قایق بادی چلنجر کایاک اینتکس مدل 2022

کد intex 68305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: ورزشی
  • طول: 274 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
8,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر کایاک اینتکس قایقی تک نفره محصول جدید سال ۲۰۲۲ می باشد. این قایق بادی مدل چلنجر کایاک ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی چلنجر کایاک اینتکس قایقی تک نفره محصول جدید سال ۲۰۲۲ می باشد. این قایق بادی مدل چلنجر کایاک یک نفره با پمپ و پارو مخصوص عرضه می گردد. برای دیدن این قایق بادی حتما سری به فروشگاه اینتکس تهران بزنید. قایق بادی یک نفره کایاک مخصوص ورزش در آب های عمیق با ایمنی بالایی طراحی شده است، دارای طناب ایمنی می باشد و همچنین کوسن برای نشیمن دارد. حمل و نقل این قایق بادی آسان است زیرا سبک و کم حجم می باشد. البته این قایق بادی قابلیت نصب موتور را ندارند و توسط پارو به حرکت در می آیند.

قایق بادی ورزشی کایاک یک قایق یک نفره با بدنه پی وی سی است که دارای نشیمن گاه مجزا است و همچنین همراه با قایق بادی یک جفت پاروی آلومینیومی میباشد که برای پارو زدن آن میتوانید استفاده کنید و همینطور یک عدد پمپ باد دستی برای باد شدن قایق که داخل پک قایق بادی موجود است ، یکی دیگر از متعلقات این قایق کایاک چسب پنچری برای تعمیر آن است که در شرایط ضروری و در هنگام سوراخ شدن آن میتوانید از این وصله استفاده کرده و براحتی آنرا تعمیر کنید این پروسه کمتر از ۱۰ دقیقه انجام میشود و نیازی به آموزش ندارد به محض سوراخ شدن از چسب همراه برای ترمیم قایق میتوانید استفاده نمایید.

قایق بادی چلنجر از نمونه قایق های بادی پر فروش اینتکس می باشد که با توجه به فروش بالا در سال جدید یعنی سال 2022 نیز تولید شده است و دارای ظاهری جدید و زیباتر از نمونه قبلی به نظر می رسد . این قایق بادی قابلیت های پیشرفته تر و البته با کیفیت تری را در اختیار شما قرار می دهد . بدنه ای از نوع پی وی سی طرح چرم با ضخامت فوق العاده ی 0.75 میلی متری که از نمونه قبلی بسیار با کیفیت تر است و به راحتی میتواند در شرایط جوی مختلف استفاده شود . وزن این قایق در مقایسه با نمونه قبلی خود یک کیلو گرم افزایش پیدا کرده است و به 13 کیلو گرم رسیده است و به همراه خود دارای یک عدد پارو با لبه های پلاستیک فشرده شده و دسته آلومینیومی از نوع ضد زنگ می باشد . اما وقتی صحبت از خرید قایق بادی می شود اولین فکری که در ذهن هر کس می آید ، تحمل وزن است . تحمل وزن قایق بادی چلنجر 100 کیلو گرم است که برای نگهداری یک نفر بر روی آب کاملا استاندارد می باشد و در استفاده از آن با مشکلی مواجه نخواهید شد . به همراه داشتن برچسب تعمیرات و همچنین مهم تر از هر چیزی پمپ باد دستی درون بسته بندی این قایق به خوبی در مواقع استفاده به شما کمک می کند و دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی با خرید این بسته کامل حس نمی شود .

قایق بادی کایاک اینتکس مدل 2022

قایق های حرفه ای کایاک در مدل های مختلف تولید شده اند. این قایق ها از بهترین نوع قایق های بادی حرفه ای می باشند که مورد توجه ورزشکاران حرفه ای و قایق سواران قرار گرفته اند. به همین دلیل است که قایق های بادی کایاک توانسته به فروش بالایی درسطح دنیا دست پیدا کند. از دلایل محبوبیت این نوع قایق ها استحکام بالا و طراحی بدنه خاص می باشد به گونه ای که در آب سرعت زیادی داشته و احتمال واژگون شدن آن بسیار کم است. قایق بادی کایاک اینتکس مدل 2014 یکی از بهترین نمونه های این قایق می باشد که در ادامه ویژگی های آن را بررسی می نماییم. 


