قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2021

کد کالا intex 68376

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی ، حرفه ای
  • طول: 328 سانتی متر
  • عرض: 145 سانتی متر
  • ارتفاع: 48 سانتی متر
25,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر 4 نفره یک محصول زیبا و کار آمد می باشد که یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی و ورزشی می باشد . این محصول زیبا با توجه به بدنه پی وی سی سه لایه می تواند برای شما این شرایط را فراهم کند که از این قایق در آب های آرام ، دریاچه ها و آب های خورشان هم استفاده نمایید . این محصول با بهرگیری از طراحی زیبا و بدنه با کیفیت از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان دارا می باشد . بدنه این محصول کاملا انعطاف پذیر و کم حجم می باشد به همین جهت این محصول را می توانید به کوچکترین سایز ممکنم تبدیل کرده و داخل ساک حمل گذاشه و آن را جمل نمایید . در قسمت جلوی قایق بادی مارینر یک طناب وجود دارد که برای مهار قایق مورد استفاده قرار می گیرد . در بسته بندی این محصول یک دفترچه راهنما برای راه اندازی محصول ، یک برچسب تعمیرات برای زمانی که به قایق صدمه ای وارد شود ، دو پاروی آلمینیومی با کیفیت و همچنین یک ساک برای حمل قایق وجود دارد .


این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از محصول حس خوش آیندی را تجربه نمایید . در قسمت کناری این محصول اهرم برای نگهداری پارو و دستگیره برای حفظ تعادل قایق طراحی شده است . این کالا دارای تحمل وزن بالا می باشد به همین جهت چهار نفر همزمان معادل 400 کیلوگرم می توانند از این قایق استفاده نمایند . این محصول دارای یک پمپ دستی بزرگ می باشد که به شما کمک می کند که محصول را در کمترین زمان باد کرده و از آن استفاده نمایید این پمپ دارای 2 سال ضمانت می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . برای خرید قایق بادی مارینر 4 نفره با تلفن های فروشگاه اینتکس تهران تماس بگیرید . قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس بهترین مدل قایق بادی اینتکس قایق بادی مارینر که در نمایندگی اینتکس تهران مرکز فروش قایق بادی عرضه شده است


قایق بادی مارینر از بهترین قایق های ساخته شده تا به امروز جهت استفاده حرفه ای که می تواند اکثر نیاز های شما را بر طرف کند. این قایق کیفیت فوق العاده ای دارد که به همین دلیل طول عمر بسیار بالای نیز خواهد داشت. از سایر ویژگی های آن می توان به قیمت ارزان آن اشاره نمود که در میان سایر محصولات یک شگفتی از این نظر محسوب می شود. به علاوه سبکی آن باعث شده تا به یکی از پرتابل ترین قایق بادی های دنیا بدل گردد. یعنی می توانید آن را به سادگی به هر مکانی که تمایل دارید ببرید. این محصول زیبا را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریدار نمایید .

قایق بادی مارینر 4 نفره یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که توانسته است با تولید این محصول ، افراد بسیاری را به سمت خود جذب کرده و یک محصول ایده آل برای تفریح و یا ماهیگیری تولید کند . این قایق بادی یک محصول حرفه ای برای کاربرد های گوناگون می باشد که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت . 


طراحی و ساخت

قایق بادی مارینر را می توان بهترین طراحی قایق بادی در بین محصولات اینتکس معرفی نمود که به سبب ارگونومی استاندارد و همچنین ابعاد مناسب ، به یکی از محبوب ترین محصولات اینتکس تبدیل شود . در قسمت عقب این قایق بادی قسمتی را مشاهده می کنید که برای اتصال موتور قایق بادی تعبیه شده است که البته قایق بادی مارینر توانایی اتصال موتور قایق بنزینی و یا موتور برقی را داشته و می توانید بسته به نیاز خود موتور ایده آل خود را بر روی آن نصب نمایید . در اطراف این قایق بادی طنابی را مشاهده می کنید که سرتاسر قایق کشیده شده است که برای زمانی که شخصی به داخل آب افتاد کارآمد بوده و با عنوان طناب نجات شناخته می شود . در بخش کف قایق نیز فایبرگلاس مخصوصی وجود دارد که می تواند کف قایق را در یک سطح قرار دهد تا ساده تر بتوانید از این محصول استفاده نمایید و لوازم خود را بدون درهم ریختگی در داخل قایق قرار دهید . همچنین کیف لوازمی که به بدنه قایق متصل شده است نیز می تواند به شما برای قرار دادن برخی لوازم کمک کند . 


