قایق بادی دو نفره چلنجر 2 مدل 2018

کد intex 68367 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 236 سانتی متر
  • عرض: 114 سانتی متر
  • ارتفاع: 41 سانتی متر
5%
4,150,000
3,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 2 یکی از انواع  قایق های بادی ساخت شرکت اینتکس ، که برای استفاده در دریا میتوان از آن استفاده کرد عرضه در نمایندگی محصولات بادی

قایق بادی چلنجر 2 یکی از انواع  قایق های بادی ساخت شرکت اینتکس میباشد که در دسته بندی قایق های تفریحی قرار میگرد که به تازگی به بازار عرضه و با ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته مورد توجه بسیاری از خریدارن قرار گرفته و به فروش بالایی دست پیداکرده است.از اولین ویژگی های این محصول میتوان به طراحی جدید آن اشاره کرد که در واقع نسخه به روز شده ی مدل قدیمی آن است که به زیبایی هر چه تمام تر انجام شده.

در طراحی بدنه ی این قایق بادی از ترکیب رنگ آبی  و بخش هایی با رنگ زرد همراه شده و جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است. بخش اصلی این قایق بادی از لایه های وینیل ساخته شده است که در عین انعطاف خوب برای حمل و نقل دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و در برابر آب و نور خورشید نیز صدمه ای نمیبیند. در کناره های این قایق دو عدد حلقه برای نگهداری پاروو  قرار داده شده است که از جنس پلاستیک نرم می باشد و شما را در پارو زدن کمک میکند.. لازم به ذکر است که همراه این محصول دو عدد پارو فرانسوی از جنس پلاستیک به همراه پمپ باد دستی قرار داده شده تا از هزینه های اضافی همراه این قایق بادی جلوگیری شود. 

قایق بادی دو نفره چلنجر 2 مدل 2018

قایق بادی دو نفره چلنجر 2 مدل 2018 یکی از انواع پرفروش قایق بادی دونفره حرفه ای بوده که کیفیت بدنه بالا وهمچنین طراحی استاندارد و ایمن دارد. این نوع قایق بادی برای استفاده در داخل آب های ارام و رودخانه ها و همچنین دریا طراحی شده که به راحتی راه اندازی و جمع اوری می شود. همچنین مرغوبیت جنس بدنه و وزن کم بدنه این قایق بادی موجب شده یک گزینه مناسب برای استفاده در زمان سفر با تمامی شرایط آب و هوایی باشد. در این مقاله قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه با ما باشید.


طراحی ظاهری استاندارد قایق بادی

قایق بادی دو نفره چلنجر 2 مدل 2018 دارای طراحی ظاهری قدرتمند و عالی بوده که موجب سهولت در استفاده از محصول می شود. دماغه این قایق بادی کاملا نیم دایره می باشد. حد فاصل نشیمنگاه تا این دماغه نیز نسبتا بالا بوده تا در زمان وجود امواج آب ایمنی شما حفظ شود. بدنه اصلی این محصول آبی رنگ بوده اما طراح های ایجاد شده بر روی این بدنه کاملا زرد می باشد. در بخش ابتدایی محصول یک قلاب بزرگ تعبیه شده تا بتوانید از این طریق قایق را تا رسیدن به روی آب بر روی سطح زمین بکشید. البته تمامی محیط اطراف قایق بادی دارای قلاب بوده که این نقاط محلی مناسب برای اتصال طناب نجات می باشد. در بخش میانه محصول نیز تعداد دو عدد گیره برای قرار دادن پاروهای قایق بادی وجود دارد. این نقاط در مرکز قایق بادی بوده به طوری که نیروی مورد نیاز برای حرکت و حفظ تعادل بدنه اصلی بر روی سطح اب را به سهولت تامین کند. این قایق بادی دارای کف مواجی می باشد. این کف مواج راحتی شما را در زمان استفاده مهیا کرده و کاملا طبی است. توجه داشته باشید به دلیل نداشتن نشیمنگاه شما می توانید از فضای داخلی قایق بادی نهایت استفاده را ببرید.


کیفیت بدنه قایق بادی

این قایق بادی از تولیدات موفق و درجه یک کمپانی اینتکس در زمینه تجهیزات تفریحی می باشد. به همین دلیل بوده که برای تولید و طراحی آن از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده به طوری که بتواند بدون افت کیفیت تا سال های طولانی برای شما استفاده داشته باشد. در همین راستا عنوان می کنیم که بدنه اصلی این قایق بادی از پلاستکی فشرده وینیل تولید شده که کیفیت و همچنین توان تحمل وزن بسیار بالایی دارد. این مواد اولیه با اخرین تکنولوژی روز دنیا فرم گرفته شده تا دوام و استحکام قابل توجهی نیز داشته باشند. به همین دلیل بوده که بدنه این قایق بادی می تواند در برابر کاهش و یا افزایش دمایی هوا و همچنین دمای آب کیفیت خود را حفظ کرده و همچنین تابش مستقیم نور خورشید و بارندگی آسیبی برای بدنه آن ایجاد نکند. لازم به ذکر بوده میزان مقاوم ماندن بدنه این قایق به میزانی بوده که در اثر برخورد با سنگ های کف رودخانه و یا وارد شدن فشار بالای آب همچنان می تواند فرم و کیفیت خود را حفظ نماید. این بدنه می تواند وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده که از دلایل مهم استحکام بدنه قایق بادی به شمار می رود. توصیه می کنیم برای حفظ کیفیت و طول عمر بالای این قایق بادی میزان وزن یاد شده را بر روی سطح خشکی به بدنه محصول وارد نکنیذ.


تجهیزات جانبی قایق بادی

شما برای استفاده و راه اندازی و همچنین نگهداری از قایق بادی نیاز به برخی تجهیزات جانبی داشته که این قایق بادی به طور کامل دارای یک محصولات می باشد. محصول فوق در داخل بسته بندی خود دارای یک عدد پمپ باد دستی مخصوص اینتکس بوده که برای لوازم بادی طراحی شده و می تواند در زمانی کوتاه بدنه محصول را برای استفاده شما باد کند. همچنین دارای یک عدد ساک حمل بوده تا با حفظ کیفیت بدنه محصول بتوانید به راحتی آن را حمل و جا به جا نمایید. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز وجود داشته که موجب می شود در صورت بروز آسیب برای بدنه قایق بادی بتوانید این رویه را رفوه کنید. محصول در داخل جعبه بسته بندی مجهز به یک جفت پاروی پلاستیکی نیز بوده که استفاده از قایق بادی را به سهولت ممکن خواهد کرد.


خرید قایق بادی

قایق بادی دو نفره چلنجر 2 مدل 2018 محصولی استاندارد و اورجینال بوده که طول عمر بالا و قیمت مناسبی دارد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی محصولات بادی و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت این قایق بادی را خریداری نمایید.

نوع
تفریحی
طول
236 سانتی متر
عرض
114 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلو گرم
جنس رویه
وینل
ضخامت بدنه
0.5 میلی متر
جنس کف
وینیل دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای طناب نجات
ضد اشعه آفتاب
طراحی زیبا
ساختار ضخیم
نوع پارو: فرانسوی (پلاستیکی)
جنس: وینیل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...