قایق بادی مارینر ۴ جدید ۲۰۲2

intex 68376np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
26,500,000
25,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر ۴ جدید 2022 اینتکس 

قایق بادی ماینر 4 جدید 2022 را می توان انتخابی شایسته برای تفریحات آبی دانست که با توجه به درخواست های بالا و فروش فوق العاده ای که به خود در سال های گذشته اختصاص داد ، امسال نیز کمپانی اینتکس مدل جدید این قایق بادی را تولید و به بازار عرضه کرد . اگر به قایق های بادی علاقه مند باشید امکان ندارد که اسم این مدل قایق یعنی قایق بادی مارینر را نشنیده باشید و مدل های مختلف آن را برای استفاده بررسی نکرده باشید . باید بگوییم که معروف ترین و کامل ترین مدل قایق بادی کمپانی اینتکس ، همین مدلی است که به شما معرفی خواهیم کرد ، پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا قایق بادی مارینر چهار نفره را برای شما تشریح نماییم .

 این قایق بادی دارای ساختاری زیبا و مناسب برای استفاده چهار نفر بزرگسال به وزن تقریبی 400 کیلو گرم می باشد که در دو حالت با استفاده از پارو های آلومینیومی که به همراه قایق وجود دارد و استفاده از موتور بنزینی می توانید از آن بر روی آب بهره مند شوید . باید گفت که این قایق بادی در بخش وسط بدنه خود دارای اهرم قابل گردش برای نگهداری پارو می باشد و کمی پایین تر از اهرم یک چفت ساخته شده از پلاستیک فشرده وجود دارد که می تواند پارو را به صورت محکم در بر بگیرد و در واقع پارو با قرارگیری بر روی این اهرم به بدنه قایق می چسبد و دیگر جلوی دست و پای شما را نمی گیرد . برای راه اندازی این قایق بادی نیازی به تهیه پمپ باد ندارید زیرا پکیج این قایق بادی به همراه خود یک عدد پمپ باد دستی قوی دارد که از آن برای باد کردن قایق مارینر در مدت زمان کوتاه می توانید بهره مند شوید .

برای حمل این قایق بادی نیز به مشکلی نمی خورید زیرا در بخش جلویی و عقبی آن دو عدد دستگیره مقاوم تعبیه شده است که به راحتی می توانید با استفاده از آن ها ، قایق را به صورت دو نفره جا به جا نمایید . وزن این قایق بادی حالت باد شده تنها 45 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن با توجه به ابعاد بزرگی که دارد می باشد . در بخش داخلی این قایق بادی از سه عدد کوسن بادی که قابلیت جداسازی از بدنه قایق را دارند نیز برای نشستن افراد حاضر در قایق استفاده شده است . با توجه به استفاده های صورت گرفته این قایق بادی به صورت استاندارد برای قرارگیری چهار نفر بزرگسال بالغ ایده آل می باشد و در استفاده از آن با کمبود فضای مواجه نخواهید شد . شایان ذکر است که درون پکیج این قایق بادی ، دو عدد پاروی آلومینیومی وجود دارد که در اندازه های خوبی طراحی شده است به راحتی می تواند قایق را با سرنشینان به سمتی که می خواهید حرکت دهد . این قایق بادی علاوه بر حرکت به صورت پارویی قابلیت نصب موتور بنزینی را دارد که می تواند از مزیت های فوق العاده ی آن به حساب بیاید .

در بخش کف این قایق بادی از قسمت داخلی قایق ، از فایبرگلاس مقاوم استفاده شده است که  این فایبرگلاس به صورت موج دار است و در هنگام استفاده از آن لیز نمی خورد این امر در هنگام حرکت قایق باد سرعت های بالا به خوبی می تواند به کمک شما بیاید . همچنین در بخش بدنه قایق بادی مارینر چهار نفره از پی وی سی سه لایه به نخ ابریشمی استفاده شده است که فوق العاده ترین متریال در ساخت محصولات بادی به شمار می آید و در واقع با بدنه ای مستحکم مواجه خواهید شد . این بود توضیحات مختصری در رابطه با قایق بادی مارینر 4 جدید 2022 برند اینتکس که پیشنهاد می شود اگر قصد بررسی های بیشتر را دارید به قسمت نقد و بررسی در همین صفحه مراجعه کنید زیرا در آن قسمت به خوبی قسمت های مختلف قایق بادی مارینر را برای شما موشکافی کرده ایم .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...