قایق بادی دو نفره کایاک مدل جدید

کد intex 68306 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: ورزشی
  • طول: 351 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
13%
11,300,000
9,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره اینتکس از جدیدترین مدل های قایق بادی دو نفره می باشد که در سال جاری طراحی و تولید شده است.

قایق بادی کایاک دو نفره اینتکس از جدیدترین مدل های قایق بادی دو نفره می باشد که در سال جاری طراحی و تولید شده است. رنگ بندی ویژه این محصول به همراه طراحی و مدل جدید ورزشکاران و طرفداران زیادی دارد و بسیار پر فروش بوده است. این قایق بادی دارای پمپ و پارو و دوکوسن نشیمن می باشد. کف آن بادی است و طناب نجات دارد. این محصول برچسب تعمیرات دارد. این قایق بادی بیشتر مخصوص ورزش در آبهای آزاد است. در دریا و سد می توان از آن استفاده کرد. پاروی این محصول یک تکه است که از دو طرف قابل پارو زدن می باشد . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید . 


قایق بادی حرفه ای دونفره کایاک چلنجر از سری قایق بادی های تولید شده توسط کارخانه اینتکس بوده که به دلیل کیفیت بالا و طراحی بدنه متفاوتی که داشته قابل استفاده در رودخانه های پرتلاطم و آب های آرام می باشد. این قایق بادی دارای طراحی ظاهری منحصر به فردی بوده که شامل بخش ابتدایی کاملا نوک تیز بوده که این نوع طراحی بدنه می تواند ایمنی شما را در زمان حرکت پرسرعت آب و امواج دریا حفظ کرده و از واژگونی قایق جلوگیری کند. برای راحتی شما در زمان استفاده فضای داخلی محصول شامل دو عدد صندلی بادی مواج بوده که به صورت پشت سرهم طراحی شده و می توانید با آرامش کافی این این نقاط استفاده کنید. در بخش ابتدایی بدنه محصول یک تور نیز تعبیه شده تا بتواند شاخ و برگ و حتی ماهی های رودخانه را به خود جذب نماید.


این قایق بادی به همراه خود دارای برچسب تعمیرات ، دو عدد پارو ، یک عدد طناب نجات و یک عدد پمپ باد دستی بزرگ اینتکس بوده که نیاز شما را برای خرید تجهیزات اضافی برطرف می کند. بدنه اصلی این قایق بادی از جنس مرغوب و با کیفیت پلاستیک فشرده پی وی سی با رویه برزنتی تولید شده تا بتوانید از این محصول در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرده و لذت ببرید. توجه داشته باشید کف محصول به دلیل تماس با سطح آب و تحمل 250 کیلوگرم وزن بر روی خود از جنس پی وی سی دولایه بوده و برای راحتی شما در زمان استفاده از نوع بادشو تولید شده است. در داخل بسته بندی محصول یک عدد دفترچه راهنما نیز وجود داشته تا بتوانید مراحل ساده راه اندازی محصول و روش های مراقبت از آن را آموزش ببنید. اگر قصد خرید قایق بادی دونفره اصل را دارید می توانید به نمایندگی رسمی محصولات بادی در ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید

قایق بادی دو نفره کایاک مدل جدید

قایق های بادی در دو نوع تفریحی و حرفه ای تولید می شوند. قایق های بادی تفریحی مخصوص استفاده در تمامی آب های آرام می باشد و برای ماهیگیری و سایر تفریحات آبی در رودخانه های آرام و دریاچه ها و ... استفاده می شود. قایق های بادی حرفه ای دارای ساخت متفاوتی نسبت به قایق های تفریحی می باشند و می توان از آن ها علاوه بر استفاده در آب های پر تلاطم، بهره برداری تفریحی نیز نمود. قایق بادی دو نفره کایاک مدل جدید از بهترین نوع این قایق های بادی می باشد که توسط تولید کننده اینتکس ساخته شده است. 


