قایق بادی چلنجر 2 اینتکس

کد intex 68367

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 236 سانتی متر
  • عرض: 114 سانتی متر
  • ارتفاع: 41 سانتی متر
3,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 2 محصول جدید شرکت اینتکس ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

این قایق بادی بسیار سبک بوده و با خالی شدن باد آن به سادگی در هر محفظه ای جای می گیرد تا همراه شما تا محل بعدی برای استفاده باشد. به دلیل همین وزن کم وجود ان را اصلا احساس نخواهید کرد که خود موجب خشنودی شما خواهد شد. بدنه اصلی این قایق بادی که از جنس پی وی سی می باشد دارای دو محفظه باد است که خود به تحمل وزن بیشتر قایق کمک کرده. در حالت استاندارد می توانید از این قایق به صورت دو نفره استفاده کنید.

قایق بادی چلنجر 2 اینتکس 

قایق های بادی چلنجر از محصولات کمپانی مشهور اینتکس می باشد. شرکت اینتکس یکی از بهترین شرکت های تولید و عرضه محصولات بادی در دنیا می باشد که نمونه های خود را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت عرضه می کند. در ساخت این نوع قایق زیبایی ظاهری و کیفیت و کارایی با هم لحاظ شده است. با ما همراه باشید تا ویژگی های این قایق با کیفیت را بررسی کنیم. 


طراحی ظاهری 

جنس بدنه این قایق بادی از پلاستیک پی وی سی می باشد و کف محصول پلاستیک وینیل دو لایه بادی است. طراحی مواج کف این قایق مانع از سر خوردن می شود و بسیار راحت است. هم چنین این ساختار مواج طبی بوده و در هنگام نشستن به راحتی فرم می گیرد. بدنه بیرونی قایق بادی و کف آن زرد رنگ است و بدنه داخلی و کف قایق آبی رنگ می باشد. در بدنه بیرونی آن دریچه هوا برای تخلیه و باد کردن قایق به چشم می خورد و نام چلنجر 2 به زیبایی در بدنه آن دیده می شود. در بدنه آن نیز دسته های مشکی رنگ موجود است.

قابلیت ها 

این قایق زیبا کارایی بسیار بالایی دارد. می توان از آن در تفریحات آبی مانند ماهیگیری استفاده کرد. هم چنین برای مسابقه قایقرانی نیز مناسب است. ابعاد این قایق (طول: 236 سانتی متر، عرض: 114 سانتی متر و ارتفاع: 41 سانتی متر) می باشد. با توجه به ابعاد قایق تفریحی برای استفاده دو نفر مناسب است. تحمل وزن آن هم 200 کیلوگرم می باشد. وزن کم (5/8 کیلوگرم) و تحمل وزن بالا و استحکام قابل توجه این قایق آن را برای استفاده در تمامی آب های آرام محیا کرده است. با توجه به این موضوع که قبل از باد کردن قایق جای کمی را اشغال می کند شما به راحتی در سفر می توانید آن را حمل کنید و در هر محیطی اقدام به راه اندازی آن کرده و به تفریحات آبی بپردازید. وجود دستگیره های مشکی رنگ که در بدنه تعبیه شده است این امکان را به شما می دهد که وسایل مورد نیاز خود مانند: تور ماهیگیری و جلیقه نجات (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) و بازوبند شنا و ... را به این گیره ها متصل کنید تا مانع از افتادن در آب شود.



سایر لوازم همراه

به همراه قایق بادی چلنجر دو نفره اینتکس دو عدد پارو زرد رنگ به شما ارائه می شود تا بتوانید با آن قایق را هدایت کنید. جنس این پاروها از آلومینیوم می باشد که فلزی سبک بوده و مقاومت بالایی دارد. هم چنین به همراه این قایق یک عدد پمپ باد دستی اینتکس نیز موجود است که با استفاده از آن در مدت کوتاهی می توان قایق را راه اندازی کرد. طناب نجات هم به همراه این لوازم به شما تقدیم می شود. دفترچه راهنما در بسته بندی این قایق موجود است تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. یک بسته چسب تعمیرات هم در بسته بندی این محصول وجود دارد. 



راه اندازی قایق بادی و نگه داری

این قایق بادی در بسته بندی به شما عرضه می شود و جابه جایی آن بسیار راحت است. شما در هر محیطی می توانید آن را توسط پمپ دستی موجود در بسته بندی باد کنید. فقط باید مراقب باشید در هنگام راه اندازی در خارج از آب از کشیدن قایق روی سنگ و اشیای تیز جلوگیری کنید. آن را به داخل آب انداخته و به همراه دوستان خود از این قایق دو نفره لذت ببرید. توسط دو عدد پاروی موجود قایق را به سادگی هدایت کنید. پس از اتمام تفریح خود باد آن را خالی کرده و با کم شدن حجم قایق آن را جابه جا کنید. از نزدیک کردن اشیای تیز و برنده به بدنه جلوگیری کنید. در صورت رعایت کردن شرایط نگه داری شما می توانید سال ها از این محصول در تفریحات آبی خود لذت ببرید. اگر در شرایطی به بدنه قایق شما آسیب رسید جهت تعمیر تخصصی می توانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید. 

در پایان

قایق چلنجر دو نفره ساخت شرکت اینتکس بوده که با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر به همراه سایر لوازم به شما تقدیم می شود. برای خرید این محصول شگفت انگیز به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه نمایید. 

نوع
تفریحی
طول
236 سانتی متر
عرض
114 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلو گرم
جنس رویه
وینل
ضخامت بدنه
0.45 میلی متر
جنس کف
وینیل دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی متوسط
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای طناب نجات
نوع پارو: آلومینیومی
رده سنی: بزرگسال
جنس: PVC دو لایه
وزن: 8.5 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...