قایق بادی دو نفره چیریکی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 243 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 31 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره چیریکی یکی از زیبا ترین و کار آمد ترین محصولات شرکت بست وی می باشد این محصول با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس تهران

قایق بادی دو نفره چیریکی یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات شرکت بست وی می باشد که از ساختاری بسیار مناسب و قوی تشکیل شده است . رویه این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد و همچنین با توجه به تحمل وزن بالایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول و نفر همزمان استفاده نمایید .


این محصول دارای کف بادی ضد تغریق می باشد که به شما کمک می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول دارای بدنه انعطاف پذیر می باشد که به شما کمک می کند که این محصول را به راحتی جمع کرده و به حجم کوچکتر تبدیل نموده و به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به بدنه مقاوم در برابر فشار و دمای مختلف آب می باشد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در شرایط جوی مختلف استفاده نمایید .


در قسمت کناری این محصول یک اهرم برای نگهدارای پارو طراحی شده و همچنین یک دستگیره تعبیه شده که به کمک آن می توانید تعادل قایق را حفظ نموده و از وارونه شدن قایق جلوگیری نمایید . این کالا دارای دفترچه راهنما می باشد که به کمک آن می توانید به راحتی محصول را در کمترین زمان ممکن راه اندازی نموده و با یک پمپ باد کوچک می توانید به سرعت قایق را باد کرده و از این محصول استفاده نمایید . این کالا دارای برچسب تعمیرات می باشد که به راحتی می توانید در صورت صدمه دیدن قایق آن را به راحتی تعمیر نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی دو نفره چیریکی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قایق بادی دو نفره چیریکی

قایق بادی دو نفره چیریکی یکی دیگر از محصولاتی است که به تازگی تولید شده است و ظاهری خاص و زیبا دارد. این قایق بادی ظرفیت دو نفره دارد تا افراد با دوست و یکی از اعضای خانواده خود بتوانند در در داخل آن حضور داشته باشند. قایق بادی بدنه ای به شکل پارچه های چریکی دارد به طوری که به منظور گشت های ساحلی نیز خریداری می شود و با آن می توان تجهیزات ماموران ساحل را تکمیل نمود. این محصول راحت و نرم است به طوری که نشیمن آن بادی و توخالی بوده و می تواند به داخل فرو برود و در زمان استفاده نکردن مجدد به حالت اصلی خود برگردد. این قایق بادی توانایی استفاده در آب های آرام و خروشان را نیز داشته و می تواند مدت زمان طولانی را بر روی آب باشد و مصافت های زیادی را نیز بپیماید. با وجود مزیت های فراوانی که این محصول بادی دارا می باشد خرید آن با قیمت مناسب توسط خانواده لازم و ضروری است تا در مسافرت به محل هایی که دارای آب هستند استفاده شود. این محصول دارای ویژگی های زیر است:


ضد تعریق بودن قایق بادی

این محصول سطحی صاف دارد که بر روی آن طراحی هایی موج گونه شکل گرفته است. این طراحی ها بر روی بخش نشیمن می باشند تا افراد در زمان نشستن حالت خوشی را حس کنند. علاوه بر آن بدنه دارای قابلیت ضد تعریق بوده و می تواند به بهترین شکل افراد را در هوای گرم در شرایط مطلوب نگه دارد و آن ها را نیز مشغول سرگرمی کند. به طوری که گرما و آفتاب سوختگی نیز شامل حال آن ها نشده و در سلامت کامل باشند. ضد تعریق بودن بدنه باعث می شود حساسیت برای افراد ایجاد نشود و پوست بدن آن ها در ارتباط با بدنه حالت مناسبی را کسب کند. همچنین این قایق بادی با وجود چنین مزیتی می تواند در تابستان نیز در داخل آب ها حتی تالاب ها نیز حضور داشته باشد و مشکلی نیز برای افراد رخ ندهد. این ویژگی به دلیل توخالی بودن بدنه می باشد که امکان تحرک هوا در داخل آن وجود دارد بنابراین دمای داخلی نیز در حالت تعادل باقی خواهد ماند و فشار آن کم و زیاد نمی شود.


به همراه داشتن تجهیزات لازم

برای استفاده درست از فضاهای آبی علاوه بر قایق بادی به وسایل و تجهیزات دیگری نیز نیاز است تا با آن بتوان به راحتی در این محل ها به تفریح و سرگرمی پرداخت. این وسایل و تجهیزات می تواند کارایی محصول را بالا برده و در کنار آن فعالیت های دیگر نیز انجام گیرد. در قایق بادی تجهیزات و وسایل لحاظ شده است به طوری که با وجود آن دیگر نیازی به به همراه داشتن وسایل جانبی نیست چرا که این اجزا در کنار هم بر روی قایق بادی وجود دارد. وسایل مورد نیاز جهت ماهیگیری طناب ماهیگیری است که بر روی بدنه محصول نصب شده است تا در صورت نیاز از بدنه جدا شده و به تفریح افراد بپردازد. این طناب دوام و طول عمری مشابه با طناب های دیگر دارد و می تواند کار را به درستی انجام دهد. علاوه بر آن پارو ها بر روی بدنه قرار می گیرند و اهرمی برای نگه داری آن وجود دارد. بنابراین در زمان ایست می توان پارو ها را بر روی محلی مناسب قرار داد تا از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری شود.


نحوه راه اندازی و نصب محصول

روش راه اندازی و نصب قایق بادی آسان است و تمامی مراحل آن به وضوح و مفصل در دفترچه راهنما شرح داده شده است. این کار تنها با وجود پمپ باد صورت می گیرد که در محل مورد نظر بر روی بدنه قرار گرفته و می تواند در کم ترین زمان قایق بادی را به شکل مورد استفاده در بیاورد. به همین جهت است که نصب و راه اندازی این محصولات کوتاه و آسان است.


خرید

برای خرید قایق بادی دو نفره چیریکی با سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و از دسته بندی مربوط به قایق بادی محصول را انتخاب نمایید.

نوع
تفریحی
طول
243 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
31 سانتی متر
تحمل وزن
170 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای اهرم ماهیگیری
دارای طناب نجات
دارای کیسه حمل اشیا
دارای دستگیره حمل
جنس بدنه از PVC برزنتی
دارای کف بادی و مواج
مناسب سنین مختلف
دارای اهرم مخصوص پارو و ماهیگیری
دارای پارو آلومینیومی
دارای برچسب تعمیرات
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...