قایق بادی دو نفره سی هاواک بدون پمپ و پارو

intex 68346

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 236 سانتی متر
  • عرض: 114 سانتی متر
  • ارتفاع: 41 سانتی متر
5,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره سی هاواک بدون پمپ و پارو محصول جدید اینتکس ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی دو نفره سی هاواک بدون پمپ و پارو محصولی جدید که در سال 2014 طراحی و تولید شده است . ظاهری منحصر به فرد و طراحی زیبا متخصصان اینتکس قابل تحسین است، استاندارها و کیفیت مرغوب جنس قایق بادی بی نظیر است و دوام بالایی دارد.  قایق بادی اینتکس با ایمنی بالا برای استفاده دو نفر در آب های پر عمق ، دریا ، سد ، رودخانه مناسب است، این قایق بادی دارای امکانات کامل ، با وزن و حجم بسیار کم ، رنگ سبز و زرد تولید شده استقایق بادی سی هاوک بسیار پر طرفدار است و پرفروش می باشد، در واقع کیفیت بالا و قیمت مناسب این قایق بادی باعث شده است. از قایق بادی برای استفاده تفریحی و قایقرانی در کنار عزیزانتان می باشد.  دارای 3 محفظه باد که کمک بسیاری میکند وقتی یکی از لایه ها آسیب ببیند و خالی شود دو محفظه دیگر شما را سالم به مقصد می رساند و در می توانید به وسیله بسته تعمیراتی همراه قایق آن را بازیابی کنید و مجدد به تفریح ادامه دهید. کم حجم و سبک بودن قایق بسیار با ارزش است که می توانید به راحتی آن را حمل و نقل کنید و از آن بهره ببرید. تنها تفاوت این محصول با قایق هم نامش در نداشتن پارو و پمپ باد می باشد که نبود این تجهیزات باعث قسمت پایین این قایق شده است .

قایق بادی دو نفره سی هاواک بدون پمپ و پارو

قایق بادی دو نفره سی هاواک بدون پمپ و پارو محصولی اورجینال با بدنه ای تضمین شده است که بر روی بدنه نیز نام تولید کننده آن حک شده است و می تواند تضمینی بر اورجینال بودن و اصل بودن آن باشد. این قایق بادی در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد که محوطه بازی و قایقرانی وجود داشته باشد و در تمامی آب های آرام و خروشان قابل استفاده است. ظرفیت این قایق بادی دو نفر می باشد و می تواند به طور همزمان از دو فرد در داخل آن استفاده کرد. با وجود این ظرفیت اگر از تعداد بیش تری استفاده شود ممکن است بدنه محصول دچار آسیب شده و طول عمر آن کاسته شود. این قایق بادی در مسابقات قایقرانی نیز مورد استفاده قرار می گیرند و می توان آن ها را برای آموزش افراد تازه کار استفاده نمود و به این طریق از آن بهره برداری اقتصادی نیز انجام داد. برای آشنایی بیش تر با این قایق بادی دو نفره و حرفه ای می توانید دسته بندی زیر را مطالعه کرده و با آگاهی به خرید آن بپردازید.


بدنه مقاوم و استاندارد : قایق بادی دو نفره سی هاواک جزو برترین و مرغوب ترین محصولات بادی به جهت قایقرانی می باشد که در ابعادی مناسب و استاندارد برای استفاده دو فرد است و قادر به ایجاد فضایی راحت در زمان حضور بر روی آب ها می باشد و می تواند موارد بسیاری در مورد راحتی افراد ایجاد سازد. بدنه این محصول از نوع پی وی سی برزنتی می باشد و بر روی آن طرح های رنگی حک شده است و دارای کف دو لایه است و قادر به ایجاد مقاومت بالا در ارتباط مستقیم با آب می باشد. این قایق بادی سعی در این دارد که افراد را در ایمنی کامل به تفریح بپردازد و بتواند با وجود مقاومت بالا افراد با اطمینان کامل در داخل این محصول قرار بگیرند. قایق بادی بدنهای با ضخامت دارد که با حرکات آب و ضربه اشیاء و افراد می تواند دچار حادثه نشود و در طول عمر بالا مورد دسترس افراد برای بازی قرار گیرد.


نشیمنی راحت و طبی : برای این که محصولی طبی به شمار بیاید می بایست سطح نشیمن آن مواج باشد و دارای شیار های متعدد بتواند راحتی را ایجاد سازد و افراد را در حالتی نرم به تفریح بپردازد. این گونه نشیمن باعث می شود تا فرد در زمان تفریح دچار خستگی نشود و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری شود و در آرامش کامل به لذت بردن از محیط بپردازد. کف بدنه که در واقع محل قرار گیری افراد در داخل قایق بادی می باشد نیز مواج بوده و پا ها را در حالتی استاندارد قرار می دهد و باعث راحتی آن ها می شود و از کسل شدن آن ها در زمان قایقرانی به مدت طولانی جلوگیری می کند. این راحتی در محل نشیمن برای استفاده کودکان نیز مناسب است چرا که بدن آن ها از حساسیت بیش تری برخوردار است و می بایست در طولانی مدت شرایط آرامش آن ها مهیا شود بنابراین به همراه داشتن کودکان با خود مشکلی را ایجاد نمی کند. 


ابزار همراه قایق بادی : در کنار این محصول بادی و طبی می توان ابزار و وسایل دیگری را مشاهده کرد. یکی از آن ها اهرم ماهیگیری است که در محل های مختلف می تواند مزیت های گوناگونی را به دنبال داشته باشد به علاوه کیسه هایی نیز به همراه محصول قرار دارد که برای حمل وسایل کوچک است و قادر به نظم دهی درون قایق بادی می شود. یکی دیگر از ابزار مهم در کنار قایق بادی طناب نجات است که در مواقع ضروری به کمک افراد می آید و می تواند آن ها را از خطر در امان نگه دارد.


روش خرید : برای خرید قایق بادی دو نفره سی هاواک بدون پمپ و پارو هم اکنون می توانید با شماره های مرکز فروش نمایندگی اینتکس تهران تماس حاصل نمایید و محصول را خریداری کنید.

نوع
تفریحی
طول
236 سانتی متر
عرض
114 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای اهرم ماهیگیری
دارای طناب نجات
دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
ظرفیت: 2 نفر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...