جنس بدنه

بدنه قایق بادی مارینر از پی وی سی دولایه تهیه شده است که در داخل این پی وی سی از الیاف ابریشمی مستحکم استفاده شدهاست و باعث دوچندان شدن مقاومت محصول در برابر اشیاء نوک تیز و فشار و ضربه شده است . این پی وی سی برزنتی توانایی تحمل فشار بالایی دارد اما در هرصورت امکان بوجود آمدن مشکل برای محصول وجود 


دارد که این اتفاق در صورت استفاده نادرست از محصول پیش خواهد آمد . البته باید به قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود که به شما کمک خواهد نمود تا در صورت بروز مشکل برای محصول به راحتی و در مدت زمان کوتاهی آن را تعمیر نموده و مجددا از آن استفاده نمایید . بخش کف این محصول نیز ترکیبی از پی وی سی و برزنت بوده و تحمل فشار بالایی برای شما به ارمغان خواهد آورد . به کمک لایه های فایبرگلاس استفاده شده در بخش کف که در قسمت بالا به آن اشاره شد نیز می توانید به کاهش امکان صدمه دیدن بخش کف محصول کمک کنید . 


ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این قایق نیز یک ابعاد مناسب برای استفاده چهار نفره بوده و درهنگام استفاده با مشکل کمبود فضا نیز روبرو نخواهید شد . طول 328 سانتی متر ، عرض 145 سانتی متر و ارتفاع 48 سانتی متر این قایق را به یک محصول استاندارد برای خانواده ها تبدیل نموده است و سبب این شده است تا به یکی از محبوب ترین قایق های بادی موجود نیز تبدیل شود . البته به همراه این قایق بادی دو عدد کوسن برای نشستن نیز وجود دارد که برای افزایش فضا می توانید از آن ها استفاده نکنید تا فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید . تحمل وزن 400 کیلوگرنی قایق مارینر نیز توسط شرکت اینتکس اعلام شده است که البته در تست های انجام شده توسط کارشناسان شرکت اینتکس تهران این تحمل وزن تا 600 کیلوگرم نیز افزایش پیدا کرد . وزن 40 کیلوگرمی قایق بادی مارینر نیز به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به سادگی این محصول را به همراه خود حمل نموده و از آن استفاده نمایید . البته برای سهولت در جابجایی محصول ساک حمل مخصوصی نیز تعبیه شده است که می توانید قایق را در داخل آن قرار داده و به سادگی آن را جابجا نمایید . 


جمع بندی

قایق بادی مارینر یک قایق مقاوم و مستحکم برای استفاده به عنوان قایق تفریحی و یا قایق ماهیگیری بوده و به سبب استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید بدنه توانسته است به یکمحصول با کیفیت تبدیل شود و مناسب برای استفاده در آب های خروشانمانند رودخانه ها و یا استفاده در دریا باشد . همچنین برخی از این قایق برای تفریح واستفاده در سد ها نیز استفاده می کنند . به همراه این قایق بادی 4 نفره دو عدد پاروی آلومینیومی مقاوم و همچنین پمپ باد مقاوم نیز وجود دارد که می توانید به سادگی و در مدت زمان کوتاهی این محصول را باد کرده و از آن استفاده نمایید . اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا قایق های دیگر را می تواین از طریق تماس با مشاورین فروش محصولات بادی اینتکس جویا شوید و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید .

نوع
تفریحی ، حرفه ای
طول
328 سانتی متر
عرض
145 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
تحمل وزن
400 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه با فایبرگلاس
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی دوکاره بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 45 کیلوگرم
دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
دارای سه نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگیری
دارای کیسه نگهدارنده وسیله های کوچک
نوع پارو: آلومینیومی
رده سنی: بزرگسال
قابلیت نصب موتور
دارای برچسب مخصوص تعمیر قایق بادی
دارای 3 عدد کوسن برای نشیمن داخل قایق
دارای ساک مخصوص حمل و باتری
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...