قایق بادی چلنجر 3 بدون پمپ و پارو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 295 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
5,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 3 بدون پمپ و پارو از بهترین و با کیفیت ترین قایق های بادی سه نفره اینتکس ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی چلنجر 3 بدون پمپ و پارو از بهترین و با کیفیت ترین قایق های بادی سه نفره تولید شده تا به امروز است که می تواند تمامی نیاز های شما را در تمام شرایط بر طرف سازد. این قایق بادی کیفیت بسیار مناسبی دارد به همین دلیل می توانید آن در هر شرایطی بهره کافی را ببرید به علاوه وزن سبک قایق باعث می شود که بتوانید آن را با خود حمل کنید. از سایر ویژگی های این قایق بادی می توان به لوازم جانبی کامل آن اشاره نمود. این محصول دارای سه مخزن هوا جهت اطمینان بیشتر است. در کناره های استخر دو عدد گیره برای پارو زدن راحت تر تعبیه شده است. تفاوت این محصول با هم نام خود در نداشتن پارو و پمپ باد می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قایق بادی چلنجر سه نفره اینتکس را می توان جزو زیبا ترین و پر فروش ترین قایق های بادی موجود در بازار دانست . قایق بادی چلنجر در ظرفیت های مختلف وجود دارد که در این بخش قصد داریم تا مدل سه نفره آن را که در واقع مدل اقتصادی است و به دلیل به همراه نداشتن پارو و پمپ باد قیمت بسیار پایین تری دارد را به شما معرفی کنیم . این قایق بادی با توجه به کیفیت فوق العاده بدنه و همچنین قیمت مقرون به صرفه به خوبی جای خود را در میان هواداران قایق های بادی باز کرده است و مناسب برای افرادی می باشد که از قبل پارو و یا پمپ باد را به صورت جداگانه تهیه کرده اند . این قایق بادی دارای بدنه ای زرد رنگ می باشد که دیواره های داخلی آن به همراه برخی از نوشته های بدنه بیرونی به رنگ آبی در آمده اند و جلوه ویژه ای را به این قایق بخشیده اند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا قایق بادی چلنجر سه نفره را به نقد و بررسی بگذاریم تا قبل از خرید قایق بادی اینتکس اطلاعات مفیدی را کسب نمایید پس در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

همانطور که در تصاویر این محصول می بینید بر روی بدنه زیبای این قایق بادی چهار عدد اهرم نگهدارنده پارو تعبیه شده است که نشان از این امر دارد به طور مستقیم از چهار پارو می توانید استفاده کنید و سرعت بالای قایق را به همراه داشته باشید . اما این اهرم ها در هر دو سمت و به تعداد چهار عدد تعبیه شده اند تا شرایط را برای پارو زدن همه افراد فراهم نمایند و شما می توانید فقط از دو عدد پارو برای حرکت قایق استفاده کنید زیرا دو پاروی کیفیت خوب آلومینیومی برای حرکت قایق های بادی سه نفره به خوبی جوابگو هستند . علاوه بر اهرم های نگهدارنده در تصاویر به خوبی می توان دید که این قایق مجهز به طناب نجات می باشد و همچنین در بخش های داخلی از دریچه های انتقال باد استفاده شده است تا شرایط را برای باد کردن چند جهته قایق بادی فراهم آورد . وزن کلی ین قایق بادی با توجه به عدم به همراه داشت لوازم جانبی برابر با 11 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با دیدی کلی می توان گفت که از مدل قایق های سه نفره دیگر وزن کمتری دارد و این سبک بودن را می توان مزیت ایده آل این قایق بادی به دلیل سهولت در جا به جایی دانست .

کمپانی اینتکس در ساخت بدنه این قایق بادی از متریال پی وی سی دو لایه بهره برده است که متریال مشترک استفاده شده در ساخت اغلب قایق های بادی این برند می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی در ساخت محصولات بادی ، مقاومت بالای این متریال به همراه سازگاری بالا با پوست بدن انسان می باشد . علاوه بر نکات گفته شده پی وی سی استفاده شده در ساخت این قایق بادی از نوع سوپر تاچ می باشد که استحکام فوق العاده را در برابر ضربه برای شما پدیدار می آورد و همچنین در برابر نور خورشید نیز کاملا مقاوم است و در واقع پوسیدگی این بدنه در استفاده طولانی مدت نیز بسیار بی معناست . باید گفت که این قایق بادی برای بالا بردن استحکام و قابلیت تحمل وزن در بخش کف خود از پی وی سی سه لایه بادی استفاده کرده است تابه راحتی بر روی آب شناور بماند و قابلیت تحمل وزن بالاتری را در اختیار شما قرار دهد .

حال که اشاره به قابلیت تحمل وزن شد باید بگوییم که این ویژگی برای قایق بادی سه نفره چلنجر برابر با 255 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالا ساخت و ساختار مهندسی شده قایق دارد . همانطور که از اسم این قایق بادی پیداست درون پکیج بسته بندی آن از پاروهای آلومینیومی اینتکس و پمپ باد جهت راه اندازی هر چه بهتر خبری نیست و در صورت نداشتن این لوازم جانبی باید آن ها را به صورت جداگانه تهیه نمایید که فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس امکان خرید کلیه لوازم جانبی محصولات بادی را برای شما فراهم آورده است و با ارزان ترین قیمت می توانید محصولات مورد نظر را تهیه کنید .

نوع
تفریحی
طول
295 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
255 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای دو نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
ظرفیت: 2 نفر
تحمل وزن: 225 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...