قایق بادی نوا سه نفره بست وی bestway

intex 44442

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع:
  • طول: 315 سانتی متر
  • عرض: 123 سانتی متر
  • ارتفاع: 54 سانتی متر
5,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره نوا یکی از جدیدترین قایق های بادی تفریحی و ماهیگیری شرکت بست وی بوده که در ارگونومی زیبایی طراحی شده است. این محصول از کف بادی بهره مند بوده و از دو نشیمنگاه بادی بر روی خود برخوردار است که باعث ایجاد راحتی برای مصرف کنندگان هنگام نشستن می شود. این قایق در واقع به گونه ای طراحی شده که در قسمت ابتدایی و انتهایی خود از دو جای مخصوص قرار دادن وسیله بهره مند است. از این قایق بادی می توان در آب های مختلفی همچون دریا ، رودخانه ، سد ، و استخر  استفاده نمود. قایق بادی سه نفره نوا یکی از جدیدترین قایق های بادی تفریحی و ماهیگیری شرکت بست وی ،  عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان و کیفیت عالی یک قایق بادی بزرگ و جادار با طراحی عالی و کامل با قابلیت نصب موتور در رنگ های محتلف در نمایندگی اینتکس

قایق بادی نوا سه نفره بست وی

قایق های بادی در انواع مختلف و برای کاربردهای متفاوت تهیه می شوند. این قایق ها برای مصارف تفریحی، ورزشی، ماهیگیری و ... ساخته شده اند. یکی از انواع پر کاربرد قایق های بادی، قایق های بادی تفریحی می باشند که به سادگی راه اندازی می شوند و قابلیت حمل و نقل آسان را دارند. این قایق ها در اشکال و سایز های گوناگون تولید شده اند که می توانید با توجه به ظرفیت و شکل ظاهری و کاربرد و ... از میان تنوع بسیار بالای این قایق ها، قایق مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. قایق بادی نوا سه نفره ساخت شرکت بست وی بوده که آن را مورد بررسی قرار می دهیم. 


ویژگی های ظاهری قایق بادی 

قایق بادی نوا دارای دماغه ای کوتاه و پهن می باشد. در نوک قایق نقوش زرد رنگی را مشاهده می کنیم. نوک قایق نیز به صورت پهن طراحی شده است. کفی زیره قایق دارای خطوط موازی می باشد که باعث حرکت راحت تر قایق بر روی آب خواهد شد. در نوک قایق دستگیره حمل نیز وجود دارد. در کناره ها و در انتهای قایق نیز چند گیره مشکی رنگ وجود دارد. این گیره ها محل اتصال طناب نجات به بدنه قایق است. این طناب نجات در قایق ضروری است زیرا اگر یکی از سرنشینان به داخل آب افتاد می تواند از این طناب استفاده کرده و مجدد به داخل قایق بازگردد. علاوه بر اتصال طناب نجات، این گیره ها برای اتصال تور ماهیگیری نیز به کار می رود. در کناره ها و ابتدا و انتهای قایق دستگیره های حمل نیز تعبیه شده است. کفی قایق به صورت بادشو می باشد. خطوط موازی در کفی قایق باعث شده است انعطاف کف قایق بسیار زیاد باشد هم چنین کفی قایق به صورت طبی می باشد. در صورت استفاده طولانی مدت و نشستن های طولانی در قایق، شخص اذیت نمی شود. هم چنین کفی ضد حساسیت و ضد تعریق است. کناره های قایق بادی به رنگ طوسی می باشد. انتهای قایق نیز طوسی رنگ است. رنگ کلی قایق سبز می باشد. در قایق بادی دو عدد نشیمنگاه بادی مجزا وجود دارد. این دو نشیمنگاه به صورت طبی بوده و برای استفاده سرنشینان تعبیه شده است. این دو نشیمنگاه به صورت مجزا بوده و قابلیت جابه جایی دارد و به رنگ کرم می باشد. 


ابعاد و ظرفیت قایق بادی

قایق بادی نوا دارای طول 315 سانتی متر و عرض 123 سانتی متر است. این قایق بادی ارتفاع 54 سانتی متر را دارد. تحمل وزن قایق بادی معادل 298 کیلوگرم است. با توجه به مشخصات ذکر شده این قایق بادی برای استفاده 3 نفر مناسب می باشد. به علاوه با توجه به تحمل وزن بالا، وسایل دیگر را هم در قایق می توانید جای دهید. وزن بسته بندی قایق بادی حدود 13 کیلوگرم است. 


نحوه استفاده 

به دلیل سبک بودن این قایق بادی در مسافرت ها و تفریحات خود می توانید این قایق را به همراه ببرید. قایق بادی در حالت بسته بندی فضای کمی را اشغال می کند و برخلاف قایق های فلزی این قابلیت را دارد که به راحتی در خودرو جای گیرد. شما از این قایق در تمامی آب های آرام می توانید استفاده نمایید و از تفریحات گروهی و خانوادگی لذت ببرید. در هر محیطی اعم از رودخانه، دریاچه و ... می توانید قایق را راه اندازی کنید. به این صورت که ابتدا قایق را از بسته بندی خارج کرده و پس از پهن کردن قایق بر روی زمین، توسط پمپ باد اقدام به باد کردن قایق نمایید. لازم به ذکر است تحمل وزن گفته شده مربوط به استفاده قایق در داخل آب می باشد. از نشستن بر روی قایق در خارج از آب خودداری کنید تا به بدنه قایق آسیبی وارد نشود. 


روش خرید 

برای خرید قایق بادی نوا سه نفره بست وی می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید و قایق بادی را سفارش دهید. هم چنین می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

نوع
طول
315 سانتی متر
عرض
123 سانتی متر
ارتفاع
54 سانتی متر
تحمل وزن
298 کیلوگرم
جنس
PVC دو لایه
جنس بخش کناری
جنس کف
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
وزن: 13.2 کیلوگرم
تحمل وزن: 298 کیلوگرم
جنس: PVC دو لایه
اقلام همراه
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...