قایق بادی سه نفره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 262 سانتی متر
  • عرض: 157 سانتی متر
  • ارتفاع: 42 سانتی متر
11,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره اینتکس با لوازم کامل اعم از طناب نجات،پارو،پمپ باد،کوسن جلو و عقب ، ساک حمل ، با کیفیتی عالی ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی

قایق بادی سه نفره اینتکس با لوازم کامل اعم از طناب نجات ، پارو ، پمپ باد ، کوسن جلو و عقب ، ساک حمل ، با کیفیتی عالی و قابل اطمینان برای مصارف خانوادگی در دریا و رود خانه و ماهیگیری ، یکی از بهترین لوازم سفر و گردشگری قایق بادی میباشد و نیاز آن در هنگام سفر احساس میشود ، به علاوه قیمت آن بسیار مناسب و ارزان است و با کمترین قیمت میتوانید یک ابزار بسیار کار آمد و تفریحی را تهیه کنید ، از همه مهمتر اینکه بسیار کوچک و قابل حمل است و براحتی در صندوق عقب خودرو شما جای میگیرد . 

قایق بادی سه نفره اینتکس

قایق های بادی تفریحی در طرح های جذاب مطابق با هر سلیقه ای تولید می شوند. تولید کننده در ساخت این گونه قایق ها نوآوری بسیاری به کار برده است. یکی از تولید کنندگان این گونه قایق ها، شرکت بزرگ اینتکس می باشد. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت بزرگ مطابق با بهترین استاندارد های روز دنیا ساخته شده است. هم چنین کیفیت و قیمت مناسب وجه اشتراک تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. قایق بادی سه نفره اینتکس محصولی با قابلیت های منحصر به فرد است که در ادامه به بررسی ویژگی های آن می پردازیم. 


طراحی بسیار راحت

قایق بادی سه نفره اینتکس از طراحی جالب و خاصی برخوردار است. این قایق زیبا دارای بدنه ای پهن می باشد تا سرنشینان، هر چند مبتدی باشند، بتوانند تعادل قایق را به سادگی بر روی آب حفظ کنند. بدنه قایق بادی به رنگ طوسی می باشد. دور تا دور بدنه قایق بادی گیره های مشکی رنگی وجود دارد که از پلاستیک بسیار مقاوم ساخته شده است. این گیره ها کاربردهای گوناگونی دارند. در دور تا دور قایق بادی طناب نجات به این گیره ها متصل شده است تا در صورت افتادن سرنشین به داخل آب، بتوان از این گیره ها استفاده کرد و به داخل قایق بازگشت. هم چنین برای ماهیگیری می توان از این گیره ها استفاده کرد و تور ماهیگیری را متصل کرد.

به علاوه وسایل شنا و سایر لوازم را می توان به این گیره ها متصل کرد و مانع افتادن وسایل به داخل آب شد. در دو طرف بدنه این قایق بادی دستگیره های حمل وجود دارد که برای جابه جایی قایق بادی در خشکی مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین اهرم های نگه دارنده پارو نیز در دو طرف قایق موجود است تا بتوانید به راحتی به پارو را در این اهرم ها قرار داده و بدون احساس خستگی توسط پارو قایق را هدایت نمایید. قسمت داخلی این قایق بادی نیز بسیار راحت می باشد. بر روی دیواره داخلی قایق بادی یک کیسه حمل اشیای کوچک قرار دارد. این قایق بادی دارای کفی طبی به صورت بادشو می باشد.

کفی این قایق بادی از طراحی مواج بهره مند است که بسیار راحت بوده و دارای خطوط موازی می باشد. این گونه طراحی باعث انعطاف بالاتر کفی قایق می شود و در صورت نشستن های طولانی مدت در قایق، بدن شخص اذیت نخواهد شد. در داخل قایق بادی نیز دو عدد نشیمنگاه بادی دارای پشتی طبی موجود می باشد. این دو صندلی بادی نیز به صورت طبی می باشد و کاملا ضد حساسیت و ضد تعریق است. بر روی بدنه قایق بادی نیز طرح های آبی زیبایی وجود دارد. این قایق بادی از بهترین نوع قایق های تفریحی ساخت شرکت اینتکس می باشد و وجود صندلی های بادی بسیار راحت، آن را از دیگر قایق های بادی متمایز می کند. 


قابلیت های قایق بادی 

قایق بادی اینتکس دارای طول 262 سانتی متر و عرض 157 سانتی متر می باشد. ارتفاع این قایق بادی 42 سانتی متر است. این قایق بادی برای استفاده هم زمان سه نفر طراحی شده است. تحمل وزن این قایق بادی معادل 300 کیلوگرم می باشد که نشانه استحکام و کیفیت بسیار بالای قایق بادی است. با توجه به این تحمل وزن بالا، شما می توانید به راحتی تمامی لوازم خود را در قایق به همراه ببرید. این قایق بادی دارای وزنی کمتر از 20 کیلوگرم است که امکان حمل و جابه جایی آن را به شما می دهد و شما در هر محیطی می توانید این قایق بادی را راه اندازی کرده و در آب های آرام از آن استفاده نمایید. 


لوازم همراه 

به همراه این قایق بادی یک عدد پمپ دستی بزرگ موجود می باشد که در زمانی کوتاه می توانید قایق بادی را راه اندازی نمایید. هم چنین پارو های آلومینیومی نیز به همراه این قایق وجود دارد که شما را از خرید تجهیزات اضافی بی نیاز می کند. این قایق بادی جزو کامل ترین قایق های تفریحی می باشد. هم چنین یک بسته برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما نیز به همراه قایق وجود دارد. 


روش خرید

برای خرید قایق بادی سه نفره اینتکس با ارزان ترین قیمت به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و قایق بادی را با راحت ترین روش ممکن خریداری نمایید.

نوع
تفریحی
طول
262 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی دوکاره بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 19.4 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای دو نشیمنگاه بادی با تکیه گاه
دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگیری
دارای کیسه حمل وسیله های کوچک
نوع پارو: آلومینیومی
جنس: PVC با کف باد شو
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...