قایق بادی چلنجر 3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 295 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
8%
6,300,000
5,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 3 از بهترین و با کیفیت ترین قایق های بادی سه نفره تولید شده تا به امروز است که می تواند تمامی نیاز های شما را در تمام شرایط بر طرف سازد. این قایق بادی کیفیت بسیار مناسبی دارد به همین دلیل می توانید آن در هر شرایطی بهره کافی را ببرید به علاوه وزن سبک قایق باعث می شود که بتوانید آن را با خود حمل کنید. از سایر ویژگی های این قایق بادی می توان به لوازم جانبی کامل آن اشاره نمود. این محصول دارای سه مخزن هوا جهت اطمینان بیشتر است. در کناره های استخر دو عدد گیره برای پارو زدن راحت تر تعبیه شده است . این محصول زیبا را شما می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

قایق بادی چلنجر 3

قایق های بادی چلنجر از سری قایق های بادی شناخته شده و مشهور در سطح جهان می باشند که برای مصارف تفریحی ساخته شده اند. این قایق های بادی از با کیفیت ترین محصولات موجود هستند که در مقایسه با محصولات مشابه، مقاومت و طول عمر بسیار بالایی دارند. سری قایق های بادی چلنجر در انواع گوناگون 2 نفره، 3 نفره و ... ساخته شده اند که با توجه به نیاز خود می توانید از میان این محصولات، قایق بادی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. قایق بادی چلنجر 3 را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ظاهری خاص و شیک

قایق بادی چلنجر 3 یک قایق بادی تفریحی می باشد. این قایق بادی دارای دماغه ای بسیار پهن بوده که به خوبی بر سطح آب منطبق می شود. هم چنین این قایق بادی دیواره هایی ضخیم و پهن داشته که ارتفاع کوتاهی دارند. به دلیل نوع طراحی بدنه این قایق بادی، به خوبی بر سطح آب قرار گرفته و به دلیل کشش سطحی آب، اصطکاک خوبی ایجاد می کند. به دلیل وجود این اصطکاک زیاد، هدایت قایق بسیار ساده می باشد و قایق بادی به سادگی دچار تزلزل و واژگونی نمی شود. هم چنین در اثر حرکت سرنشینان، قایق بادی واژگون نشده و احتمال افتادن سرنشینان در آب به صفر می رسد. قایق بادی چلنجر 3 دارای بدنه ای به رنگ زرد بوده که بر روی آن خطوطی به رنگ آبی موجود می باشد. هم چنین نام قایق نیز با رنگ آبی بر روی بدنه قرار دارد. در دور تا دور این قایق بادی گیره های کوچکی به رنگ مشکی و از جنس پلاستیک بسیار مقاوم قرار دارند. این گیره ها برای اتصال طناب نجاب به کار می روند. از این گیره ها می توان جهت اتصال تور ماهیگیری در هنگام ماهیگیری نیز استفاده کرد.

در دو طرف این قایق بادی چند اهرم نگه دارنده پارو تعبیه شده است که می توانید از آن ها برای هدایت راحت تر قایق بادی استفاد نمایید. با استفاده از این اهرم ها، فشار کم تری در حین پارو زدن به بدن وارد می شود و هدایت قایق بادی ساده تر خواهد شد. دیواره قایق بادی به صورت یک تکه می باشد و دریچه بادی بر روی این دیواره جهت باد کردن قایق قرار دارد. دیواره داخلی این قایق بادی نیز به رنگ آبی ساخته شده است. کفی قایق از فناوری ساخت مواج بهره مند می باشد. این کفی به صورت طبی بوده و به دلیل داشتن خطوط موازی فرو رفته، انعطاف بالایی دارد. کفی قایق بادی از رویه ضد حساسیت و ضد تعریق نیز بهره مند می باشد. در این قایق بادی دو نشیمنگاه بادی مجزا وجود دارد که مانند کفی قایق ضد حساسیت و ضد تعریق هستند. این قایق بادی دارای طراحی کاربردی و زیبایی می باشد که توجه اشخاص را جلب می کند. 


ابعاد و ظرفیت قایق بادی

قایق بادی چلنجر3 دارای کاربرد تفریحی می باشد و طول 295 سانتی متر و عرض 137 سانتی متر را دارد. ارتفاع این قایق بادی 43 سانتی متر است. این قایق بادی قادر است وزنی معادل 255 کیلوگرم را تحمل کند. قایق بادی چلنجر برای استفاده 3 نفره طراحی شده است. وزن این قایق بادی کم تر از 13 کیلوگرم می باشد که با توجه به ظرفیت بالا، وزن ناچیزی به شمار می رود و به راحتی می توانید این قایق را در هر محیطی حمل کرده و راه اندازی نمایید. هم چنین از این قایق بادی در تمامی آب های آرام می توانید استفاده کنید. 


لوازم همراه

به همراه این قایق بادی یک پمپ باد دستی وجود دارد که به راحتی می توانید در هر محیطی که مایل بودید قایق را در زمانی کوتاه باد کرده و توسط دستگیره های حمل به داخل آب بیندازید. به همراه این قایق بادی دو عدد پارو پلاستیکی نیز موجود می باشد. که شما را از خرید تجهیزات دیگر بی نیاز می کند. 


ثبت سفارش

برای خرید قایق بادی چلنجر 3 با قیمتی ارزان می توانید وارد سایت اینتکس تهران شوید. این قایق بادی را سفارش دهید تا در اسرع وقت این محصول را درب منزل به همراه یک برچسب تعمیرات ودفترچه راهنما تحویل بگیرید. 

نوع
تفریحی
طول
295 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
255 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 12.6 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای دو نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
نوع پارو: پلاستیکی
رده سنی: بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...