قایق بادی سه نفره کایاک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 361 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع:
7,725,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره کایاک بست وی یکی از زیباترین و جدید ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با کمترین قیمت در این فروشگاه عرضه می گردد

قایق بادی سه نفره کایاک بست وی یکی از زیباترین و جدیترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که مناسب برای تفریحات آبی و ماهیگیری طراحی شده است . این محصول دارای سه صندلی با نشیمنگاه بادی نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه نمایید . 

جنس بدنه این قایق بادی از pvc سه لایه طرح چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت از این محصول می توانید سه نفر همزمان استفاده نمایید . حمل این محصول با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد بسیار راحت می باشد بگونه ای اگر باد آن را تخلیه نمایید به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل می شود . به همراه این محصول یک دفترچه راهنما برای راه اندازی قایق و یک چسب تعمیرات برای زمانی که محصول شما دچار مشکل شود تعبیه شده است . در قسمت کناری این کالا دو اهرم طراحی شده برای نگهداری پارو و یک دستگیره طراحی شده که به کمک آن می توانید تعادل قایق را حفظ نمایید و از واژگونی قایق جلوگیری نمایید . این محصول دارای یک دفترچه راهنما می باشد که به شما کمک می کند که به راحتی این قایق را راه اندازی نموده و با یک پمپ کوچک آن را باد نموده و استفاده نمایید و همچنین این محصول دارای یک برچسب تعمیرات می باشد که به شما کمک می کند که در زمان صدمه دیدن محصول آن را به راحتی تعمیر نموده و استفاده نمایید . برای خرید قایق بادی سه نفره کایاک با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 


قایق بادی سه نفره کایاک

قایق های بادی سه نفره برای استفاده گروهی و برای استفاده خانواده ها گزینه بسیار مناسبی می باشند. قایق های بادی کاربردهای متفاوتی دارند و هر یک دارای قابلیت ویژه ای می باشند. این قایق ها در انواع تفریحی، ورزشی، حرفه ای و ... تولید می شوند که مصرف کننده بنا بر نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب می کند. در سایت اینتکس تهران انواع قایق های بادی با کاربردهای مختلف و در بالاترین تنوع ممکن، موجود می باشد که می توانید خریدی لذت بخش و آسان را تجربه کنید. قایق بادی سه نفره کایاک یکی از بهترین گزینه های قایق بادی می باشد که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ویژگی های ظاهری قایق بادی

قایق بادی کایاک دارای دماغه ای باریک بوده و فاصله دماغه نشیمنگاه کم نمی باشد. هم چنین دماغه قایق دارای انحنای کمی است و رو به بالا می باشد. این گونه طراحی دماغه سرعت قایق را افزایش داده و باعث می شود در حین حرکت اصطکاک قایق بر روی سطح آب کمتر شود و به راحتی آب را بشکافد و به جلو برود. در نوک دماغه یک دستگیره حمل مشکی رنگ موجود می باشد. در انتهای قایق نیز یک دستگیره حمل تعبیه شده است که به راحتی می توان قایق را پس از راه اندازی جابه جا کرد. بر روی بدنه قایق در قسمت ابتدایی و انتهایی نیز گیره های مشکی رنگی تعبیه شده اند و طناب نجات به آن ها متصل است. نوک قایق بادی و انتهای قایق به رنگ آبی تیره می باشد و بخش میانی قایق قرمز رنگ طراحی شده است. قسمت داخلی قایق بادی نیز به رنگ قرمز می باشد. در مورد بخش داخلی قایق بادی می توان به راحتی بسیار زیاد اشاره کرد. این قایق بادی دارای کفی مواج است که بسیار راحت بوده و طبی می باشد. در داخل قایق بادی سه عدد صندلی بادی با رویه مواج تعبیه شده است. این صندلی ها به رنگ طوسی بوده و به دلیل داشتن رویه مواج، دارای انعطاف زیادی می باشند. به گونه ای که با نشستن افراد، کاملا به فرم بدن در آمده و کوچک ترین فشاری به بدن وارد نمی شود. با استفاده طولانی مدت فرد خسته نخواهد شد. هم چنین رویه صندلی ها ضد تعریق و ضد حساسیت می باشد. در داخل قایق کیسه حمل اشیای کوچک نیز قرار دارد که می توانید اشیای با ارزش خود را داخل آن قرار دهید. 


کیفیت ساخت 

این قایق بادی از پلاستیک فشرده با بالاترین کیفیت ساخته شده است. بدنه قایق بادی بسیار مقاوم می باشد و ضربه های آب و فشار آب به بدنه آسیبی وارد نمی کند. قایق بادی کایاک از بهترین قایق های تفریحی ساخته شده می باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد. به گونه ای که بدنه قایق به سادگی پاره نمی شود و در قسمت درزها شکافی ایجاد نمی شود. جنس قایق به گونه ای می باشد که علاوه بر داشتن بالاترین مقاومت و استحکام، وزنی سبک دارد. شما باید از کشیدن قایق بادی بر روی زمین خودداری کنید. زیرا ممکن است سنگ های تیز بر روی زمین به بدنه قایق آسیب بزند. پس از راه اندازی قایق را توسط دستگیره های حمل جابه جا نمایید. تحمل وزن قایق بادی معادل 200 کیلوگرم می باشد. به راحتی می توانید لوازم ماهیگیری را در داخل استخر جای دهید و یا به گیره های موجود در بدنه متصل کنید. تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده قایق در داخل آب می باشد. در خارج از آب از نشستن بر روی قایق خودداری کنید تا بدنه دچار مشکل نشود. در صورتی که به دلیل عدم رعایت موارد فوق، بدنه قایق دچار آسیب شد می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما برای تعمیرات تخصصی اقدام کنند و قایق را در کوتاه ترین زمان تعمیر نمایند. 


نحوه خرید

برای خرید قایق بادی سه نفره کایاک بست وی با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و قایق را خریداری نمایید. و یا می توانید با شماره های این شرکت تماس بگیرید.

نوع
تفریحی
طول
361 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
تحمل وزن
200 کیلو گرم
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای کیسه حمل اشیا
قابل استفاده در آب های عمیق
دارای کف و صندلی بادی
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
سویلور

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...