قایق بادی دونفره اکسکروشن با صندلی فایبرگلاس

intex 68309

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: ورزشی
  • طول: 385 سانتی متر
  • عرض: 93 سانتی متر
  • ارتفاع: 32 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دونفره اکسکروشن پرو با صندلی فایبرگلاس محصولی مقاوم و جدید و استاندارد قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی محصولات بادی در ایران ، مدل کایاک دو نفره با پمپ و پارو و لوازم جانبی به همراه طناب نجات و لوازم و متعلقات کامل برای ورزش

قایق بادی دونفره اکسکروشن با صندلی فایبرگلاس از جمله جدیدترین نمونه های تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس بوده که روانه بازار های جهانی شده است. این محصول با ظرفیت دونفره و تحمل وزنی بالغ بر 170 کیلوگرم توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. 

قایق بادی کایاک اکسکروشن دو نفره مدل 2022 اینتکس را به طور قطع می توان از بهترین مدل های قایق بادی دو نفره با امکانات کامل دانست . این قایق در عین سادگی بسیار زیباست و درون بسته بندی خود تمامی لوازم جانبی مورد نیاز برای استفاده را جای داده است . به همراه این قایق علاوه بر دو عدد پاروی آلومینیومی با قسمت هایی از پلاستیک فشرده که به صورت مقاوم در آمده است و به راحتی می تواند قایق را به همراه وزن سرنشینان به سمت جلو حرکت دهد ، دارای یک پمپ باد دستی نیز می باشد که زمان باد کردن این قایق را به چهار الی پنج دقیقه محدود کرده است . در ساخت بدنه قایق بادی اکسکروشن دو نفره اینتکس از پی وی سی دو لایه با ضخامت لایه های 0.75 میلی متری استفاده شده است که ضخیم ترین نوع پی وی سی برای ساخت محصولات بادی به شمار می آید . با بکارگیری این نوع پی وی سی با استحکام بالا به راحتی قابلیت تحمل وزن 180 کیلو گرمی برای این قایق در نظر گرفته شده است . بدنه این محصول به صورت دولایه و کاملا مقاوم در برابر ضربه می باشد اما باز هم برند اینتکس برای مواقع ضرور یک عدد برچسب تعمیرات درون بسته بندی قایق اکسکروشن قرار داده است تا بتوانید با آرامش خاطر از این قایق در شرایط آبی متنوع استفاده کنید . وزن قایق بادی اکسکروشن مدل جدید 21.3 کیلو گرم می باشد که کمی از قایق قدیمی سنگین تر است و به دلیل بدنه مستحکم آن می باشد .


برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی با نرمی و انعطاف پذیری و همچنین دوام بالا استفاده می شود. این ساختار سازگار با محیط زیست بوده و در برابر تغییرات شرایط اب و هوایی و دماهای مختلف اب دچار افت کیفیت نخواهد شد. از این محصول می توانید با اسودگی خاطر در رودخانه ها استفاده کرده و یک تفریح ورزشی مناسب را تجربه نمایید.


این قایق بادی زیبا مجهز به دو عدد صندلی فایبرگلاس بوده که بر روی ان نصب شده تا افارد به راحتی بتوانند در جایگاه خود بنشینند. در داخل بسته بندی محصول دو عدد پارو پلاستیکی نیز وجود داشته تا نیاز شما را برای یک قایق سواری استاندارد برطرف سازد. این محصول دارای یک عدد پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و یک ساک حمل و طناب نجات نیز می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

