قایق بادی چهار نفره حرفه ای کاسپین

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی/ورزشی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 42 سانتی متر
35,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چهار نفره حرفه ای کاسپین از سری محصولات جدید سال 2016 شرکت بزرگ بست وی می باشد در نمایندگی محصولات بادی

قایق بادی چهار نفره حرفه ای کاسپین جیمینی از سری محصولات جدید سال 2016 شرکت بزرگ بست وی می باشد که از ویژگی های بسیاری بهره می برد. ابعاد این قایق بادی مناسب بوده و سه نفر به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. طول این قایق بادی تفریحی،ورزشی 280 سانتی متر ، عرض قایق 152 سانتی متر و ارتفاع آن 42 سانتی متر می باشد که تحمل 480 کیلوگرم وزن را هم دارد و برای قایق سه نفره ویژگی قابل توجه است. جنس رویه این قایق از پی وی سی از الیاف شمعی ، جنس بخش کناری از پی وی سی برزنتی و جنس کف این محصول از پی وی سی دولایه آلمینیومی با مقاومت بسیار بالا می باشد . تفاوت این قایق با هم نام و هم نوع هایش در ابعاد و تعداد نفرات می باشد . این محصول با کیفیت را شما می توانید از فروشگاه اینتکس تهران با قیمتی ارزان و مناسب خریداری نمایید . 

قایق بادی کاسپین چهار نفره را می توان جزو پرطرفدارترین مدل های قایق بادی برند بست وی دانست که از سال های گذشته تا به امروز همراه جزو پر فروش ترین مدل های قایق بادی می باشد . این قایق بادی با توجه به بدنه مقاوم و با کیفیتی که دارد بهترین شرایط را برای استفاده در آب های آرام ، دریا و رودخانه فراهم می آورد و این امر می تواند این قایق را به بهترین گزینه برای استفاده در هر شرایط جوی تبدیل کند . این قایق بادی دارای ظرفیت های مختلف می باشد که در این بخش قصد داریم تا مدل چهار نفره آن را بررسی نمایید که از محبوبیت بسیاری بالایی برخوردار است پس اگر شما هم قصد خرید قایق بادی چهار نفره بست وی را دارید تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

این قایق بادی در بخش انتهایی خود دارای ساختار موشکی می باشد که در بخش وسط از اهرم نگهدارنده موتور استفاده می شود به راحتی می توانید با کارگزاری موتور بنزینی و یا برقی از آن در دو حالت پارویی و موتوری استفاده نمایید . این قایق بادی دارای نشیمنگاه هایی از جنس آلومینیومی می باشد که فضا را برای قرار گیری چهار نفر بزرگسال فراهم می آورد . باید توجه داشته باشید که این فضای استاندارد برای قرار گیری چهار نفر بزرگسال می باشد و در صورت استفاده کودک و یا نوجوان به طبع تعداد افراد بیشتری در محیط داخلی قایق جای خواهند گرفت . رنگ این قایق به صورت کرم رنگ می باشد و بیشتر در این رنگ تولید می شود اما اگر به دنبال رنگ دیگری هستید باید توجه داشته باشید که در رنگ طوسی به صورت محدود تولید می شود که به ندرت در ایران می توان آن را یافت . دور تا دور این قایق بادی طناب نجات کشیده شده است تا در شرایط اضطرار بتوانید از آن بهره مند شوید و همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید دو طرف این قایق بادی اهرم های نگهدارنده قرار داده شده اند که فضای را برای پارو زدن همه افراد مهیا می کنند . همچنین با کمی دقت دستگیره های نگهدارنده قایق را در طرفین مشاهده می کنید که علاوه بر حفظ تعادل در هنگام تند رفتن قایق می توانید برای جا به جایی در خشکی از آن استفاده نمایید .

این قایق بادی دارای بدنه ای چندلایه می باشد تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . باید گفت که قایق بادی چهار نفره کاسپین بست وی در بدنه داخلی خود از پی وی سی سه لایه استفاده می کند و در لایه بیرونی این پی وی سی سه لایه از نوع برزنتی است که مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه فراهم می کند و اطمینان خاطر مضاعفی را به شما می بخشد . اما در بخش کف این محصول بر حفظ تعادل هر چه بیشتر قایق و استحکام بالاتر از صفحه ی آلومینیومی استفاده شده است که به صورت شیار دار است و از لیز خوردن افراد در محیط داخلی قایق به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . باید توجه داشته باشید که این نوع متریال سه لایه و استفاده از صفحه آلومینیومی بر وزن این محصول افزوده است و کمی باعث سنگین شدن حجم کلی بسته بندی قایق شده است . وزن کلی این قایق بادی را به همراه سایر لوازم جانبی که در اختیار دارد می توان بالغ بر 46 کیلو گرم دانست که کمی از استاندارد قایق های بادی معمولی بالاتر است اما این بالا بودن وزن به دلیل کیفیت فوق العاده بدنه است که می توان از کنار آن به راحتی گذشت .

قابلیت تحمل وزن این قایق بادی برابر با 480 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت فراتر از استاندار دارد . این قایق بادی بست وی به همراه خود دارای دو عدد پاروی آلومینیومی ، طناب نجات و پمپ باد دستی دو کاره مخصوص برند بست وی می باشد که شرایط راه اندازی قایق و استفاده از آن را به راحتی هر چه تمام تر مهیا می کند .

قایق بادی چهار نفره بست وی را با بهترین کیفیت و ضمانت اورجینال بودن و همچنین پایین ترین قیمت می توانید همین حالا از نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران خریداری کرده و در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس بگیرید .

نوع
تفریحی/ورزشی
طول
280 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
480 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با الیاف شمعی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه آلومینیومی
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 47.4 کیلوگرم
دارای یک نشیمنگاه
دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگری
دارای اهرم نگهدارنده پارو
قابلیت نصب موتور
ظرفیت: 4 نفر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...