مشخصات ظاهری قایق بادی 

قایق بادی کایاک به صورت تک نفره طراحی شده است. طراحی این قایق به گونه ای می باشد که بیش ترین راحتی را برای سرنشین داشته باشد تا بدن قایق سوار در بهترین وضعیت قرار بگیرد. قایق بادی کایاک دارای دماغه ای بلند و باریک می باشد که باعث می شود به راحتی آب را بشکافد و کم ترین اصطکاک را با آب داشته باشد. هم چنین سرعت قایق بالاتر می رود. بدنه قایق کایاک به رنگ سبز است. بر روی دماغه قایق یک تور مشکی رنگ وجود دارد. دور تا دور قایق گیره های مشکی رنگی تعبیه شده است. این گیره ها موارد مصرف متفاوتی داشته و می توانید از آن برای اتصال تور ماهیگیری، اتصال وسایل خود جهت جلوگیری از افتادن به آب و ... استفاده کنید. یکی از موارد استفاد این گیره ها اتصال طناب نجات است که به کمک آن می توانید در صورت افتادن به داخل آب مجدد به داخل قایق بازگردید. بر روی بدنه این قایق گیره های نگه دارنده پارو نیز وجود دارد که پارو به آن متصل می شود. قسمت داخلی قایق به صورت یک بیضی می باشد که یک صندلی بادی در داخل آن قرار دارد. این صندلی بادی قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را دارد. هم چنین این صندلی بادی دارای تکیه گاه بوده و کاملا طبی است که در صورت استفاده طولانی مدت از قایق به شما کمک می کند تا بدن در فرمی ایده آل قرار بگیرد تا زود خسته نشوید. کفی و تکیه گاه این صندلی بادی به صورت مواج طراحی شده است که ضد تعریق و طبی می باشد و انعطاف بالایی دارد به گونه ای که کاملا به فرم بدن می شود تا به ستون مهره ها فشاری وارد نشود. نام قایق بر روی بدنه آن حک شده است و نام سازنده نیز بر روی بدنه دیده می شود. رنگ کلی قایق به صورت مشکی و سبز طراحی شده است. 


مشخصات فنی قایق بادی کایاک

قایق بادی کایاک دارای طول 274 سانتی متر و عرض 76 سانتی متر می باشد. ارتفاع این قایق بادی 33 سانتی متر است. تحمل وزن قایق بادی معادل 100 کیلوگرم می باشد. البته لازم به ذکر است که تحمل وزن گفته شده مربوط به استفاده قایق در داخل آب می باشد. از نشستن بر روی قایق بادشده در خشکی باید اجتناب کرد تا به بدنه قایق آسیب وارد نشود. وزن بسته بندی قایق بادی 12 کیلوگرم می باشد که برای قایقی با این ابعاد و قابلیت ها بسیار مناسب به شمار می رود. این قایق را می توانید به سادگی در مسافرت ها و کمپینگ ها به همراه خود ببرید و از قایق سواری در آب های آرام و خروشان لذت ببرید. رویه قایق بادی از بهترین نوع بدنه برزنتی تهیه شده است. جنس بدنه قایق به گونه ای می باشد که ضربه های وارد شده به بدنه را به خوبی دفع کرده و از آسیب به قایق جلوگیری می کند. هم چنین کف قایق به صورت دو لایه بادی می باشد. 


لوازم همراه قایق بادی 

به همراه این قایق بادی یک بسته برچسب تعمیرات وجود دارد تا بتوانید در آسیب دیدگی جزئی بدنه آن را ترمیم کنید. یک دفترچه راهنما نیز در بسته بندی موجود است تا در صورتی که برای جمع کردن و راه اندازی قایق به مشکلی برخورد کردید به آن مراجعه کنید. یک عدد پمپ دستی بزرگ به همراه قایق وجود دارد تا شما را از خرید تجهیزات اضافه برای راه اندازی قایق بی نیاز کند. هم چنین یک عدد پارو آلومینیومی بسیار مقاوم در برابر جریان آب به همراه قایق موجود می باشد. 


روش خرید

قایق بادی کایاک مدل 2022 را می توانید با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید.

نوع
ورزشی
طول
274 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی دو کاره بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 12 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای توری تعبیه شده در بدنه
دارای طناب نجات
ابعاد بسته بندی: 45 در 75 در 13 سانتی متر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...