قایق بادی دو نفره سی هاوک قدیمی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی ، حرفه ای
  • طول: 297 سانتی متر
  • عرض: 127 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره سی هاوک از بهترین قایق های تولید شده  عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی دو نفره سی هاوک از بهترین قایق های تولید شده تا به امروز که کیفیت خارق العاده ای دارد. کافیست این قایق بادی را از نزدیک با سایر قایق ها ببینید تا تفاوت های آنها را به سادگی متوجه شوید. سی هاوک دو همانطور که از نام آن مشخص است و پیش از این نیز گفته بودیم دو نفره می باشد.


یعنی بر روی آن دو عدد جا برای نشستن دو نفر رو به روی هم وجود دارد که به سادگی قابل استفاده است. وزن قایق بادی بسیار کم است و می توان آن را در میان سبک ترین محصولات قرار دارد. به همین دلیل می توانید آن را به هر منطقه ای که مورد نظر شماست به سادگی ببری بدون اینکه به مشکلی بخورید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قایق بادی دو نفره سی هاوک قدیمی اینتکس

قایق های تفریحی ساخته شده توسط شرکت اینتکس از بهترین انواع قایق های تفریحی می باشند که در سال های اخیر توانسته جایگاه ویژه ای را در جهان کسب نماید. این قایق ها توسط آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند که در تولید آن ها از بهترین تکنولوژی ها بهره گرفته شده است. قایق های بادی تفریحی اینتکس توسط نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران توزیع می شود و شما می توانید این محصولات را از طریق سایت فروشگاهی اینتکس تهران با قیمتی مناسب تهیه نمایید. قایق بادی دو نفره سی هاوک قدیمی اینتکس یکی از بهترین نمونه های این قایق ها می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم. 


طراحی جذاب و زیبا

این قایق بادی دارای بدنه ای همانند یک چند ضلعی می باشد. طراحی این قایق بادی به صورت پهن است و دارای دیواره ای با ضخامت یکنواخت در دور تا دور قایق بادی می باشد. حتی در دماغه و انتهای قایق نیز ضخامت دیواره تغییری نمی کند. دیواره قایق بادی به صورت یک تکه بوده و دارای یک دریچه باد می باشد. رنگ آبی روشن زیبای بدنه جذابیت بالایی دارد. هم چنین بر روی بدنه قایق بادی نقوشی به رنگ آبی تیره وجود دارد که به زیبایی قایق می افزاید. دور تا دور قایق بادی چند گیره تعبیه شده است که طناب نجات به آن متصل می باشد. با استفاده از این طناب نجات می توانید در صورت افتادن به داخل آب، مجدد به داخل قایق بازگردید. بر روی بدنه این قایق نیز اهرم های نگه دارنده پارو وجود دارد که برای پارو زدن راحت تر به شما کمک خواهد کرد. با استفاده از این اهرم ها در حین پارو زدن کم ترین فشار به بازوها و دست های شما وارد می شود. بر روی بدنه قایق بادی یک دریچه باد نیز وجود دارد که برای راه اندازی و تخلیه باد قایق مورد استفاده قرار می گیرد. کفی قایق بادی به رنگ آبی تیره می باشد و از طراحی مواج بهره مند است. این کفی به صورت طبی بوده و ضدحساسیت می باشد. بر روی دیواره داخلی این قایق یک کیسه نگه دارنده لوازم کوچک نیز وجود دارد. هم چنین دو نشیمنگاه بادی مجزا در قایق موجود می باشد که به صورت جداگانه از بدنه هستند و برای نشستن سرنشینان می باشد. 


طول عمر بالای قایق بادی

قایق بادی دو نفره از محکم ترین قایق های بادی می باشد و در مقایسه با قایق های هم رده خود، از استحکام بسیار بالاتری برخوردار است. این قایق بادی دارای رویه برزنتی بوده و به صورت سه لایه ساخته شده است. این قایق در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد و به سادگی آسیب نمی بیند. تحمل وزن بسیار بالای این قایق بادی نتیجه کیفیت عالی آن است. البته لازم به ذکر است برای جلوگیری از آسیب رسیدن به این قایق بادی باید از نشستن در خشکی بر روی قایق خودداری کنید و قایق را پس از باد کردن در خشکی، توسط دستگیره های حمل به درون آب بیندازید. هم چنین قایق را در خشکی بر روی زمین نکشید. از قرار دادن قایق بادی در مجاورت آتش و اشیای داغ نیز خودداری نمایید. در صورت رعایت این نکات ساده قایق بادی دارای بالاترین طول عمر می باشد. اگر بدنه قایق بادی شما آسیب دید می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان برای تعمیرات تخصصی قایق اقدام کنند و قایق را در زمان کوتاه تعمیر نمایند. 


دیگر مشخصات قایق بادی 

قایق بادی سی هاوک دارای طول 297 سانتی متر و عرض 127 سانتی متر است. ارتفاع این قایق بادی 46 سانتی متر می باشد. قایق سی هاوک تحمل وزن 300 کیلوگرمی را دارا می باشد. هم چنین وزن این قایق در حالت بسته بندی 21 کیلوگرم است. به همراه این قایق یک پمپ باد دستی متوسط نیز موجود است که به وسیله آن قایق را راه اندازی نمایید. هم چنین دو پارو آلومینیومی برای هدایت قایق نیز در بسته بندی موجود می باشد. 


روش خرید

برای خرید قایق بادی دو نفره سی هاوک قدیمی اینتکس با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، قایق بادی را درب منزل خود تحویل بگیرید.

نوع
تفریحی ، حرفه ای
طول
297 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی متوسط
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 21 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای دو نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگیری
نوع پارو: آلومینیومی
جنس: PVC سه لایه با کف فایبر گلاس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...