قایق بادی مارینر سه نفره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی ، حرفه ای
  • طول: 297 سانتی متر
  • عرض: 127 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
18,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر سه نفره اینتکس ،  عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان و دارای پارو و پمپ باد و لوازم جانبی با برند اینتکس intex یک قایق بادی ۳ نفره حرفه ای اورجینال اینتکس برای استفاده تفریحی و خانوادگی در فروشگاه قایق بادی اینتکس تهران

قایق بادی مارینر سه نفره اینتکس از سری محصولات زیبا و فوق العاده شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای ویژگی های بسیار و منحصربه فردی می باشد که نظر مشتریان را به خود جلب کرده است ، این قایق بادی از ابعاد مناسبی نیز بهره می برد ، طول قایق بادی 297 سانتی متر ، عرض قایق ، 127 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشدو با توجه به این ابعاد ظرفیت 300 کیلوگرم وزن را دارا است. جنس ویه این قایق بادی از پی وی سی برزنتی ، جنس بخش کناری نیز از پی وی سی برزنتی و جنس کف قایق از پی وی سی دولایه با فایبرگلاس می باشد که مقاومت بسیار بالایی به این محصول بخشیده است . شما می تولانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

قایق بادی سه نفره مارینر از بهترین قایق های موجود در دنیاست که می تواند نظر همه را به خود جلب کند . دلیل آن هم طراحی زیبا و منحصر به فرد آن است که آن را از سایر محصولات متمایز می سازد. این قایق کیفیت خوب بدنه خود را مدیون مواد بسیار خوب پی وی سی و الیاف نخ ابریشمی است که به نحو احسن کار خود را به سر انجام رسانه اند و شاهد محصولی فوق العاده از این نظر هستیم.

در دو طرف قایق بادی حلقه هایی برای قرار دادن پارو درون آن تعبیه شده که دو کار اساسی را انجام می دهند. اول اینکه پارو زدن با آنها راحت تر می شود و دوم اینکه با وجود انها جدا شدن پارو از دستتان مشکل تر می شود . در بسته بندی این محصول یک پمپ باد ، طناب نجات و یک پاور وجود دارد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی سه نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

اگر اهل استفاده از قایق های بادی هستید بدون شک با خانواده قایق های بادی مارینر آشنایی دارید و حداقل برای یک بار هم که شده اسم آن ها را شنیده اید . در این قسمت قایق بادی سه نفره خانواده مارینر را برای شما فراهم آورده ایم که پر فروش ترین مدل این قایق بادی به شمار می آید و علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد . این قایق بادی دارای بدنه ای با کیفیت و مقاومت در برابر فشار و ضربه می باشد که قابلیت استفاده در آب های آرام و خروشان را خواهد داشت . اگر شما هم همانند بسیاری از افراد به دنبال خرید قایق بادی ماینر سه نفره هستید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید در اختیار شما قرار دهیم .

با نگاهی به ساختار این قایق بادی مشاهده می کنید که بدنه آن دارای دو عدد دریچه برای باد کردن محصول می باشد که شرایط را از دو طرف بدنه برای راه اندازی این قایق بادی فراهم می کند . در دو طرف این محصول اهرم های نگهدارنده پارو قرار داده شده است که به صورت مستحکم به بدنه قایق متصل شده اند و پارو زدن را برای همه سرنشینان فراهم می کند . در بخش جلویی یک اهرم نگهدارنده لانچر ماهیگیری وجود دارد که در آب هایی با قابلیت ماهیگیری می توانید از آن بهره مند شده و از لذت ماهیگیری در دریا و یا رودخانه نهایت لذت را ببرید و علاوه بر آن دور تا دور این قایق بادی طناب نجات کشیده شده است که در مواقع نیاز می توانید از آن استفاده کنید . اما در بخش داخلی قایق بادی مارینر اینتکس دو عدد کوسن بادی بزرگ تعبیه شده است که شرایط را برای نشستن سه نفر بزرگسال فراهم می آورد و درون دیواره داخلی قایق کیسه های نگهدارنده اشیار و لوازم شخصی تعبیه شده است که برای نگهداری لوازم همراه خود می توانید از آن استفاده کنید .

ما نقطه قوت این قایق بادی را می توان بدنه مقاوم و مستحکم این محصول در نظر داشت . این قایق بادی با توجه به بهره مندی از بدنه ای با متریال پی وی سی دو لایه مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد و از این رو به راحتی در آب های خروشان رودخانه ای نیز می توانید از آن بهره مند شوید . اما در بخش کف این قایق به دلیل فشار بالای وارد شده از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که از داخل دارای لایه فاییرگلاس می باشد و در واقع کف این قایق بادی را به محیطی محکم بدل کرده است . بخش فایبرگلاس استفاده شده در این قایق بادی به صورت شیار دار تعبیه شده است که به خوبی از لیز خوردن سرنشینان در هنگام تکان خوردن روی آب جلوگیری می کند باید توجه داشته باشید که این امر درست که مزایای بسیار برای مقاوم سازی قایق دارد اما کمی بر وزن این قایق بادی افزوده است . برای جا به جایی قایق بادی مارینر اینتکس به همراه آن ساک حمل مخصوصی تعبیه شده است که به راحتی با استفاده از آن می توانید قایق را حتی در مسافت های طولانی جا به جا نمایید و قایق بادی مارینر سه نفر با توجه به ابعاد بزرگی که دارد وزنی بالغ بر 29 کیلو گرم را شامل می شود که کمی سنگین است .

کمپانی اینتکس به همراه این قایق بادی سه نفره ، دو عدد پاروی آلومینیومی قرار داده است که به راحتی می توانند وزن بالای قایق را به همراه تمامی سرنشینان در سرعت های بالا نیز جا به جا نمایند . این قایق بادی قابلیت نصب موتور را بر روی خود ندارد و بهتر است که اگر می خواهیدقایق بادی موتوری را در اختیار داشته باشید از قایق بادی مارینر چهار استفاده نمایید . علاوه بر پاروهای مقاوم ، ساک حمل ، طناب نجات و پمپ باد دستی درون پکیج این قایق بادی وجود دارد که شما را به طور کلی از خرید لوازم جانبی مرتبط با قایق های بادی بی نیاز می کند . گفتنی است که این قایق بادی را در دسته قایق های بادی سه نفره می توان بهترین گزینه برای خرید در نظر داشت که علاوه بر کیفیت فوق العاده دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز می باشد و مناسب برای استفاده در هر نوع شرایط آب است .

نوع
تفریحی ، حرفه ای
طول
297 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه با فایبرگلاس
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 29 کیلوگرم
دارای لایه فایبرگلاس مواج مجرا
دارای دو نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگیری
دارای کیسه مخصوص نگه داری وسیله های کوچک
نوع: سه نفره
نوع پارو: آلومینیومی
جنس: PVC سه لایه با کف فایبر گلاس
دارای طناب نجات
دارای ساک حمل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...