قایق بادی ساده دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی ساده دو نفره از سری محصولات زیبا و پرکاربرد شرکت بزرگ بست وی می باشد ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی ساده دو نفره از سری محصولات زیبا و پرکاربرد شرکت بزرگ بست وی می باشد ، این شرکت در ساخت انواع قایق های بادی تجارب زیادی دارد و توانسته است نظر مشتریان را به محصولات خود جلب کند. این قایق بادی تفریحی در ابعاد مناسبی ساخته شده و برای استفاده دو نفر بسیار مناسب می باشد ، طول این قایق 198 سانتی متر ، عرض قایق 122 سانتی متر و ارتفاع آن 36 سانتی متر می باشد. علاوه بر این این قایق بادی تفریحی تحمل وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را داراست. به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع دستی مجزا وجود دارد که به خریدار برای استفاده آسان تر از این محصول کمک بسیاری می کند. این محصول زیبا را شما می توانید با کمترنی قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

قایق بادی ساده دو نفره

شرکت بزرگ بست وی از شرکت های تولید کننده محصولات بادی می باشد که توانسته است به موفقیت بالایی برسد. این شرکت بزرگ محصولات خود را در سرتاسر جهان توزیع می کند و همواره توانسته تا رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید. این شرکت انواع قایق های بادی تفریحی و ورزشی را تولید کرده است. قایق بادی ساده دو نفره یکی از قایق های بادی با کاربری تفریحی می باشد که برای استفاده در تمامی آب های آرام طراحی شده است. این قایق دارای قیمتی بسیار مناسب می باشد و می توانید آن را از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تهیه بفرمایید. 


ظاهر ساده و جذاب

این قایق دارای فرم کلی بیضی می باشد. دماغه قایق بسیار پهن می باشد. این گونه طراحی باعث شده است تا بتوانید به سادگی در آب از قایق استفاده نمایید و قایق بادی در اثر تکان های مکرر واژگون نشود. دیواره های قایق بادی نیز پهن و کوتاه است. این قایق بادی به زیبایی بر روی آب قرار می گیرد و در اثر قدرت کشش آب، تعادل قایق به راحتی حفظ می شود و برای سرنشینان از ایمنی بالایی برخوردار است. دور تا دور قایق گیره های مشکی رنگی قرار دارد که از جنس پلاستیک با استحکام بالا می باشد. به این گیره ها یک طناب نجات متصل است که در صورت افتادن سرنشینان به داخل آب، می توانند از این طناب استفاده کرده و به داخل قایق بازگردند. رنگ غالب بدنه این قایق بادی زرد رنگ می باشد که بر روی آن طرح های زیبای نقره ای موجود است. در کناره های قایق نیز اهرم نگه دارنده پارو موجود است که می توانید با قرار دادن پارو در داخل این اهرم، فشار پارو زدن را بر روی بدن فرد کمتر کنید و راحت تر پارو زده و قایق را هدایت نمایید. کفی قایق بادی به صورت مواج بوده و دارای خطوط فرو رفته موازی می باشد. این گونه طراحی باعث شده است انعطاف کفی قایق بالاتر برود. در صورت نشستن طولانی مدت بدن شخص اذیت نمی شود و فرد می تواند به راحتی به قایق سواری بپردازد. کفی قایق به صورت ضد حساسیت و ضد تعریق طراحی شده است. این قایق بادی دارای طراحی ساده ای می باشد که در اولین نگاه توجه خریدار را جلب می کند و با توجه به نوع ساخت بدنه، قایق سواری توسط آن بسیار ساده بوده و به راحتی می توان قایق را هدایت کرد. 


بدنه ای با طول عمر بالا

قایق بادی ساده از بهترین مواد اولیه و توسط بهترین فناوری های روز دنیا ساخته شده است. این قایق بادی دارای بدنه ای مقاوم در برابر فشار آب و ضربه ها می باشد که در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها می توانید از این قایق استفاده نمایید. بدنه قایق بادی بسیار سبک بوده که قابلیت جابه جایی قایق را برای شما تسهیل می کند. ظرفیت قایق بادی دو نفر می باشد و تحمل وزنی معادل 120 کیلوگرم را دارا است. برای نگاه داری این قایق به بهترین شکل، باید از فرو کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و قایق را بر روی زمین نکشید. برای حمل قایق باید از دستگیره های حمل استفاده کرده و قایق را کاملا از روی زمین بلند کنید. هم چنین پس از راه اندازی قایق در خشکی نباید بر روی قایق بنشینید. نشستن روی قایق فقط در داخل آب مجاز است.


 

سایر مشخصات : به همراه قایق بادی ساده دو نفره یک پمپ باد دستی موجود می باشد. شما برای راه اندازی این قایق کافی است پس از خارج کردن قایق از بسته بندی، توسط این پمپ باد در زمان بسیار کوتاهی قایق را باد کنید و به داخل آب بیندازید. هم چنین یک بسته برچسب تعمیرات و یک دفترچه راهنما نیز در بسته بندی قایق موجود می باشد. 


روش خرید : برای خرید قایق بادی ساده دو نفره با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس تهران سفارش خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت، قایق بادی را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
تفریحی
طول
198 سانتی متر
عرض
122 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلو گرم
جنس رویه
PVC چند لایه
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 13.5 کیلوگرم
دارای طناب نجات
دارای اهرم نگهدارنده پارو
دارای کف بادی
ظرفیت: 2 نفر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...