قایق بادی سه نفره حرفه ای کاسپین

کد bestway 65064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی/ورزشی
  • طول: 270 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
  • ارتفاع: 37 سانتی متر
13,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی جیمینی سه نفره حرفه ای کاسپین  از سری محصولات جدید سال 2016 شرکت بزرگ بست وی ،  عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی جیمینی سه نفره حرفه ای کاسپین از سری محصولات جدید سال 2016 شرکت بزرگ بست وی می باشد که از ویژگی های بسیاری بهره می برد. ابعاد این قایق بادی مناسب بوده و سهنفر به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. طول این قایق بادی تفریحی،ورزشی 270 سانتی متر ، عرض قایق 137 سانتی متر و ارتفاع آن 37 سانتی متر می باشد که تحمل 380 کیلوگرم وزن را هم دارد و برای قایق سهنفره ویژگی قابل توجه است. جنس رویه این قایق از پی وی سی از الیاف شمعی ، جنس بخش کناری از پی وی سی برزنتی و جنس کف این محصول از پی وی سی دولایه آلمینیومی با مقاومت بسیار بالا می باشد. تفاوت این قایق با هم نام و هم نوع هایش در ابعاد و ظرفیت این محصول می باشد که این قایق را به یک محصول ایده آل برای تفریح تبدیل نموده است . 

قایق بادی سه نفره حرفه ای کاسپین

قایق بادی جیمینی کاسپین از ردیف قایق های بادی حرفه ای ساخت شرکت مشهور بست وی می باشد. این نوع قایق بادی دارای ظاهر خاص بوده و در نگاه اول توجه خریداران را جلب می کند. اگر به دنبال قایقی خاص برای تفریحات گروهی و ورزش حرفه ای قایق سواری هستید به شما پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا ویژگی های این قایق خاص را بررسی کنیم. 


طراحی ظاهری قدرتمند

در طراحی این نوع قایق دو دماغه می بینیم که در دو طرف قایق وجود دارد و وسط قایق خالی است تا به راحتی آب را بشکافد و به جلو پیش برود. این نوع طراحی سرعت قایق را افزایش می دهد. در وسط قایق دیواره ای وجود دارد تا مانع از ریختن آب به داخل آن شود. هم چنین یک نشینمگاه جدا هم در وسط قایق موجود است. در روی دو لبه کناری قایق دو عدد پارو تعبیه شده است که در صورت لزوم می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین در بدنه این قایق اهرم نگدارنده پارو و اهرم ماهیگیری نیز موجود است. رنگ بدنه این قایق آبی روشن می باشد و در نوک دماغه و کف قایق آبی تیره است که به جذابیت این قایق حرفه ای می افزاید. دو دسته هم در بدنه این قایق برای حمل و نقل راحت تر وجود دارد. 


قابلیت ها

همان طور که گفته شد در بدنه این قایق دو عدد پارو وجود دارد تا شما بتوانید توسط آن قایق خود را هدایت کنید. با استفاده از پارو و این قایق می توان ماهیگیری و ورزش های آبی مانند قایق سواری حرفه ای را انجام داد و از این فعالیت ها لذت برد. هم چنین این قایق برای کسانی که به سرعت علاقه دارند نیز مناسب است زیرا قایق بادی سه نفره کاسپین قابلیت نصب موتور را دارد و شما با نصب موتور می توانید از سرعت و هیجان لذت ببرید و در دل آب ها با سرعت بالا به پیش روید. 


جنس بدنه 

جنس رویه بدنه این قایق بادی از وینیل با الیاف شمعی و جنس بخش کناری از وینیل برزنتی می باشد که استحکام قابل توجهی دارد و بسیار مقاوم است. کف این قایق هم از جنس وینیل دولایه آلومینیومی است که کف قایق را بسیار مقاوم می کند. شما باید پس از باد کردن این قایق در خشکی مانع از کشیده شدن آن بر روی سنگ و اشیای تیز شوید. جنس بدنه این قایق به صورتی است که در صورت همین مراقبت ساده سال ها بدون کوچک ترین مشکلی می توان از آن استفاده کرد. هم چنین تحمل وزن ذکر شده برای این قایق در آب می باشد پس از نشستن به تعداد زیاد در خشکی روی آن اجتناب کنید. 


ابعاد و ویژگی ها

ابعاد این قایق به طول: 270 سانتی متر و عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع 37 سانتی متر آن را برای استفاده سه نفر مناسب می کند. تحمل وزن بسیار بالای این قایق (380 کیلوگرم) از دیگر ویژگی های بارز این محصول است. وزن بسته بندی این قایق هم 5/30 کیلوگرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگ و تحمل وزن بالا وزن مناسبی دارد. 


اقلام همراه 

به همراه این قایق بادی حرفه ای یک عدد پمپ دستی بزرگ به شما تقدیم می شود. توسط این پمپ در هر محیطی می توانید اقدام به راه اندازی این قایق بکنید و در مدت کوتاهی آن را باد کرده و به داخل آب بیندازید. هم چنین دو عدد پارو هم در بسته بندی این قایق موجود است. جنس پاروها از پلاستیک منعطف و مقاوم می باشد که در برابر شدت جریان آب استحکام بالایی دارد. دور تا دور این قایق طناب نجات به دستگیره های ماهیگیری متصل است. علاوه بر موارد گفته شده یک دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات هم وجود دارد تا اگر برای راه اندازی قایق بادی مشکلی پیدا کردید به آن مراجعه کنید. 


ثبت سفارش

قایق بادی سه نفره حرفه ای کاسپین ساخت شرکت بست وی بوده و شما می توانید آن را از نمایندگی انحصاری محصولات بادی در ایران با ارزان ترین قیمت و اطمینان از اصل بودن کالا تهیه فرمایید. برای ثبت سفارش خود به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه نمایید و جهت کسب اطلاعات بیش تر با شماره های درج شده در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 

نوع
تفریحی/ورزشی
طول
270 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
37 سانتی متر
تحمل وزن
380 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با الیاف شمعی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه آلومینیومی
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 30.5 کیلوگرم
دارای یک نشیمنگاه
دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگری
ظرفیت: 3 نفر
دارای اهرم نگهدارنده پارو
قابلیت نصب موتور
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...