قایق بادی دو نفره آر ایکس 3000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 197 سانتی متر
  • عرض: 115 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
1,125,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره آر ایکس 3000  از سری محصولات جدید و از گروه محصولات آر ایکس شرکت بزرگ بست وی،  عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی دو نفره آر ایکس 3000  از سری محصولات جدید و از گروه محصولات آر ایکس شرکت بزرگ بست وی می باشد. این استخر در نوع تفریحی طراحی و تولید شده است. ابعاد این محصول نیز برای استفاده یک نفر بسیار مناسب می باشد و به راحتی می توان از این محصول استفاده نمود.


طول این قایق بادی دو نفره 197 سانتی متر ، عرض قایق 115 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 36 سانتی متر می باشد. جنس رویه و جنس بخش کناری این قایق بادی از پی وی سی برزنتی و جنس کف از پی وی سی دولایه بادی می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است.


به همراه این قایق یک پمپ باد از نوع دستی کوچک وجود دارد که برای استفاده راحت تر از این محصول به کار می آید. شما می توای با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قاق بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 


قایق بادی دو نفره بست وی را می توان از گزینه های سطح متوسط برای تفریح در آب و یا استخرهای خانگی دانست که دارای ابعاد ایده آل برای استفاده دو نفر می باشد . این قایق بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی با کیفیت ، قابلیت تحمل وزن تقریبی ایده آل برای استفاده دو نفر نوجوان و بدنه ای زیبا و جذاب می باشد که به بازارهای جهانی عرضه شده است و به خوبی توانسته است توجه افراد را به خود جلب نماید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی قایق بادی دو نفره بست وی مدل آر ایکس نماییم پس اگر شما هم قصد خرید قایق بادی را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

ساختار این قایق بادی به گونه ای تعبیه شده است که دارای فضای داخلی بزرگ می باشد اما با توجه به تست های صورت گرفته با توجه به نداشتن سکوهایی برای نشستن می توانید به صورت دو نفره از آن به صورت همزمان استفاده نمایید . بخش کف این قایق بادی بست وی به صورت مواج تعبیه شده است تا از لیز خوردن بدن بر روی آن به خوبی جلوگیری به عمل آید . همانطور که در تصاویر محصول می بینید رنگ این قایق بادی به صورت تقریبی نقره ای رنگ می باشد که بر روی آن از هاشور های زرد و سفید رنگ استفاده شده است تا جلوه ای ویژه به این قایق بخشیده شود . دور تا دور این محصول طناب نجات کشیده شده است تا به راحتی در مواقع نیاز بتوانید از آن استفاده نمایید . همچنین در دو طرف این قایق بادی دو عدد نگهدارنده پارو تعبیه شده است که فضا را برای پارو زدن در هر کدام از طرفین مهیا نماید . باید گفت که این قایق بادی در ظرفیت های کمتر و بیشتر نیز عرضه شده است که بسته به نیاز و ماهیت استفاده ای که از آن انتظار دارید می توانید ظرفیت دلخواه را تهیه نمایید .

در ساخت بدنه اصلی این قایق بادی از پی وی سی برزنتی استفاده شده است که کیفیت و مقاومت بالا را برای شما به نمایش می گذارد . همچنین باید توجه داشته باشید که پرس های موجود بر روی بدنه به خوبی توسط دستگاه با فشار بالا صورت پذیرفته است و این امر باعث شده است تا فکر جدا شدن لایه های مختلف به طور کلی از ذهن شما به دور شود . بر روی پی وی سی برزنتی و در لایه بیرونی این قایق بادی از الیاف شمعی استفاده شده است که یکی از مزیت های این لایه که در تماس با پوست انسان است را می توان عدم سایش دانست بدین منظورکه اگر پوست بدن شما بر روی سطح این قایق کشیده شود ، هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نمی شود و از این رو به راحتی می توانید از آن در حوزه کودکان نیز استفاده نمایید . در بخش کف قایق بادی آر ایکس از پی وی سی دو لایه بادی استفاده شده است که علاوه بر بالا بردن قابلیت تحمل وزن به شناوری هر چه راحت تر قایق بر روی آب کمک کرده است . باید گفت که کمپانی بست وی این ساختار بدنه را در بسیاری از قایق های بادی پرچمدار خود استفاده کرده است و نتیجه های مطلوبی را شاهد بوده ایم .

اما در رابطه با قابلیت تحمل وزن این قایق بادی باید اشاره داشت که کمی برای استفاده دو نفره ضعیف می باشد و در واقع استانداردهای جهانی را در اختیار شما قرار نمی دهد . بر روی پکیج این قایق بادی و به گفته خود برند تولید کننده ، قابلیت تحمل وزن برای این قاق بادی برابر با 120 کیلو گرم می باشد که برای استفاده دو نفره بزرگسال کم می باشد و بیشتر مناسب استفاده دو نفره کودک و نوجوان است ؛ اما در استفاده یک نفره این قایق بادی می تواند بهترین عملکرد را برای شما به نمایش بگذارد . برای استفاده هر چه راحت تر از این قایق بادی باید پاروهای استفاده شونده را به صورت جداگانه تهیه نمایید و بست وی این لوازم جانبی را درون پکیج بسته بندی قرار نداده است که این امر برای قایق های بادی رده پایین طبیعی می باشد و می توانید به صورت جداگانه پاروی مد نظر را از فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی رسمی برند بست وی در ایران تهیه نمایید .

نوع
تفریحی
طول
197 سانتی متر
عرض
115 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی کوچک
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 14.2 کیلوگرم
دارای کف بادی
دارای طناب نجات
دارای اهرم نگهدارنده پارو
ظرفیت: 2 نفر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...