قایق بادی کایاک دو نفره با پارو

کد intex 68306

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: ورزشی
  • طول: 351 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
8,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره با پارو محصول شرکت اینتکس ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

سری قایق های بادی کایاک را دوست دارید اما ظرفیت محدود آن شما را اذیت می کند؟ این قایق بادی بهترین گزینه برای شماست. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و می توانید با یک بار استفاده از آن به این موضوع به سادگی پی ببرید.


این نوع قایق از پرطرفدار ترین محصولات می باشد که دلیل آن هم طراحی منحصر به فرد آن و کیفیت فوق العاده ان می باشد. این قایق را می توان در میان بهترین ها قرار داد زیرا علاوه بر تمامی ویژگی های عرض شده پیش از این، دارای وزنی بسیار متعادل و سبک است که در مقایسه با اینکه دو نفر می توانند از آن به صورت همزمان استفاده کند نمره خوبی را به خود اختصاص می دهد.

قایق بادی کایاک دو نفره با پارو

قایق های بادی کایاک توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده اند. تمامی این قایق ها برای استفاده حرفه ای ساخته شده و در تولید آن ها از بهترین فناوری های روز دنیا بهره گرفته شده است. شرکت اینتکس به عنوان تولید کننده پیشرو در تولید محصولات بادی در دنیا، تمامی این قایق های بادی را با بالاترین درصد مقاومت و استحمام تهیه کرده است. این شرکت با تجربه در تولید این قایق های بادی سعی کرده است تا رضایت تمام و کمال خریداران را جلب کند و در این راه نیز موفق عمل کرده است. قایق بادی کایاک دو نفره با پارو یکی از تولیدات ارزشمند این شرکت می باشد که در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران به فروش می رسد. در ادامه به بررسی ویژگی های این قایق حرفه ای می پردازیم. 


ظاهری شیک و جذاب 

قایق بادی کایاک دو نفره مانند اغلب قایق های حرفه ای از طراحی ظاهری کشیده و باریک بهره مند است. این قایق بادی دارای دماغه ای بلند می باشد که در انتهای دماغه بسیار باریک می شود. این گونه طراحی ظاهری باعث می شود قایق در هنگام حرکت کم ترین اصطکاک را با آب داشته باشد و به راحتی آب را بشکافد و به جلو برود. دور تا دور قایق گیره های مشکی رنگی تعبیه شده است که برای اتصال طناب نجات به کار می رود. با استفاده از این طناب می توانید در صورت افتادن به داخل آب مجدد به قایق بازگردید. هم چنین می توانید لوازم قایق سواری و یا لوازم ماهیگیری خود را به این گیره ها متصل کنید تا مانع از افتادن به داخل آب شوید. در قیمت دماغه قایق نیز یک تور به قایق متصل است. دیواره خارجی قایق به رنگ طوسی می باشد و بر روی آن نقش های زرد رنگی دیده می شود. دیواره داخلی قایق آبی بوده و به صورت بادشو طراحی شده است. دو نشیمنگاه بادی مجزا نیز در داخل قایق وجود دارد. این دو نشیمنگاه به صورت بادی بوده و مواج هستند. این گونه طراحی باعث می شود نشیمنگاه به صورت طبی باشد و بالاترین انعطاف را داشته باشد تا در صورت نشستن قایق سوار فرم بدن او را بگیرد. هم چنین این طراحی ضد تعریق نیز می باشد. بر روی بدنه قایق چهار عدد تکیه گاه پارو نیز وجود دارد که پارو های قایق به این گیره ها متصل می شود و قایق سوار توسط آن به راحتی می تواند قایق را هدایت کند. طراحی قایق به گونه ای می باشد که توجه ورزشکاران را جلب می کند. 


ویژگی های فنی قایق بادی 

قایق بادی کایاک دو نفره دارای طول 351 سانتی متر و عرض 76 سانتی متر است. ارتفاع این قایق بادی 38 سانتی متر می باشد. این قایق برای استفاده دو نفر طراحی شده است. تحمل وزن قایق بادی 350 کیلوگرم می باشد. این تحمل وزن مربوط به استفاده قایق در داخل آب است. در خارج از آب و در خشکی باید از نشستن بر روی قایق خودداری نمایید تا به بدنه آسیب وارد نشود. وزن قایق بادی نیز معادل 18 کیلوگرم می باشد که به سادگی می توانید این قایق را در هر محیطی حمل کنید و یا توسط خودرو شخصی جابه جا کنید و به همراه خود ببرید.


کیفیت ساخت 

قایق بادی کایاک دو نفره دارای جنسی مقاوم و مستحکم می باشد. این قایق را می توانید با خیالی آسوده در مسایقات قایق سواری و در آب های خروشان استفاده نمایید. هم چنین بدنه این قایق در برابر نور آفتاب مقاومت بالایی دارد. در صورت آسیب دیدن بدنه قایق می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان برای تعمیر تخصصی قایق اقدام نمایند. 


لوازم همراه 

به همراه این قایق بادی دو عدد پارو آلومینیومی مقاوم در برابر جریان آب وجود دارد. یک پمپ دستی کوچک در بسته بندی موجود است که شما را از خرید لوازم اضافه بی نیاز می کند. یک طناب نجات به همراه این قایق به شما داده می شود. هم چنین یک بسته برچسب تعمیرات به همراه قایق وجود دارد. یک دفترچه راهنما برای راه اندازی و جمع کردن قایق نیز در بسته بندی موجود است. 


روش خرید

برای خرید قایق بادی کایاک دو نفره با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید و یا با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

نوع
ورزشی
طول
351 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
350 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 18 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای دو نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
دارای توری مخصوص تعبیه در بدنه
نوع: چهار نفره
جنس: PVC سه لایه با کف فایبر گلاس
دارای پمپ باد
دارای برچسب تعمیرات
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...