قایق بادی دو نفره ماهیگیری 2019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 175 سانتی متر
  • عرض: 113 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره ماهیگیری 2019 ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران

قایق بادی دو نفره ماهیگیری 2019 یکی از محصولات بسیار خوب و مقرون به صرفه به حساب می آید که کیفیت بسیار خوبی را در کنار ابعاد مناسب دارد تا بتوان از ان در محیط های آرامی همچون سد و یا دریاچه استفاده کرد. استفاده از این قایق به دلیل نوع ساختار آن در دریا پیشنهاد نمی شود.


بخش اصلی بدنه دارای دو محفظه باد می باشد و کف قایق نیز از نوع بادشو است. همراه این قایق بادی دو عدد پارو وجود دارد و برای راحتی در پارو زدن دو حلقه در دو طرف آن قرار داده شده است که نقش اهرم را ایفا می کند. بدنه این محصول از رنگ زرد در بیشتر قسمت های خود بهره می برد و قسمت بیرونی دیواره های آن به رنگ سبز تیره می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قایق بادی دو نفره ماهیگیری 2019

در خرید قایق های بادی اولین نکته ای که توجه را جلب می کند طراحی ظاهری است. طراحی ظاهری مناسب به همراه کیفیت در تولید و دقت در انتخاب مواد اولیه، نکاتی است که قایق های بادی را از هم متمایز می کند. قایق بادی دو نفره ماهیگیری از سری قایق های تفریحی می باشد که در سال 2019 عرضه شده و از طراحی زیبا و کیفیت بالایی برخوردار است. 


طراحی ظاهری

رنگ غالب در بدنه این قایق زیبا رنگ زرد می باشد. در بدنه خارجی این قایق طرح هایی را به رنگ سبز مشاهده می کنیم که به زیبایی محصول می افزاید. بر روی بدنه عدد 713 به رنگ زرد حک شده است. زیره قایق به رنگ آبی می باشد. کف قایق از نوع بادشو و مواج بوده که ساختاری راحت و منعطف است و مانع از سر خوردن شما در قایق می شود. دور تا دور قایق گیره های آبی رنگی را مشاهده می کنید که موارد مصرف گوناگونی دارد. شما می توانید طناب نجات را به این گیره ها متصل نموده و چنانچه به داخل آب افتادید توسط آن به داخل قایق بازگردید.


یا برای ماهیگیری، می توانید تور ماهیگیری را به این گیره ها وصل کرده و ساعت ها به ماهیگیری بپردازید. دو عدد اهرم مخصوص پارو نیز در کناره های این قایق موجود است که با استفاده از آن ها به سادگی می توانید پارو بزنید. در بدنه قایق دریچه های هوا را مشاهده می کنید که توسط آن ها با پمپ باد می توانید قایق را به سرعت باد کنید و به داخل آب بیندازید. هم چنین در کف قایق دریچه های هوای جداگانه وجود دارد. دماغه این قایق نسبت به سایر نمونه ها بزرگ تر بوده که به جذابیت بیش تر آن کمک می کند. 


کیفیت ساخت 

جنس رویه این قایق از وینیل دو لایه و بخش کناری نیز از وینیل دولایه ساخته شده است. کف قایق از نوع دولایه بادی می باشد که استحکام زیادی دارد. بدنه قایق قابلیت تحمل فشار و ضربه بالایی را دارد. شما باید از کشیدن قایق بر روی سطوح سخت جلوگیری کنید و از نزدیک کردن اجسام تیز به قایق خودداری نمایید. در صورت رعایت کردن این نکات ساده شاهد طول عمر بالای این قایق بادی خواهید بود. 


ابعاد و کارایی 

قایق بادی دو نفره ماهیگیری دارای طول 175 سانتی متر، عرض 113 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متر می باشد که آن را برای استفاده دو نفر مناسب می کند. تحمل وزن قایق فوق 150 کیلوگرم است. این تحمل وزن برای استفاده در داخل آب می باشد. در خارج از آب برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بدنه قایق از نشستن بر روی آن خودداری نمایید تا دوام قایق افزایش یابد.


کاربری قایق بادی دو نفره تفریحی بوده و شما می توانید از آن در تمامی آب های آرام استفاده نمایید. وزن بسته بندی این قایق کم می باشد و می توانید در مسافرت به سادگی آن را به همراه خود ببرید و در هر محیط مناسبی آن را از بسته بندی خارج کرده و باد کنید و به داخل آب بیندازید. هم چنین پس از استفاده از طریق دریچه های هوا باد آن را خالی کنید و به بسته بندی منتقل نمایید. 


لوازم همراه 

به همراه این قایق زیبا یک عدد پمپ پدالی موجود است تا بتوانید به سادگی قایق را باد کنید. هم چنین یک جفت پارو در بسته بندی این قایق وجود دارد که از جنسی سبک و مقاوم بوده و حتی الامکان شما را در زمان پارو زدن خسته نخواهد کرد. طناب نجات هم به همراه این قایق موجود است. یک بسته برچسب تعمیرات و یک عدد دفترچه راهنما در بسته بندی این قایق وجود دارد تا در صورت لزوم بتوانید به آن مراجعه کنید.


و در پایان 

قایق بادی دو نفره ماهیگیری 2019 را با ارزان ترین قیمت و اطمینان از اصل بودن کالا می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تهیه نمایید. برای این منظور به سایت فروشگاهی اینتکس تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره های درج شده در سایت اینتکس تهران تماس حاصل نمایید. 

نوع
تفریحی
طول
175 سانتی متر
عرض
113 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلو گرم
جنس رویه
PVC وینیل دو لایه
جنس بخش کناری
PVC وینیل دو لایه
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ پدالی دو کاره
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای 2 اهرم مخصوص پارو
قابل استفاده در آب های آرام
دارای کف بادی
دارای طناب نجات
دارای یک جفت پارو
دارای پمپ باد پدالی دو کاره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...