قایق بادی دو نفره حرفه ای کاسپین بست وی

کد bestway 65046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی/ورزشی
  • طول: 230 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره حرفه ای کاسپین از سری محصولات جدید سال 2016 شرکت بزرگ بست وی فروش و  عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی دو نفره حرفه ای کاسپین از سری محصولات جدید سال 2016 شرکت بزرگ بست وی می باشد که از ویژگی های بسیاری بهره می برد. ابعاد این قایق بادی مناسب بوده و دونفر به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. طول این قایق بادی تفریحی،ورزشی 230 سانتی متر ، عرض قایق 130 سانتی متر و ارتفاع آن 33 سانتی متر می باشد که تحمل 258 کیلوگرم وزن را هم دارد و برای قایق دونفره ویژگی قابل توجه است. جنس رویه این قایق از پی وی سی از الیاف شمعی ، جنس بخش کناری از پی وی سی برزنتی و جنس کف این محصول از پی وی سی دولایه آلمینیومی با مقاومت بسیار بالا می باشد. این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد .

قایق بادی دو نفره حرفه ای کاسپین بست وی

قایق بادی دو نفره حرفه ای کاسپین بست وی محصول بی نظیر و جدید شرکت بست وی می باشد که دارای قسمت های مختلف و منحصر به فردی است که قادر به ایجاد راحتی بسیار برای ورزشکاران و علاقه مندان به قایقرانی می باشد. این قایق بادی ظرفیت دو فرد را دارد و در رنگی جذاب و خاص نیز تولید شده است و این رنگ می تواند سبب جلب توجه طرفداران این گونه محصولات شود تا در بین محصولات بادی فراوان قایق بادی حرفه ای کاسپین را انتخاب نمایند. طراحی این گونه قایق های بادی به شکلی خاص می باشد که در مجموع تشکیل محصولی بی نقص را می دهند و می تواند در زمان استفاده بهترین کارایی را ارائه دهد تا در این زمان لذت کافی را در تفریحات آبی بتوان برد. در این مجموعه بادی و خاص اجزا با دقت در کنار هم قرار گرفته اند و هر بخش نیز به منظور خاصی ایجاد شده است. برای آشنایی با بخش های مختلف قایق بادی و مزیت های آن با ما همراه باشید.


طراحی ساده و کاربردی

این قایق بادی حرفه ای دارای بخشی شبیه به موشک است که سبب افزایش سرعت آن در هنگام پارو زدن می شود. این چنین طراحی ها آب را شکاف می دهد و باعث جداسازی مولکول های سطحی آب می شود که با قدرت بیش تر در کنار هم قرار دارند. به این طریق می توان در تمامی آب ها مورد استفاده قرار گیرد و نیز برای علاقه مندان به قایقرانی و ورزشکاران این رشته مناسب است. در دور این قایق بادی قسمتی لوله مانند و پهن کشیده شده است که بخش نشیمن و داخلی محصول را احاطه می کند و به دور محل قرار گیری افراد کشیده شده است. این بخش دیواره قایق بادی می باشد که از ضخامت بالا برخوردار است و با باد شدن می تواند جسمی نرم و لطیف باشد در برابر حرکات افراد در داخل آب باعث برخورد آن ها به بخشی نرم شود و از درد جلوگیری نماید. بخش کف بدنه نیز طراحی نرم و بادی دارد و می تواند سطحی سبک و راحت را ایجاد کند تا در زمان حضور بر روی آب ها با این سبکی بتوان به راحتی بر این محل ها قرار گرفت و کارایی محصول به درستی انجام می شود.


پارو های ضروری

یکی از اجسامی که برای استفاده این قایق بادی مهم و ضروری است و در صورت نبود آن می بایست به صورت جداگانه خریداری شود پارو می باشد که در این محصول به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار می گیرد و برای راه اندازی و استفاده از محصول ضروری است. این پارو در دو عدد می باشد و دارای اهرم نگه دارنده است که در دو سوی بدنه واقع شده است و پارو ها را در زمان نیاز بر روی بدنه ثابت نگه می دارد. این عمل علاوه بر نگهداری از پارو باعث ایجاد تعادل در قایق بادی می شود و در هر زمانی بر روی سطح آب از برهم خوردن تعادل قایق و واژگونی آن به داخل آب جلوگیری می کند. 


محل ورودی باد

در کنار این قایق بادی پمپ باد نیز به شما تعلق می گیرد که برای راه اندازی محصول بسیار ضروری است و در واقع در زمان نبود آن نمی توان این محصول بادی را استفاده کرد. پمپ بادی در محلی قرار می گیرد که بر روی بدنه است و در واقع محفظه ای برای ورود باد می باشد و می تواند در زمانی کوتاه محصول را قابل استفاده نماید و به این طریق از آن به سرعت استفاده نمود. در زمانی که نیازی به قایق بادی ندارید و یا احتیاج به جا به جایی محصول را دارید می توانید از همین طریق بدنه را خالی از باد کنید و در ابعاد کوچک آن را نگه داری نمایید.


خرید قایق بادی

علاقه مندان به ورزش قایقرانی می توانند در وب سایت شرکت اینتکس تهران این قایق بادی دو نفره حرفه ای کاسپین بست وی را مشاهده و خریداری نمایند.

نوع
تفریحی/ورزشی
طول
230 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
258 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با الیاف شمعی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه آلومینیومی
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 25 کیلوگرم
دارای یک نشیمنگاه
دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگری
دارای اهرم نگهدارنده پارو
قابلیت نصب موتور
ظرفیت: 2 نفر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...