قایق بادی سه نفره اکسپلورر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 211 سانتی متر
  • عرض: 117 سانتی متر
  • ارتفاع: 41 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره اکسپلورر اینتکس ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران

قایق بادی سه نفره اکسپلورر اینتکس از سری قایق های بادی ساده این شرکت برای انواع تفریحات آبی و همچنین ماهیگیری که ساخته شده از جنس PVC چند لایه برزنتی می باشد. محصولی سبک و با کیفیت برای استفاده در آب های آرام رودخانه ها و دریاچه ها. این قایق بادی دارای کف بادی بوده که نشستن بر روی آن را لذت بخش می کند.


علاوه بر این وجود دو پارو پلاستیکی همراه این قایق می تواند این محصول را برای استفاده کامل کند . این محصول زیبا را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 


قایق بادی سه نفره اکسپلورر

قایق های بادی از سری محصولات بادی و تفریحی بوده که طرفداران بالایی داشته و شما می توانید برای تفریحات خود و یا حتی زمان ماهیگیری از این گروه محصولات استفاده کنید. این محصولات با در نظر گرفتن نوع طراحی بدنه ، اقلام همراه ، سایز و تحمل وزن ، کیفیت و طول عمر و... مورد انتخاب قرار می گیرند. یکی از باکیفیت ترین انواع سایز کوچک قایق بادی که طول عمر بالایی داشته و می تواند نیاز شما را در آب های ارام به طور کامل برطرف کرده قایق بادی سه نفره اکسپلورر نام دارد. این قایق بادی را رویه ای از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم تولید کرده به همین دلیل بوده بدنه اصلی این محصول با شرایط آب و هوایی مختلف و دماهای گوناگون آب کامل سازگار می باشد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید قایق بادی را دارید می توانید تا انتهای این قسمت با ما همراه شوید.

قایق بادی سه نفره اکسپلورر | نمایندگی اینتکس


طراحی بدنه قایق بادی

قایق های بادی غالبا از طراحی بدنه یکسان و استانداردی برخوردار بوده که تنوع در رنگبندی بدنه آن ها موجب می شود شما با در نظر گرفتن سلیقه خود بتوانید یک نمونه را انتخاب کنید. طراحی ظاهری قایق بادی به دلیل بخش نخستی که مصرف کننده با آن در تماس بوده و تاثیر بالایی که بر میزان ایمنی افراد در زمان استفاده داشته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در همین راستا عنوان می کنیم که بدنه اصلی قایق بادی سه نفره اکسپلورر از یک ساختار مستطیل شکل برخوردار بوده که بخش جلویی محصول دارای یک نیم دایره و هلال زیبا است. این نوع طراحی بدنه موجب می شود تا در زمان ایجاد موج بر روی سطح آب قایق بادی توانایی حفظ تعادل خود را داشته باشد. در بخش ابتدایی این محصول یک دستگیره حمل پلاستیکی تعبیه شده که برای جا به جایی قایق بادی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در تمامی اطراف محصول گیره هایی نصب شده تا بتوانید طناب نجات قایق بادی را به آن وصل کرده و در همه حال به همراه ببرید. در دو سمت بدنه اصلی این محصول اهرم هایی وجود داشته که قرار دادن پارو و حرکت بر روی آب مورد استفاده قرار خواهد گرفت. رنگ بدنه این قایق بادی زرد بوده زیرا بر روی سطح اب به راحتی قابل شناسایی بوده و طرفداران بالایی دارد. کف این قایق بادی نیز از نوع باد شو تعبیه شده تا ضخامت این بخش افزایش یافته و شما در زمان استفاده احساس راحتی داشته باشید. بر روی این ساختار کف شما می توانید خطوط موازی مشاهده کرده که موجب مواج شدن این بخش می شود. این نوع تشک بادی مواج با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان استفاده اجتناب خواهد کرد.


اقلام همراه قایق بادی

افراد در زمان خرید به پارامتر تجهیزات جانبی و اقلام همراه قایق بادی توجه بالایی داشته تا دیگر نیاز به خرید مجدد احساس نشود. قایق بادی سه نفره اکسپلورر یک مجموعه کامل از تجیهزات جانبی قایق را دارا بوده تا شما به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. بر روی بدنه این قایق بادی دو عدد دریچه جهت راه اندازی و باد کردن بدنه تعبیه شده که برای راحتی شده یک پمپ دستی مخصوص لوازم بادی به همراه این محصول قرار داده شده تا بتوانید برای راه اندازی سریع و ساده آن اقدام به عمل آورید. بدنه اصلی این محصول نیز باکیفیت بوده و طول عمر بالایی داشته اما در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست در داخل بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات وجود داشته تا بتوانید رویه محصول را مجدد ترمیم کنید. این قایق بادی به همراه خود یک طناب نجات داشته تا بتوانید محصول خود را در کنار دریاچه و رودخانه و... در محل مورد نظر خود ببندید. این محصول همچنین برای حرکت بر روی سطح آب نیاز به پارو داشته که به همراه خود یک جفت پاروی پلاستیکی نیز دارد.


ابعاد و تحمل وزن قایق بادی

ساختار اصلی بدنه قایق بادی سه نفره اکسپلورر مستطیل شکل بوده و از طولی برابر با 211 سانتی متر و عرضی معادل با 117 سانتی متر برخوردار می باشد. ارتفاع بدنه این قایق بادی از بخش کف تا بالاترین میزان دیواره های آن بالغ بر 41 سانتی متر بوده که تنها 20 سانتی متر آن مربوط به کف محصول است. این میزان ابعاد بدنه برای استفاده همزمان 3 نفر استاندارد می باشد. وزن بدنه این قایق بادی تنها 5 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که گزینه ای ایده آل برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. اما این وزن کم موجب افت کیفیت بدنه محصول نبوده و این قایق بادی می تواند وزنی در حدود 160 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود خود تحمل کند.


خرید قایق بادی

نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران یک مرجع مطمئن برای خرید قایق بادی سه نفره اکسپلورر و سایر قایق های بادی و تفریحی اورجینال بوده که شما می توانید به این نمایندگی به صورت حضوری مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت فروشگاه اینتکس برای خرید قایق بادی مورد نظر خود اقدام نمایید.

نوع
تفریحی
طول
211 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
160 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...