قایق بادی دونفره اکسکروشن با صندلی فایبرگلاس

قایق بادی دونفره اکسکروشن با صندلی فایبرگلاس از جمله قایق های تفریحی ورزشی می باشد که قیمتی مناسب داشته و در مقابل کیفیتی بی نظیر شامل حال آن می شود و همواره مورد علاقه و توجه افراد گوناگون است. این قایق بادی ظرفیت دو نفر را دارد و در جنس و بخش های مختلف وجود داشته و به این طریق دوام بالایی را نیز به مجموعه قایق بادی می بخشد. محکم بودن بدنه و طول عمر بالای آن مزیت های مهم و قابل بحث این قایق بادی می باشد که همواره توجه افراد علاقه مند را جلب کرده و سبب افزایش رضایت مندی آن ها می شود و می تواند در طولانی مدت کارایی بالایی از قایق بادی به جای بگذارد. از این قایق بادی به عنوان قایق های مسابقاتی نیز استفاده می شود و بسیار بهتر و مناسب تر از قایق های دیگر می باشد و استفاده از آن ها نیز راحت تر بوده و قابل حمل است. برای آشنایی با این قایق بادی دو نفره و جذاب با ما همراه باشید.


شتاب زیاد قایق بادی

در آب های آرام و خروشان برخی از قایق های بادی سرعت یکسانی دارند و می توانند با شتابی ثابت به حرکت خود ادامه دهند اما این قایق بادی از آن جایی که مورد استفاده ورزشکاران نیز می باشد و برای مسابقات به کار می رود شتاب بسیار بالایی داشته و در تمامی آب ها قادر به ایجاد سرعتی بالا است. علت وجود شتاب بالا نیز به خاطر طراحی خاص آن است که کشیده و نوک تیز می باشد و با داشتن این طراحی کشیده سرعت زیادی نیز در آب ها پیدا می کند و سبب حرکت راحت تر آن در مسیر آب می شود. طراحی بخش جلویی قایق بادی به گونه ای است که آب را شکافته و مسیر را راحت تر برای حرکت می کند و می توان در زمانی کوتاه راهی زیاد را طی نمود.


صندلی های محکم و استوار

در بخش نشیمن این قایق بادی دو عدد صندلی لحاظ شده است که برای نشستن محل را نرم تر و راحت تر کرده و سبب آرامش افراد در زمان تفریح در آب می گردد. این صندلی ها مقاوم و دوام زیادی دارد و در جای خود به حالت استاندارد و محکم قرار گرفته است و با راحت کردن استفاده می تواند علاقه افراد را به قایقرانی افزایش دهد. صندلی ها بادی نیستند در واقع از جنس فایبرگلاس بوده و دارای دوام بالایی می باشند به همین دلیل با وجود تحرک و تکان خوردن بدنه در جای خود با اطمینان قرار می گیرد و محصول را به محصولی با امنیت و ایمنی لازم تبدیل می نماید. با وجود چنین مقاومتی در داخل این قایق بادی می توان کودکان را نیز به همراه داشت و آن ها را با فضایی راحت در سطح آب ها آشنا کرد و سبب شادی و خوشنودی آن ها نیز شد. صندلی ها با وجود بند هایی به بدنه متصل می باشند و از حرکت و تکان خوردن جلوگیری می کند.


پارو و پمپ باد

به همراه این قایق بادی زیبا و جذاب که دارای بدنه ای رنگارنگ است پارو و پمپ باد قرار دارد که مزیتی منحصر به فرد به حساب می آید که با وجود آن ها می توان محصول را پس از دریافت سریعا راه اندازی و مورد استفاده نمود. اگر پارو و پمپ باد وجود نداشته باشد عمل راه اندازی کند می شود و می بایست به طور جداگانه آن ها را خریداری کرد و علاوه بر صرف وقت هزینه ای جداگانه نیز بابت این خرید پرداخت نمود. به همین منظور وجود آن ها به همراه قایق بادی خرید را به صرفه تر می نماید و استفاده از محصول را نیز آسان تر می کند. 


خرید

اگر تمایل به خرید قایق بادی دونفره اکسکروشن با صندلی فایبرگلاس را دارید می بایست از طریق نمایندگی فروش محصولات بادی اقدام کرده و از بین محصولات فراوان قایق بادی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید

نوع
ورزشی
طول
385 سانتی متر
عرض
93 سانتی متر
ارتفاع
32 سانتی متر
تحمل وزن
170 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 18.4 کیلوگرم
صندلی های فایبرگلاس جداشو
دارای کف بادی
دارای پارو پلاستیکی و پمپ باد دستی
دارای ساک حمل
دارای طناب نجات
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...