طراحی ظاهری قدرتمند

قایق بادی حرفه ای چلنجر دارای ظاهری بسیار عالی برای مسابقات قایق سواری می باشد. این قایق جذاب دارای دماغه ای باریک می باشد. طول این دماغه زیاد است و فاصله دماغه تا نشیمنگاه زیاد می باشد. این مدل طراحی باعث می شود سرعت قایق بسیار بالاتر برود. هم چنین به دلیل زیاد بودن فاصله نشیمنگاه تا نوک قایق، امنیت شخص بالاتر می رود. در این نوع طراحی به دلیل نازک بودن نوک دماغه اصطکاک نوک قایق با آب، به حداقل می رسد و سرعت به بالاترین حد ممکن خواهد رسید. بر روی بدنه قایق گیره های مشکی رنگی را مشاهده می کنید که برای اتصال تور ماهیگیری به کار می رود. هم چنین طناب نجات نیز به این گیره ها متصل می شود. این قایق به رنگ مشکی و سبز طراحی شده است. بدنه قایق به رنگ سبز می باشد که بر روی آن نام قایق نقش بسته است. در قسمت داخل قایق صندلی های بادی را مشاهده می کنید که مشکی رنگ می باشند. این صندلی ها مواج بوده و به صورت کاملا طبی طراحی شده اند تا در هنگام قایق سواری های طولانی مدت به کمر شما آسیب وارد نشود.


کیفیت ساخت قایق بادی : قایق بادی کایاک توسط شرکت بزرگ اینتکس ساخته شده است. شرکت بزرگ اینتکس جزو معدود شرکت هایی است که توانسته در جهان به توزیع محصولات خود بپردازد و تمامی مشتریان را راضی نگه دارد. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و با آخرین فناوری های روز دنیا ساخته شده است. برای خریداران محصولات بادی وجود نام اینتکس بر روی محصول کافی است تا به بالا بودن کیفیت محصول اطمینان حاصل کنند. قایق بادی کایاک از بهترین نوع پلاستیک فشرده ساخته شده است و در تولید آن سعی شده تا از بهترین دستگاه ها و ماشین آلات استفاده شود تا محصولی بسیار مقاوم و محکم داشته باشیم. این قایق در شرایط جوی مختلف و با گرم و سرد بودن دمای هوا و دمای آب به هیچ وجه تغییر نمی کند و کیفیت آن دچار خلل نمی شود. هم چنین بدنه به گونه ای ساخته شده است که در برابر ضربه های ناشی از برخورد قایق به سنگ ها و فشار ناشی از آب به سادگی آسیب نمی بیند و خراب نمی شود. این محصول دارای تحمل 250 کیلوگرم وزن می باشد که با توجه به استحکام بدنه آن، تحمل وزن بالایی را دارد. با داشتن این تحمل وزن شما می توانید به راحتی وسایل مورد نیاز خود جهت ماهیگیری را به همراه ببرید. البته لازم به ذکر است تحمل وزن گفته شده مربوط به استفاده قایق در داخل آب می باشد. برای جلوگیری از افت کیفیت بدنه قایق بادی باید از نشستن بر روی قایق در خشکی اجتناب کنید. 


سایر ویژگی های قایق بادی : این قایق بادی دارای طول 351 سانتی متر و عرض 76 سانتی متر می باشد. ارتفاع قایق نیز 38 سانتی متر است. به همراه این قایق بادی یک عدد پمپ دستی بزرگ به شما داده می شود تا بتوانید به وسیله آن قایق را راه اندازی نمایید. دو عدد پارو آلومینیومی نیز به همراه این قایق بادی موجود است. این پاروها بسیار سبک می باشند و مقاومت بالایی در برابر فشار آب دارند. وزن بسته بندی این قایق بادی نیز 18 کیلوگرم می باشد که می توانید به سادگی آن را حمل و جابه جا کنید. 


روش خرید : برای تهیه قایق بادی دو نفره کایاک جدید با ارزان ترین قیمت به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، قایق بادی را درب منزل خود تحویل بگیرید.

نوع
ورزشی
طول
351 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
160 کیلو گرم
جنس رویه
PVC سه لایه برزنتی
جنس بخش کناری
PVC سه لایه برزنتی
جنس کف
PVC سه لایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 18 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای دو نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
دارای توری تعبیه شده در بدنه
نوع: یک نفره
جنس: PVC سه لایه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...