده است و همچنین نسبت به قایق های کف بادی از نرمی و راحتی بیشتری برخوردار می باشد . نشیمنگاه این محصول بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در رمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . کف این محصول ضد تعریق می باشد به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری را از قایق استفاده نمایید بدون اینکه احساس ناراحتی کنید . این محصول از دو رنگ آبی تیره و روشن تشکیل شده است که بسیار جذاب و چشم نواز می باشد . نام برند این محصول در جلوی قایق حک شده که نشانه اصالت این قایق می باشد . 

جنس بدنه 

جنس رویه این محصول از پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت به تحمل وزن آن افزوده است . قسمت کناری این محصول از جنس پی وی سی بزرنتی می باشد که بسیار مقاوم در برابر برخورد با اشیا تیز و نوک تیز می باشد به همین جهت با خیالی آسوده از این محصول می توانید استفاده نمایید . تمامی این مواد باعث شده که یک محصول کامل و با کیفیت را به شما معرفی کنیم . 

ابعاد و وزن 

این محصول دارای ابعاد بسیار مناسب می باشد . این محصول دارای طول 256 سانتی متر ، عرض 140 سانتی متر و ارتفاع 38 سانتی متر می باشد . ابعاد این محصول بسیار استاندارد و مناسب می باشد که مناسب برای استفاده 3 نفر معادل وزن 300 کیلوگرم می باشد . 

راه بندازی و مراقب و نگهداری 

ابتدا باید محصول خود را روی یک سطح صاف قرار داده و از بستخ بندی خارج کرده و با پمپی که داخل بسته بندی وجود دارد آن را باد کرده و از آن استفاده نمایید . بعد از باد کردن قایق دریچه های آن را ببندید تا باد آن خارج نشود . برای افزایش طول عمر قایق باید از پرش و ضربه های سنگین جلوگیری نمایید . این محصول را باید از اشیا تیز و نوک تیز دور نگهداری کنید تا صدمه ای به قایق وارد نشود . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در زمان صدمه دیدن محصول مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید و لذت یک روز پر هیجان را تجربه نمایید . 

جمع بندی 

قایق بادی تفریحی جیمینی یک محصول کامل و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول دارای بدنه بسیار قوی و مستحکم می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در آب های آرام و خروشان به راحتی استفاده نمایید . از اقلام همراه این محصول می توان به طناب نجات . کسیه کوچک برای نگهداری اشیا قیمتی و کوچک ، پمپ دستی بزرگ برای باد کرن محصول ، برچسب تعمیرات برای تعمیر قایق ، دفترچه راهنما برای راه اندازی محصول و دو پارو آلمینومی اشاره کرد . اگر قصد خرید قایق بادی تفریحی جیمینی را دارید می توانید با مراجعه به سایت محصولات بادی یک خرید مطمئن را انجام دهید .

نوع
حرفه ای، 6 نفره
طول
380 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
780 کیلو گرم
جنس رویه
PVC سه لایه
جنس بخش کناری
PVC سه لایه
جنس کف
PVC با رویه آلومینیومی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 86 کیلوگرم
دارای کف آلومینیومی مجزا
دارای نشیمنگاه مخصوص
دارای طناب نجات
دارای دستگیره حمل
جنس: PVC سه لایه با کف آلومینیوم
اقلام همراه
پارو آلومینیومی، پمپ باد
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...