قایق بادی سه نفره تفریحی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 245 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
1,730,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره تفریحی اینتکس یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با کمترین قیمت در این فروشگاه عرضه میشود

قایق بادی سه نفره تفریحی اینتکس یکی از بهترین نوع از قایق های تفریحی ورزشی می باشد که با توجه به جدید بودن محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار است . رویه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه طرح چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد به همین جهت از این محصول زیبا می توانید 3 نفر در هر مکانی به راحتی استفاده نمایید . شما می توانید به کمک دفترچه راهنمای محصول آن را به راحتی راه اندازی کرده و استفاده نمایید . این کالا دارای یک پمپ قوی می باشد که به شما کمک می کند که در کوتاه ترین زمان قایق خود را باد کنید . یکی از مهمترین ویژگی این محصول نشیمنگاه نرم و ضد تعریق آن می باشد که در زمان استفاده حس خوش آیندی را به شما انتقال خواهد داد . از این محصول می توانید در دریاچه و رودخانه آرام استفاده کنید و همچنین با توجه به سه لایه بودن و ضخیم بودن بدنه این شرایط را برای شما فراهم می کند که از این محصول در آب های خورشان هم از این محصول استفاده نمایید . در قسمت کناری این محصول دو اهرم برای نگهداری پارو و دو دستگیره تعبیه شده که به شما کمک می کند که به راحتی تعادل قایق را حفظ نمایید و از واژگونی آن جلوگیری نمایید . برای خرید قایق بادی سه نفره تفریجی از فروشگاه اینتکس تهران با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قایق بادی سه نفره تفریحی

قایق های بادی در انواع مختلفی ساخته می شوند. این قایق ها را می توانید برای مصارف گوناگون اعم از تفریحی، ماهیگیری، ورزشی، حرفه ای و ... تهیه نمایید. قایق های بادی بر خلاف قایق های فلزی دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشند. زیرا امکان حمل و نقل دارند و سبکی وزن این قایق ها نکته مثبتی در انتخاب آن ها به شمار می رود. هم چنین راه اندازی قایق های بادی بسیار ساده بوده و در مسافرت ها و ... امکان استفاده را به شخص می دهد. قایق بادی سه نفره تفریحی قایقی با کاربردهای وسیع است که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می دهیم. 


طراحی ظاهری قایق بادی 

قایق بادی سه نفره به گونه ای طراحی شده است که سادگی و زیبایی را هم زمان به بیننده القا می کند. این قایق بادی دارای رنگ غالب کرم بوده و بر روی بدنه آن خطوط قرمز رنگی جلب توجه می کند. دماغه این قایق به صورت پهن است تا سرنشینان بتوانند تعادل قایق را به راحتی حفظ کنند و قایق به سادگی در آب واژگون نشود. زیرا خریداران قایق های تفریحی اغلب افراد معمولی می باشند و مانند ورزشکاران قایق سواری نمی توانند تعادل قایق را حفظ کنند. به همین دلیل طراحی قایق بادی تفریحی باید به گونه ای باشد تا به سادگی در آب واژگون نشود. در کناره های این قایق زیبا اهرم های نگه دارنده پارو تعبیه شده است. هم چنین دور تا دور قایق بادی دارای گیره های مشکی رنگی از جنس پلاستیک می باشد که یک طناب نجات به آن متصل شده است. در صورتی که افراد به داخل آب بیفتند با استفاده از این طناب می توانند به درون قایق بازگردند. کفی قایق بادی به صورت مواج ساخته شده است و دارای خطوط موازی می باشد. این نوع طراحی به دلیل انعطاف بالای آن است. به گونه ای که با نشستن فرد در داخل قایق بدن او اذیت نخواهد شد و کفی قایق انعطاف بالایی را نشان می دهد. هم چنین این نوع ساخت طبی بوده و ضد حساسیت نیز می باشد. در قسمت داخلی قایق بادی دو عدد نشیمنگاه بادی مجزا از بدنه وجود دارد. این دو نشیمنگاه بادی نیز دارای طراحی طبی بوده و برای نشستن سرنشینان مورد استفاده قرار می گیرد. دیواره قایق و کفی قایق بادی دارای دریچه باد مجزا می باشند. 


کیفیت ساخت قایق بادی 

این قایق بادی از بهترین نوع پلاستیک فشرده منعطف برزنتی ساخته شده است. این جنس قایق بادی با این کیفیت بالا دارای ویژگی های عالی می باشد. اولین نکته در مورد استفاده از این جنس استحکام بالا در عین انعطاف زیاد بدنه می باشد. این استخر بادی تمامی ضربه های وارده را دفع کرده تا به بدنه فشاری وارد نشود. هم چنین با توجه به استحکام بالا به سادگی پاره نشده و خراش بر روی بدنه نمی افتد. نکته بعدی در مورد جنس قایق بادی سبک بودن محصول نهایی می باشد. وزن این قایق بادی معادل 10 کیلوگرم است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی قایق را حمل کرده و توسط دستگیره های موجود در بدنه جا به جا نمایید. تحمل وزن قایق بادی بالا بوده و قادر است وزنی تا سقف 300 کیلوگرم را تحمل کند. 


مشخصات فنی قایق بادی 

این قایق بادی تفریحی دارای طول 245 سانتی متر و عرض 102 سانتی متر است. ارتفاع قایق بادی 43 سانتی متر می باشد. این قایق بادی برای استفاده 3 نفر بزرگسال مناسب است. هم چنین با توجه به تحمل وزن بالا، وسایل ماهیگیری و یا هر وسیله دیگری را با این قایق می توانید حمل نمایید. قایق بادی را می توانید در تمامی آب های آرام مورد استفاده قرار دهید. به همراه این قایق بادی یک پمپ باد دستی نیز موجود است تا با استفاده از آن قایق را راه اندازی نمایید. 


روش خرید

برای خرید قایق بادی سه نفره تفریحی با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و قایق را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
تفریحی
طول
245 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای یک نشیمنگاه بادی مجزا
دارای طناب نجات
دارای دستگیره حمل
دارای طول عمر بالا
نوع: سه نفره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...