قایق بادی دو نفره کایاک ورزشی اینتکس

کد intex 68307

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: ورزشی
  • طول: 350 سانتی متر
  • عرض: 78 سانتی متر
  • ارتفاع: 52 سانتی متر
12,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره ورزشی یک محصول زیبا مناسب برای تتفریحات آبی و ورزش قایق رانی می باشد . این محصول با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران

قایق بادی دو نفره ورزشی یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در این فروشگاه عرضه می گردد . آرگونومی و طراحی این محصول به گونه ای است که شما در زمان استفاده احساس ناراحتی نخواهید کرد . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد .


دور تا دور این محصول یک طناب کشیده شده که به شما کمک می کند که در زمان وقوع حوادث احتمالی از آن استفاده نمایید . این محصول دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این قایق از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . از مهمترین ویژگی این محصول می توان به مهلت تست 48 ساعته آن اشاره کرد که برای اطمنان از سالم بودن کالا و همچنین جلب اعتماد بیشتر مشتری نسبت به محصولات این شرکت می باشد . این محصول دارای یک برچسب تعمیرات می باشد که در صورت صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند که به راحتی محصول خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید .


این محصول با توجه به کیفیت بدنه و ضخامت آن برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این قایق در آب های آرام و رودخانه ها استفاده نمایید . در قسمت کناری این محصول دو اهرم برای نگهداری پارو و دو دستگیره برای حفظ تعادل قایق طراحی شده است که به شما کمک می کند که از واژگونی قایق جلوگیری نمایید . برای خرید قایق بادی دو نفره ورزشی از فروشگاه اینتکس تهران با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

قایق بادی اکسپلورر دو نفره 2021 جدید اینتکس محصولی بسیار کاربردی و زیبا می باشد که با طراحی بدنه زرد و طوسی رنگی که به خود اختصاص داده است به خوبی در کاتالوگ اینتکس در سال جدید می درخشد . این قایق بادی دارای دو عدد پارو در بسته بندی خود می باشد که با توجه به دارا بودن دو صندلی بادی شرایط پارو زدن در دو جهت و برای هر دو سرنشین را فراهم می کند . این قایق علاوه بر پارو درون بسته بندی خود دارای یک عدد پمپ باد دستی سایز متوسط می باشد که باد کردن این قایق را در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر می کند . علاوه بر لوازم جانبی این محصول یک عدد سام حمل دسته دار اینتکس برای شما ارسال می شود که جا به جایی را در مکان هایی با مسافت های طولانی نیز به راحتی امکان پذیر می کند . به بهره گیری از بدنه ای مقاوم با جنس بدنه پی وی سی دو لایه ، قابلیت تحمل وزن این محصول به 180 کیلو گرم رسیده است که استاندارد قایق های بادی دو نفره می باشد . پی وی سی استفاده شده در ساخت بدنه قایق بادی اکسپلورر از نوع چرمی می باشد که در برابر فشار و ضربه بسیار مستحکم می باشد و علاوه بر آن با رویه ای از نوع الیاف شمعی به خوبی می تواند در فضای باز و زیر نور آفتاب نیز کارایی خود را به نمایش بگذارد . وزن این قایق بادی اینتکس به همراه تمامی لوازم جانبی که به همراه خود دارد 16.7 کیلو گرم می باشد که کمی از نسل قبلی خود سنگین تر است اما کیفیت ساخت بسیار بالاتری دارد .

قایق بادی دو نفره کایاک ورزشی اینتکس 2021

قایق بادی دو نفره ورزشی یکی دیگر از محصولات باکیفیت ارائه شده از شرکت جیلونگ می باشد که با داشتن ظاهری خاص مدت ها می تواند در ذهن مخاطب باقی بماند. همین ساختار خاص باعث ایجاد یک سری کارایی مهم برای شخص مصرف کننده شده است که با وجود این محسنات برای استفاده بیش تر ورزشکاران و یا حتی افراد عادی نیز مناسب می باشد. این خصوصیات مثبت به صورت زیر می باشد.

