قایق بادی دو نفره آرایکس 4000 بدون پارو و پمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 234 سانتی متر
  • عرض: 135 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
3,560,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره آرایکس 4000 از سری محصولات زیبا و جدید شرکت بزرگ بست وی ،  عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی دو نفره آرایکس 4000 از سری محصولات زیبا و جدید شرکت بزرگ بست وی می باشد این قایق از منحصر به فرد ترین محصولات بازار می باشد. ابعاد این قایق برای استفاده دونفر مناسب می باشد ، طول ای قایق بادی 234 سانتی متر ، عرض قایق 135 سانتی متر و ارتفاع آن 36 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد تحمل 190 کیلوگرم را دارد. جنس رویه و جنس بخش کناری این قایق بادی از پی وی سی برزنتی و جنس کف قایق از پی وی سی دولایه بادی می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و می توان به راحتی از این محصول استفاده کرد . این محصول زیبا را می توانید با قیمتی بسیر مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 


قایق بادی دو نفره آرایکس 4000 از محصولات ارزشمند با قیمت مناسب بوده که توسط کمپانی پر طرفدار و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است . در ابتدا قصد داریم تا این محصول را از تمام جوانب بررسی کرده تا شما از مزایا و معایب آن به ططور کامل آشنا شوید و به همین دلیل اقدام به سفارش محصول دلخواه خود نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این قایق بادی از بوجود آمدن دو اشکال مستطیل و بیضی شکل بوجود آمده و ساخته شده است که به رنگ خاکستری می باشد . در دو قسمت کناره این محصول دو اهرم برای جای گذاری پارو ها بوجود آمد و در اطراف آن اهرم های کوچکی برای بستن طناب های ایمنی موجود می باشد . در سطحاین محصول به صورت مواجی شکلی طراحی و ساخته شده تا از نشستن بر روی آن احساس خستگی نکنید .

جنس بدنه

قایق های بادی به دلیل اینکه احتمال به وقوع آمدن صدمات و خطرات احتمالی نظیر برخورد به صخره زیاد می باشد ، باید دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر چنینی شرایطی باشد . به همین دلیل جنس دبنه این محصول از پی وی سی برزنتی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 234 سانتی متر ، عرض : 135 سانتی متر ، ارتفاع : 36 سانتی متر ، تحمل وزن : 190 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 15.2 کیلو گرم بوده که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی اندازی این محصول ابتدا باید پمپ مخصوص آن را درون محفظه این محصول قرار داده تا در عرض سه الی پنج دقیقه قایق بادی را باد و راه اندازینمایید تا با خیالی آسوده از آن استفاده بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از این محصول ، آن را جمع کنید ، همچنین جمع وزن افرادی که بر روی این قایق بادی استفاده می کنند نباید بیشتر از 190 کیلو گرم بشود زیرا احتمال چپ شدن و یا فشار آمدن به بدنه این محصول بالا می رود ، ودر آخر وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به این کالا وارد نشود . برای تعمیر قایق بادی می توانید به آن برچسب تعمیرات زده و یا در صئورت ترمیم نشدن آن به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

قایق بادی دو نفره آرایکس 4000 یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط شرکت بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مخلوطی از اشکال مستطیل و بیضی بوده که به رنگ خاکستری می باشد . جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . قابل ذکر می باشد که وزن این محصول 15.2 کیلو گرم و تحمل وزن آن 190 کیلو ئگرم است که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
تفریحی
طول
234 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
190 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی کوچک
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 15.2 کیلوگرم
دارای کف بادی
دارای طناب نجات
دارای اهرم نگهدارنده پارو
ظرفیت: 2 نفر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...