قایق بادی دو نفره کایاک برند کلمن امریکا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 317 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
5,330,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره کلمن یکی از محصولات فوق العاده با کیفیت ساخت آمریکایی ،  عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی کایاک دو نفره کلمن یکی از محصولات فوق العاده با کیفیت آمریکایی می باشد که با جدید ترین استاندارد های روز دنیا تولید و روانه بازار شده است.


بخش اصلی بدنه این محصول از لایه های پی وی سی و پلی اتیلن تشکیل شده است که فشار وارده را تا حد بالایی تحمل می کند. تحمل وزن این قایق 180 کیلوگرم بوده  که برای دو نفره و استفاده ورزشی کاملا مناسب است. ظاهر این قایق در مقایسه با سایر قایق های کایاک کمی متفاوت است. بخش اصلی آن که شامل بدنه و دیواره ها است از آبی تیره و صندلی و بخش پشتی و جلویی آن از رنگ نارنجی بهره می برند که باعث به وجود آمدن بخش های بسیار زیبایی برای این محصول شده است.


کلمن برای صرفه جویی و پایین آوردن هزینه های ساخت این محصول صندلی عقب و دماغه پشتی قایق را یک تکه کرده که مزیت ها و معایت خاص خود را دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قایق بادی دو نفره کایاک برند کلمن آمریکا

قایق های بادی کایاک در طرح ها و قابلیت های متنوع ساخته شده اند که وجه اشتراک آن ها کیفیت بالای قایق می باشد. قایق بادی فوق یکی از بهترین و نمونه بسیار با کیفیت ساخت آمریکا می باشد که با پیشرفته ترین صنایع روز دنیا طراحی و ساخته شده است. 


طراحی جذاب 

قایق کایاک دو نفره دارای طراحی خاص بوده که در نگاه اول توجه مشتری را جذب می کند. قایق بادی فوق در نگاه اول شبیه به قایق های قدیمی سرخپوستی می باشد که وجود گیره های طناب نجات به صورت زیکزاکی در ابتدا و انتهای قایق این تفکر را تشدید می کند. رنگ قایق بادی کایاک دو نفره آبی است. در ابتدا و انتهای قایق رنگ زرد و خطوطی قرمز رنگ را مشاهده می کنیم. کف قایق بادی کایاک از نوع مواج بادشو می باشد و به رنگ آبی است. این ساختار بسیار راحت و طبی می باشد و قایق سواران خسته نخواهند شد. دو عدد صندلی بادی با ساختار مواج نیز در قایق تعبیه شده است که به امنیت و راحتی قایق سواران کمک بیشتری می کند. این صندلی ها به رنگ زرد بوده و خطوطی به رنگ قرمز بر روی آن قابل مشاهده است. 

کیفیت ساخت 

برای بالا بردن کیفیت این قایق نسبت به دیگر نمونه ها یک لایه پلی اتیلن بر روی بدنه این قایق وجود دارد که تا حد قابل توجهی مقاومت قایق را در برابر ضربه و فشار بالا می برد. کف محصول نیز دو لایه بادی می باشد. فناوری ساخت این قایق به گونه ای است که وزن بسیار پایینی داشته و به سادگی می توان آن را جابه جا کرد. جنس بسیار محکم و مقاوم این قایق باعث شده از آن بتوان در آب های عمیق و دریاها هم استفاده کرد. شما فقط پس از باد کردن قایق از کشیدن آن بر روی سطوح سنگی و تیز جلوگیری کنید و از نزدیک کردن اجسام تیز به آن خودداری کنید. در صورت رعایت کردن نکات فوق این قایق بادی طول عمر بسیار بالایی دارد. در صورت آسیب دیدن بدنه جهت تعمیرات تخصصی به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده تا کارشناسان در کوتاهترین زمان جهت ترمیم بدنه قایق اقدام کنند. 


ابعاد و کارایی 

این قایق بادی با طول 317 سانتی متر، عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر، مناسب برای استفاده دو نفر می باشد. هم چنین دارای وزن بسته بندی کمی بوده و تحمل وزن بسیار بالایی دارد. (180 کیلوگرم) تحمل وزن ذکر شده مربوط به داخل آب می باشد. در خارج از آب از نشستن در قایق خودداری کنید تا به بدنه آن آسیب وارد نشود. از این قایق می توان برای ماهیگیری در آب های عمیق استفاده نمود. هم چنین برای مسابقات قایق سواری گروهی نیز مناسب است و توجه قایق سواران بسیاری را جلب می کند. شما به سادگی می توانید در هر محیطی با استفاده از پمپ (قابل خرید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران) قایق را باد کنید و به داخل آب بیندازید. هم چنین با استفاده از پارو (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) آن را هدایت کنید.


اقلام همراه 

به همراه این قایق بادی شگفت انگیز یک بسته برچسب تعمیرات به شما تقدیم می شود که با استفاده از آن در صورتی که قایق آسیب جزئی دید می توانید آن را ترمیم کنید. هم چنین یک عدد دفترچه راهنما نیز وجود دارد تا درصورت لزوم بتوانید به آن مراجعه نمایید. اگر در خصوص قایق های بادی احتیاج به مشاوره و سوال داشتید می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند. یک عدد طناب نجات نیز به همراه قایق موجود می باشد. 


در پایان 

قایق بادی دو نفره کایاک برند کلمن آمریکا از سری قایق های با کیفیت و محکم موجود در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران می باشد. برای خرید قایق بادی می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و سایر نمونه ها را مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود قایق بادی را انتخاب نمایید. هم چنین با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

نوع
تفریحی
طول
317 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
180 کیلو گرم
جنس رویه
PVC و پلی اتیلن
جنس بخش کناری
PVC و پلی اتیلن
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در آب های عمیق
دارای کف و صندلی بادی
دارای طناب نجات
مناسب بزرگسال
دارای وزن و حجم کم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
کلمن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...