قابلیت بدنه خاص قایق بادی دو نفره کایاک ورزشی اینتکس 2021 : این قایق بادی باکیفیت دارای ابعاد 350 سانتی متر طول و 78 سانتی متر عرض برای استفاده دو نفر طراحی شده است که ظاهری به مانند موز دارد. علت طراحی بدنه این محصول به شکل میوه موز این است که ساختار این میوه دارای عرض کم و درازای بیش تری می باشد و در قرار گرفتن در مسیر آب شتاب بیش تری پیدا می کند. با مشاهده این محصول بادی می توان دید که صندلی های آن همگی دارای نشیمن و پشتی بسیار نرم می باشد تا در هنگام استفاده و برای طی کردن مسافت های طولانی طی مدت زمان زیاد فرد را دچار خستگی نکند. این نشیمنگاه ساختاری موج دار دارند که برای راحتی بیش تر افراد این گونه طراحی شده است.

نوع جنس بدنه قایق بادی دو نفره کایاک ورزشی اینتکس و خصوصیات آن : در طراحی و ساخت این قایق بادی ظرافت و دقت فراوانی به کار رفته است و هر قسمت بنا به دلایل قابل توجهی ساخته شده است. همچنین نحوه قرار گرفتن هر شیء بر روی این محصول نیز تابع دلایل مهمی می باشد که بیش تر به آن می پردازیم. این قایق بادی دو نفره دارای بدنه ای با جنس پی وی سی سه لایه می باشد که با وجود لایه های زیاد در برابر برخورد اشیاء گوناگون به بدنه دچار آسیب نمی شود و از خود مقاومت بالایی نشان می دهد همچنین در مقابل نفوذ آب به درون قایق بادی نیز مقاوم است و در زمان استفاده در مدت طولانی و در معرض حرکات آب دچار پوسیدگی نمی شود. این محصول به دلیل ساختار خود دارای شتاب بالا می باشد که برای ورزشکاران و استفاده در مسابقات قایق رانی گزینه مطلوبی به حساب می آید. 

وسایل همراه قایق بادی دو نفره کایاک ورزشی اینتکس : این محصول به صورت بسته بندی در یک جعبه به دست افراد خریدار می رسد که در آن بسته بندی یک سری ابزار و وسایل وجود دارد. یکی از مهم ترین وسایل موجود در بسته بندی قایق بادی برچسب تعمیرات می باشد که برای تعمیر آسیب های جزئی بدنه استفاده می شود اما باید توجه داشت که در هنگام بروز حوادثی چون پارگی بدنه نمی توان از این چسب تعمیرات استفاده نمود چرا که این کار باعث از بین رفتن پارگی نشده و در هنگام استفاده آب در زمان کوتاهی کل فضای داخل قایق بادی را پر میکند. دیگر وسیله ای که برای این قایق بادی درنظر گرفته شده است اهرم نگهدارنده پارو می باشد که بر روی دو طرف بدنه قرار گرفته است. علت وجود این اهرم ها این است که با گذاشتن پارو تعادل قایق حفظ شود و در زمان نشستن داخل قایق از تکان خورد و بهم خوردن تعادل آن جلوگیری کند. ابزار دیگری که برای این قایق بادی در نظر گرفته شده است توری و طناب نجات می باشد که در هنگام لزوم برای مواقع بروز خطر از آن استفاده می شود.

چند نکته برای محافظت از قایق بادی دو نفره کایاک ورزشی اینتکس

برای این که قایق بادی برای مدت زمان طولانی داشته باشیم باید یک سری نکات را رعایت کنیم تا امکان صدمه دیدن بدنه کاهش پیدا کند. یکی از این نکات گذاشتن قایق بادی در خشکی به مدت طولانی است. در این هنگام امکان برخورد اشیاء نوک تیز به آن افزایش میابد و همچنین در خشکی امکان برخورد تابش آفتاب و آسیب رسیدن به بدنه بیش تر می شود. در زمان سوراخ شدن بدنه قایق بادی هر چه سریع تر باید برای تعمیر آن اقدام نمایید و از افزایش صدمه بیش تر جلوگیری نمایید.

بهترین روش برای خرید قایق بادی دو نفره کایاک ورزشی اینتکس برای خرید قایق بادی دو نفره کایاک ورزشی اینتکس 2019 در کم ترین زمان و راحت ترین راه  به نمایندگی رسمی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
ورزشی
طول
350 سانتی متر
عرض
78 سانتی متر
ارتفاع
52 سانتی متر
تحمل وزن
180 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای توری و طناب نجات
دارای سه محفظه باد
دارای کیت تعمیرات
دارای اهرم نگهداری پارو
اقلام همراه
کیت تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
جیلونگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...